• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach eventjes om de vraag van Candice, blijkbaar is ze nogal verbaast over hoe wij met elkaar omgaan.
    Ik heb nu een hele plaat vol met broodjes op mijn schoot liggen die ik een voor een naar binnen schuif tot de plaat helemaal leeg is, ik kijk even naar Amelia en lach dan 'Honger' is het enige wat ik zeg waarna ik nog een plaat pak en die ook langzaam naar binnen werk.

    Amelia Rivers - District 12

    Grijzend kijk ik naar Shadow. 'We zijn al vanaf kleins aan beste vrienden, en dit was een van de manieren van hoe wij met elkaar omgaan' zeg ik en kijk lief naar Candice. Ik eet zelf wat soep en dan verschillende soorten fruit. 'Denk je er wel om dat je niet misselijk word?'


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even 'Nee hoor, ik heb alleen vreselijke honger' en ik schuif de laatste paar broodjes naar binnen 'is er nog meer?' vraag ik terwijl ik de kamer aftuur naar meer broodjes, de honger is nog steeds niet voorbij en er liggen nu al vijf platen naast mij.

    Amelia Rivers - District 12

    'Lieve Shadow dit is niet goed voor je hoor' zeg ik. 'Je moet rustig eten en niet proppen.' Terwijl ik zelf nog een glasje sinaasappelsap naar binnenwerk heeft Shadow nog meer broodjes gekregen. Ik schud mijn hoofd en kijk naar hem. Dit gaat een lange treinreis worden als hij steeds zoveel eet. Ik herinner me de laatste keer nog. We hadden heel veel wild gevangen en planten gevonden. Mijn moeder hadden een hele grote maaltijd gemaakt en Shadow at zoveel. De hele nacht hij had overgegeven...


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even 'Maakt niet uit, ik heb honger en kan nu eten wat ik wil' zeg ik met een lach en eet het laatste broodje van de schaal op 'Maar misschien is het wel slim om even te stoppen, voordat... nauwja je weet wel weer gebeurt' zeg ik met een lach en pak dan wat te drinken, maar in plaats van een glas pak ik gewoon het hele ding en drink het achterover.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk toe hoe hij de volledige schaal drinken achterover klokt. Dit was nou typisch mijn beste vriend. Hoe we ooit beste vrienden zijn geworden weet ik ook niet meer. Hij is gewoon geweldig, en we weten alles van elkaar. 'Zullen we zo naar onze kamer?' vraag ik en kijk hem aan. 'Jullie hebben elk apart een kamer hoor' komt Candice tussen door. Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan. Juist...


    ~

    Louise - District 6.

    Terwijl ik de laatste krul uit mijn haar kam, hoor ik mijn moeder me roepen. Het is tijd. Ik haal diep adem en loop in mijn nette jurk de trap af. Mijn moeder bekijkt me goedkeurig en neemt me dan in haar armen. Ik knuffel haar kort en loop dan naar mijn zusje, Sarah. 'Sarah, wat zie je er mooi uit', zeg ik glimlachend en knuffel haar. Ze glimlacht en met zijn drieën lopen we naar de juiste plaats. Ik zwaai nog even naar mijn moeder en laat bloed prikken. Ik bijt op mijn lip en loop dan door naar een paar vriendinnen.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik wrijf het drinken van mijn gezicht af en knik 'Ben best wel moe, zullen we onze kamer gaan zoeken?' zeg ik lachend waarna ik de gangen door ren om te zoeken naar een kamer met een twee persoons bed. Als ik een deur open zie ik een gigantische kamer en begin te lachen 'HIERZO!!' roep ik door de gang heen en ren de kamer in waarna ik op het bed spring, ik begin te lachen en sluit al snel mijn ogen waarna ik in slaap val.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik ren achter Shadow aan onze kamer binnen. 'Jooooo' roep ik en sla de deur met een klap dicht. Ik trek een pyjama uit de kast en kleed me om en plof dan naast Shadow. Net of wisten ze dat we onafscheidelijk waren ofzo.


    ~

    Louise - District 6.

    Als iedereen stil is en het echte zenuwpezen kan beginnen, pak ik stevig de hand van mijn beste vriendin, Aly, vast. 'Louise Tornade', wordt er omgeroepen en even lijkt mijn hart stil te staan. Aly kijkt me geschrokken aan, maar geeft me dan snel een klein duwtje naar voren. Ongemakkelijk loop ik naar voren en om eerlijk te zijn, zinkt de moed me in mijn schoenen.

    Louise - District 6.

    De jongen die wordt gekozen, ken ik vaag ergens van. Volgens mij zit hij op dezelfde school als ik. Ik wordt naar een kamer geleid en meteen komen mijn moeder en zusje binnen. 'Oh, Sarah, niet huilen', fluister ik en druk haar dicht tegen me aan, maar ze lijkt wel ontroostbaar. Aly komt ook binnen en kijkt even naar mij en mijn zusje toe. Ik knuffel na mijn zusje Aly stevig en ze wenst me succesc. Dan, als laatste, knuffel ik mijn moeder. Vanaf nu ben ik van niemand meer afhankelijk.

    Julie - District 11.
    Langzaam stroomt het plein voller. Na een tijdje lijkt het op te houden en lijkt het geluid minder te worden. De vrouw die al jaren de boete doet komt op het podium lopen. Die moet ook een keer met pensioen gaan, je ziet vanaf hier zelfs dat ze platische chirugie heeft gehad. 'Welkom, welkom,' begint ze. Je ziet nu al een paar kinderen spierwit wegtrekken. Ik ben ook bang dat ik word gekozen, ik heb me al jaren op moeten geven voor de bonnen. Op dit moment heb ik er zoveel, dat ik de tel kwijt ben geraakt. 'Vandaag is de dag van de boete. Is het niet spannend?' Je ziet haar enthousiasme ervan af vliegen, bloedirritant dus. 'Nou, laten we dan maar snel beginnen.' Ze loopt op haar veel te hoge hakken naar de bol met de meisjesnamen. Nu voel ik toch de zenuwen toenemen. Het briefje wordt eruitgepakt. Op haar hakken huppelt ze naar het podium. 'Het meisjestribuut van district 11 is dit jaar: Julie Chandler! Kom maar naar voren.' In eerste instantie kon ik niet reageren. Het is dat ik een paar duwtjes in mijn rug kreeg, anders zou ik hier over tien minuten nog staan. Een meisje die ik niet ken veegt tevergeefs tranen van mijn wangen, die zijn gaan stromen zonder dat ik het wist. Nu al weet ik dat dit mijn dood wordt. Als ik op het podium ben aangekomen blijven de tranen nog steeds komen. Gelukkig wordt de aandacht getrokken door de kiezing van de mannelijke tribuut.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Abo. Waar kan ik invallen en wat heb ik gemist? )

    [Matthew is niet moeilijk. We zijn net bezig met de boete. Kijk de post boven je. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Samantha Blue Ice - District 9

    Cordo neemt ons mee naar de trein. Verbaast blijf ik er voor staan. het is gigantisch en zo luxe. Met een duwtje van Cordo stap ik naar binnen. 'neem wat te drinken' Hij schenkt wat in en ik pak het aan. 'bedankt' mompel ik. 'dus, jullie twee moet ik begeleiden. snel jezelf nog eens voor' ik kijk naar de jongen die naast me zit. 'ik ben Talon Inchcape' zijn bruine ogen kijken naar mij als ze verwachten dat ik me voorstel. 'ik ben Samantha blue ice' zeg ik zacht. waarom zou ik me voorstellen als Cordo mijn naam had getrokken. ik neem een slokje van mijn drinken en wacht tot er weer iets gezegd wordt.


    you were born original don't die as a copy