• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Eliza
    De bel ging binnen 10 minuten ,dus besloot ik maar naar het leslokaal te gaan,nadenkent wat ik kan doen zonder boeken zie ik de nieuwe leerkracht."
    he,het is Jessica zeker?Ik ben Eliza ,maar kun je me mischien eventjes helpen?" vraag ik en bekijk haar eventjes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ah oei, had je post niet gezien.}

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik kijk naar haar op en knik vermoeid.
    "Ja, tuurlijk. Ik help je graag." glimlach ik vriendelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk om me heen. Andere lopen nu ook het lokaal uit en gaan allemaal ergens anders zitten.
    Wij zijn vreemde voor elkaar, in het ergste geval staan onze bendes tegen over elkaar. Zou best kunnen gebeuren.
    Ik hoor mijn mobiel afgaan. Vlug neem ik op.
    'Hallo?'
    'Met de juf van max.' mijn ogen schieten open.
    'Is er iets gebeurd?'
    'Ja. Hij heeft zich misdragen. Zou u om half vijf bij mij kunnen komen met Max. Dan kunnen we het hebben over zijn gedrag.' Ik zucht. Daar ging mijn werk...
    'Ja, natuurlijk.'
    'Mooi. Tot vanmiddag. dag.'
    'Dag.' ik laat mijn hoofd tegen de muur rusten en sluit mijn ogen. Max waarom?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eliza
    "Ja,tuulijk.Ik help je graag"zei ze met een vriendelijke glimlach.Ik keek haar dankbaar aan."Wel ik ben mijn boeken verheten en weet niet wat ik moet doen ,of hoe de leerlingen zijn.Dus in wat voor een staaat zijn ze?" vroeg ik haar.En hoopte voor het beste


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica
    "Heb je deze leerlingen nu?" vroeg ik verwonderd. "Zonder boeken of voorbereiding? Nou, volgens mij heb je best een probleem dan. Ze hebben een niet al te best humeur." zeg ik en wijs naar de lijn en graffiti op het bureau.
    "Misschien kan je ze gewoon leren kennen. Nog geen les dus, dan heb je geen boeken nodig... Misschien kan je hier iets mee doen." Ik gooide een bal naar haar.
    "Je gooit de bal en iedereen die hem vangt moet een vraag van de gooier naar waarheid beantwoorden."
    Ik hoor de bel gaan en sta recht. Ik neem mijn tas en glimlach naar haar.
    "Succes." glimlach ik nog, waarna ik het lokaal uitloop. Op naar de volgende klas. Een veel makkelijker soort leerlingen, daarom waren ze ook veel minder interessant.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 0:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eliza
    Ik slikte en keek naar de bal die ik in mijn handen had,Oké hier gaan we doen.Ik zocht het lokaal en hielt mijn adem in,ik stapte binnen en legde de bal op mijn bureau."Oké leg de boeken weg we gaan een vragenspel doen." zeg ik zenuwachtig en kijk de klas rond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ben gaan slapen sorry guys)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mae
    Ik zat opnieuw achteraan in het lokaal. Blijkbaar gingen we weer zoiets flauws met vragen doen. Ik deed de moeite niet meer om op te letten en stak beide oortjes in. Ik zette het volume nog wat hoger en ik kon zo goed als niemand meer horen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Macy

    Ik zucht. Weer zoiets achterlijks! 'Niet weer,' mopper ik. Ze was knap zenuwachtig dit ging hem niet worden. Les 1. Laat
    Nooit zien hoe zwak je bent, houd je sterk. Daar moest ze eerst nog even aan werken.
    Ik leg mijn benen op tafel en trek mijn capuchon weer over mijn hoofd. Welterusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chad

    Ik heb toch maar besloten om terug naar de les te gaan. Bij de eerste les was ik gewoon de klas uitgelopen, wat ik Lexy had uitgelegd. Maar nu vond ik het wel weer goed. Ik vroeg me af wat ze hadden gedaan terwijl ik weg was.. Ik liep de klas in, het maakte me niet uit of iemand had gemerkt dat ik weg was, of ze dat wat konden schelen. Ik legde mijn tas neer op een tafeltje achterin de klas en ging zitten. Deze lerares leek nerveus, ik grijnsde. Wat ik weet is dat je bij ons geen zwakte moet tonen, dan loopt het niet goed. Ik schudde zachtjes mijn hoofd en pakte mijn mobiel.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Eliza
    Ik zuchtte diep "Oké,ik gooi de bal en stel een vraag diegene die de bal opvang beantwoord de vraag eerlijk en steld dan ook een vraag en zo gaan we verder,klaar?"Ik peinsde na en gooide da bal"Vertel eens over je zelf." de bal belande in iemands handen en vragend keek ik die pesoon aan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Macy

    Ja hoor. Ik zat weer is voorin. De bal lag op mijn schoot. Ik zucht. 'Dat was geen vraag, dat is een bevel en ik geef daar geen antwoord op.' Ik kijk haar dodelijk aan en gooi de bal terug


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk lachend naar de lerares die de bal gooit. Ze is zo zenuwachtig als wat. Niet erg handig dat te laten zien bij ons in de klas. Ik doe mijn oortjes in en kijk een beetje door de klas heen.

    Eliza
    Dat is geen vraag,dat is een bevel zei ze en gooide de bal terug."Oké als die vraag te moeilijk voor je is doe ik tog een andere.In welke landen ben je al eens geweest?" zei ik en gooide de bal weer ergens in het lokaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH