• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    [Is er iemand online die Marigold wil meeten of weet ik veel wat? Ik verveel me q:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik schrik wakker, mijn ogen zijn weer normaal en ik voel alleen een barstende hoofdpijn door mijn hoofd bonzen. Ik kijk Amelia even aan en glimlach deels 'Sorry...' krijg ik alleen maar uit mijn keel, de spijt die ik heb vanwege het feit dat de eerste die ik aanviel Amelia was, daar zal ik aan herrinerd worden.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik trwk hem dichter tegen me aan. 'W..wat gebeurde er? Vraag ik schoor en veeg mijn ogen droog aan de handdoek. Ik bekijk rustig zijn gezicht en voel m weer wat rustiger. 'E..en denk alsjeblieft niet dat ik bang voor je ben oke?' Ik slik en leg mijn voorhoofd tegen zijn schouder. 'Vertel me alsjeblieft alles Shadow' zeg ik zacht.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even en kijk dan van Amelia weg 'De laatste paar dagen word het steeds erger... Je herrinert je vast wel de... De eerste keer dat ik je bijna had aangevallen, toen was ik sterker dan wat in mij schuilt. Ik heb de laatste paar dagen alleen maar meer moeite om er tegen te vechten, alsof het sterker is geworden naar mate ik sterker werd met mijn krachten' zeg ik dan na een lange tijd van stilte. Ik blijf wegkijken van Amelia, ik kan dr niet aankijken op het moment.

    [Ik ben al op skype hoor:)]

    Amelia Rivers - District 12

    'Ik herinner het me nog ja' zeg ik rustig. Ik trek zijn hoofd naar me toe en glimlach. 'Het is oke Shadow' zeg ik zacht en streel even over zijn wang. 'Praat alsjeblieft met me, en laat me je helpen als het kan' zeg ik rustig en kijk in zijn ogen die nu weer normaal zijn.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:35 ]


    ~

    ( ik zit op mobiel haha ben buiten xD )

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik trek mijn hoofd weer los 'Amelia, ik heb beloofd om je te beschermen. Niet om je te vermoorden. Ik werd niet voor niets naar achter gesmten door iets' zeg ik terwijl ik dr aankijk, dr broer moet het gevoeld hebben. Hij hing sinds de erge aanvallen nogal erg om mij heen als ik bij Amelia was.

    [Niet lief:( Kom je straks wel?:)En wil je dan ook weer reageren in de andere als je online bent:)]

    Amelia Rivers - District 12

    Mijn handen vallen in mijn schoot en ik kijk hem aan. 'We hebben ook beloofd om voor elkaar te zorgen Shadow' zeg ik. Ik sta rustig op en trek hem omhoog. Ik leg zijn hand op mijn schouder en breng hem naar ons bed. 'Ga maar even liggen.' Ik veeg zijn gezicht droog en ga aan de andere kant van het bed weer naast hem liggen.


    ~

    Matthew - District 11

    Ik grinnik om haar opmerking. 'Ja dit shirt was ook niet echt mijn idee maar van.. hoe heten ze ookal weer? Ach doet er niet toe.' Dan vraagt ze me wat mijn krachten zijn. Ik ga naast haar zitten en kijk haar aan. 'Ik kan met water grootendeels mijn eigen verwondingen genezen en ik kan redelijk snel rennen.' Antwoord ik en haal mijn schouders op. 'Wat is jou kracht.' Voor ze kan reageren praat ik alweer. 'En jij ziet erg ook ontzettend mooi uit Julie.'

    Julie - District 11.
    Ik lach zijn compliment weg. Nooit heb ik geweten hoe ik op dit soort dingen moet reageren. 'Dankje,' zeg ik zacht terwijl ik ongemakkelijk aan een plukje haar draai. Een gewoonte als ik zenuwachtig of verveeld ben. In dit geval zenuwachtig. 'Ik kan pijn beïnvloeden. Dus ik zou me maar niet boos maken,' probeer ik er een grap van te maken. Ik haat deze gave, niemand gunt iemand anders pijn, al helemaal niet de pijn die ik kan geven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    Ik knik nadenkend. 'Wie laat jij allemaal achter. Ik alleen mijn vrienden en moeder.' Ik kijk haar nieuwsgierog aan.

    Julie - District 11.
    'Wie laat jij allemaal achter? Ik alleen mijn vrienden en moeder.' Hij kijkt me met een schattige nieuwschierige blik aan. 'Mijn ouders en een paar vrienden die je misschien wel kent. Aiden zit bij jou in de klas volgens mij.' Aiden had inderdaad wel eens wat over ene Matthew vertelt, dat hij jaloers was op zijn kracht. Toen had ik nog geen idee dat het over deze Matthew ging.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    Ik luister aandachtig an knik. 'Ja dat klopt Aiden mag ik wel. Ik kan het goed met hem vinden hij heeft het vaak over je.' Grinnik ik en haal een hand door mijn haar. Ze hadden er een soort lijm in gedaan zodat het beter bleef zitten. Maar mij irriteerde het alleen maar. 'Je laat geen geliefdes achter?'

    Julie - District 11.
    'Nope, mensen vinden mij niet leuk op die manier. Ze praten liever alleen over hoe geweldig ik ben,' grinnik ik. Ik sta op om te kijken hoe de tv hier werkt. Eigenlijk ben ik toch wel benieuwd naar de andere tributen. Na een tijdje heb ik de knop gevonden en klikt de tv aan. De aankomsten van de tributen verschijnen in beeld. De krachten helaas niet maar dat had ik kunnen verwachten. Ik plof weer neer naast Matthew op de bank. 'Zo te zien maak je wel een kans.' Hij was groter en sterker dan de rest. Ik was het tegenovergestelde: kleiner en zwakker.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    'Zo te zien maak je wel een kans.' Ik kijk naar haar en schud mijn hoofd. 'Dat betekend alleen maar dat jóu kans groter word.' Ik sta op. 'Ik ga kijken of ze een groter shirt voor me hebben, dit voelt echt ongemakkelijk.' Ik loop naar mijn kamer, kijk in de la, pak een shirt en trek dat wat ik nu aan heb uit. Ik loop met het shirt terug en trek die onderweg aan.

    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:37 ]


    ~