• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Warcraft schreef:
    Waar staat die lijst dan?

    die werd gestuurd naar de mensen die erop staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het stomst van alles is dat de mods er voor uit komen en dan terug in hun schulp kruipen, wie A zegt moet ook B zeggen. Is het niet jullie taak onze vragen te beantwoorden? :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Navigate schreef:
    (...)
    Nee jij zou staan onder 'al mod geweest'


    Nee, ik bedoel, stel je dat ik nog geen moderator was geweest?


    Olive

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Sorry baby. Ik geloofde het gister ook nog echt ook dat het fake was.
    Baal hier echt héél erg van.
    Ik ben ook pisnijdig nu. Vertrouwen is volledig weg voor deze site.


    -

    Endure schreef:
    Het stomst van alles is dat de mods er voor uit komen en dan terug in hun schulp kruipen, wie A zegt moet ook B zeggen. Is het niet jullie taak onze vragen te beantwoorden? :l

    Wij zijn hard bezig met jullie vragen hoor. Daardoor heb je alleen niet binnen 3 seconden antwoord.


    I am an idiot, I move.

    T'is hier ook altijd wat met die mods. :W


    ars moriendi

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ik schaam me kapot. Ik blijf met een enkeling zeker wel bevriend, omdat door de gemaakte keuze zij ook geen keuze hadden;Maar betreft het team over zijn geheel - Schaam ik me werkelijk waar kapot dat ik zo lang vol heb gehouden. Want zelfs bij ernstige twijfel, omdat het wel heel echt leek, ben ik door blijven gaan met verdedigen 'wetend' dat het modteam te vertrouwen is.
    Hoort te zijn i.i.g, maar dat was wat ik gister in mijn hoofd had.


    Je hoeft je echt niet te schamen daarvoor. Je hebt verdedigd wat je hebt gelooft en het is natuurlijk stom als je erachter komt dat het allemaal leugens waren, maar je doet niks verkeerds door in iets te geloven waarin waarvan je denkt dat het juist is :3


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel, stel je dat ik nog geen moderator was geweest?

    Ja waarschijnlijk dan! :3

    Creed schreef:
    (...)
    Wij zijn hard bezig met jullie vragen hoor. Daardoor heb je alleen niet binnen 3 seconden antwoord.


    Jullie hebben sinds gister avond gehad om deze vragen voor te bereiden, want he... Het moest toch zelfs voor het team duidelijk zijn dat die zouden volgen?


    Til hug og blod.

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk dan! :3


    Ahja :'D We zullen er morgen wel eens ons gedacht van zeggen ;D


    Olive

    Nimrodel schreef:
    Nee, en eerlijk gezegd wil ik die lijst wel zien...


    Winter is coming.

    Maar ik krijg dus niet te horen waarom ik er precies opsta?


    -

    Authors schreef:
    (...)

    Ahja :'D We zullen er morgen wel eens ons gedacht van zeggen ;D

    Sowieso. :d

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ik schaam me kapot. Ik blijf met een enkeling zeker wel bevriend, omdat door de gemaakte keuze zij ook geen keuze hadden;Maar betreft het team over zijn geheel - Schaam ik me werkelijk waar kapot dat ik zo lang vol heb gehouden. Want zelfs bij ernstige twijfel, omdat het wel heel echt leek, ben ik door blijven gaan met verdedigen 'wetend' dat het modteam te vertrouwen is.
    Hoort te zijn i.i.g, maar dat was wat ik gister in mijn hoofd had.

    Ik snap wat je bedoelt D:. Ik ben met geen mod bevriend, maar ik had wel vertrouwen in hen sinds ik hier op Quizlet zit. Ik wilde zelfs mod worden anders had ik niet voor de 2de keer me aangemeld voor dat. wat ben ik blij dat ik nog blauw ben :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Genius schreef:
    Maar ik krijg dus niet te horen waarom ik er precies opsta?

    Nope, dat is wat Creed me gepb'ed heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.