• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Jayson
    'Wat gaat jou dat aan,wil je met een van ons daten ofzo' vraag ik grijnzend aan haar. Ik was wel single maar ik had gewoon geen zin om over die lijn heen te lopen. Even later stond ik toch maar op en zette en stap over de lijn heen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:14 ]

    Tyler

    Ik zucht, maar stap dan toch over de lijn.
    'Moeilijk voor te stellen hé?' grijns ik.
    Eigenlijk stapte ik alleen over de lijn zodat ik weer een arrogante opmerking kon maken..
    Maarja..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:14 ]


    El Diablo.

    Mae
    Ik sprong elegant van de tafel af en stapte over de lijn met het tikkende geluid van mijn hakken. Ik stond er maar wat verveeld bij, zoals altijd tijdens de lessen. Ik grinnikte even om Tyler's opmerking.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:15 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sam
    Met rollende ogen stapte ik over de lijn.
    Liefde bestond niet.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. Wat deed ik hier nog? Alsof ik op een kleuterschool zat, belachelijk dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    "Ik zie dat jullie je vervelen, ga dan maar terug aan de ander kant van de lijn staan en we zullen het wat moeilijker maken."
    Ik kijk peinzend voor me uit.
    "Wie is ooit al slachtoffer geweest van geweld." deze was zelfs voor mij al wat moeilijker, maar ik stapte zogenaamd zelfzeker over de lijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik liep terug.
    ''Wie is ooit al slachtoffer geweest van geweld.'' zei ze, en zonder twijfel stapte ik weer over de lijn.
    Er waren veel mensen op straat die mij en mijn vriendengroep niet mochten, maar daarnaast ging het er ook niet altijd even goed aan toe in het bordeel. Ik sloeg mijn ogen neer, en zuchtte.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mae
    Ik stapte opnieuw over de lijn. De littekens in mijn zij konden het bewijzen. Gelukkig was het niet op een meer zichtbare plek, maar het deed absoluut niet meer of minder pijn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tyler

    Ik zuchtte, en stapte weer over de lijn.
    Wat denkt ze nou.
    Iedereen in deze klas vecht wel eens, of heeft te maken met geweld...


    El Diablo.

    (leraar die Eliza kan helpen ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (leraar die Eliza kan helpen ?)

    {straks miss}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik draai me weer om en stap opnieuw over de lijn. Ik zucht. Wat had ze dan verwacht? Ik zat onder de littekens. Ik voel de pistool weer op mijn heup. Ze zou is moeten weten.... Ik kijk strak voor me uit. De gevechten dringen weer op in mijn gedachtes. Ik slik en kijk naar buiten. Hoe lang zou dit nog doorgaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik kijk op mijn horloge, nog een kwartier.
    "Goed, ga maar terug. 1 laatste vraag en dan mogen jullie gaan." Ik slik zelf even voor ik de vraag stel.
    "Wie heeft ooit te maken gehad met seksuele intimidatie?"
    Ik sluit even mijn ogen en zet dan een stap over de lijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik bleef rustig achter de lijn staan en keek afwachtend of er iemand over de lijn heen ging. Ik zie dat ze zelf over de lijn heen stapt en trek een wenkbrauw op.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:30 ]

    Sam
    Ik hapte naar adem. Ik voelde me gekleineerd. Ik kwam op deze school om op het rechte pad te komen, maar dit was een klap in mijn gezicht. Níémand wist hier van, niemand.
    Ik slikte, en frunnikte aan de zoom van mijn shirt. Ik haalde diep adem, en stapte uiteindelijk over de lijn. Ik had mijn blik strak op de grond gericht, en keek niemand aan.
    Wetend dat ik zou breken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik bleef deze keer wel rustig staan, weg van de lijn.
    Ik zag Lexy wel erheen lopen, een zien.
    Wie zijn het allemaal..


    El Diablo.