• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    { Aha xD Oke dat wist ik niet (: Je probeert t teminste (: Dan weet ik dat (: }

    Samantha Blue Ice - District 9

    Mijn hele lichaam trilt als de man die elk jaar weer onze lootjes trekt zijn hand in de schaal doet. Hij lacht eventjes en zegt; 'Samantha Blue Ice!' ik hoor helemaal niets meer, behalve mijn eigen ademhaling. mijn broer staat naast me en laat zijn hand op mijn schouder vallen. 'doe je best' klinkt het zacht. ik maak me los uit de groep kinderen. mijn naam was getrokken. Ik zou het nooit lang overleven in de arena. Over mijn eigen voeten vallend ga ik naast de man staan. hij loopt weer naar voor en haalt een ander lootje uit de andere schaal. ik hoor de naam niet van de jongen, herkennen doe ik hem ook niet. Het enige wat ik nu voel ik opluchting, mijn broer was gespaard gebleven. Hij zou mijn ouders kunnen troosten als ik er niet meer zou zijn.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:24 ]


    you were born original don't die as a copy

    Amelia Rivers - District 12

    Ik zie hoe Shadow naar me toe komt lopen. Ik pak meteen zijn hand en luister niet meer naar het gekwek van de vrouw. 'Je deed het expres' fluister ik zacht naar hem en kijk hem even aan. Het voelt veilig. Shadow naast me. We weten alles van elkaar en kunnen op elkaar rekenen.


    ~

    Skyler Jade White
    Een wijf met een grote pruik op loopt het podium op. Haar felgroene naaldhakken en paarse mantel pakje passen niet bij elkaar en haar gele handschoentjes. Vreselijk. Haar blauwe pruim glijd bijna van mijn hoofd af en ik kijk naar mijn vader achterom en naar mijn zusje die helemaal vooraan zat. Ze was 12 en ze kon met dieren praten en ze dingen opdragen. Het was geen slechte gave om zo te zien. Nadat fluencerea, zo heet ze blijkbaar, klaar is met haar zegje loopt ze naar de bal. Ze haald haar hand er doorheen en pakt er een briefje uit. Ze opent hem tergent langzaam en spreekt dan de naam. 'Skyler Jade White.' Schalde door het plein. Ik keek op. Dat was ik. Mijn vriendin Mary omhelst me en lijkt wel in huilen uit te barsten. Ik loop naar de vredesbewaker die ik in de modder duw en ik loop naar die vrouw toe. Mijn zusje, May Rose White, zit te huilen. Ik stap het trapje op en kom naarst Fluence te staan. 'Zijn er nog vrijwilligers?' Vroeg ze. Mary liep hierheen. 'Ja ik. Ik bied me aan.' Riep ze door het plein heen. Mary had de kracht van het licht en de zon. Ze kon planten laten groeien en vuur sturen. Goede gave maar toch. 'Nee Mary.' Zeg ik emotieloos. Fluence fluit even. 'Je wilt zeker alle eer voor jezelf hmm?' Zei ze grijnzend. Vanbinnen wou ik huilen, maar ik wou mijn Beste Vriendin niet laten gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik laat een lachje ontsnappen als ze zegt dat ik het express deed en hou dan dr hand stevig vast. De vrouw mompelt nog wat dingetjes maar ik luister er al niet naar. Amelia wist van mijn gave die ik jaren lang geheim heb gehouden behalve voor haar, ze wist ook dat ik het nooit 100% onder controlle heb gehad. Maar hoe zou het in de arena zijn, zou ze nog banger worden of zou ze zich veiliger voelen... De gedachtes blijven door mijn hoofd gaan terwijl de vrouw de ceremonie afsluit.

    Amelia Rivers - District 12

    Shadow en ik worden door een paar grote deuren naar binnen geduwd. Ik weiger zijn hand los te laten en knijp expres nog even wat harder. Ik heb geen idee wat er met ons allemaal gaat gebeuren nu. Ik slik een brok in mijn keel weg en kijk even naar Shadow.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk naar Amelia terwijl we de groote deuren door geduwd worden, de vrouw probeert lief te zijn tegen ons en ons gerust te stellen maar ik wist al wat er nu zou gebeuren. Amelia zou in een kamer geduwd worden en ik ook, ieder die ons dierbaar is zou langs komen en dan afscheid nemen. Ik antwoord de kneep van Amelia met een paar zacht kneepjes terug dat alles goed komt en als we gescheiden worden hier dat ik dr opzoek en koste wat het kost haar bescherm. Ik glimlach nog eventjes waarna ze ons lostrekken van elkaar en ik Amelia een kamer in zie gaan, het laatste wat ik nog van dr zag was een plukje haar wat nog achter de deur waaide voordat het helemaal verdween. Ik word ook een kamer ingeduwd waarna ik naar buiten kijk.

    Amelia Rivers - District 12

    Aan de kneepjes in mijn hand te voelen wist ik dat het oke was. Ik vertrouw Shadow blindelings. Ik ga op het bed zitten maar sta meteen weer op als de deur open gaat. 'Mam' roep ik en ren in haar armen. Ze huilt en knuffelt me stevig. 'Het komt goed mam' zeg ik zacht. 'Ik heb Shadow, we hebben elkaar, we kennen elkaar.' Ik probeer haar gerust te stellen. 'Ik hou van je dochter' zegt ze en word dan weer bij me weg gehaald.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    De kamer was verlaten op mij na, de mensen buiten verlieten het plein en keken niet eens op. Ze wisten dat District 12 altijd verdoemd was om mensen te verliezen maar deze keer niet, deze keer zal district 12 winnen, niet door mij maar door Amelia. De kamer vult zich met een schaduw, ik voelde het gewoon, nog geen seconde later zag ik Amelia's broer voor mij staat. Hij keek mij alleen maar aan, meer niet, een schaduw kan niks behalve gecreeërt worden of zichzelf voor korte tijd maken. Ik zucht even 'Dus toch nog iemand die op bezoek komt' zeg ik met een glimlachje, de uitdruking van dr broer was te lezen dat die deels blij was 'Ik zorg voor dr, dr zal haar niks overkomen... Al... Al... Al moet ik mijzelf vermoorden' zeg ik dan. De schaduw knikt alleen en verdwijnt dan weer. Ik zucht even, ik kan dr niet beschermen tegen iets wat ik zelf ben.

    Sterre Night

    Als de vrouw naar een van de bakken loopt voel ik de spaning door mijn lijf gieren. Ze gaat een paar keer door de bak heen voor ze een kaartje pakt. Als ze er een heeft uit gehaald sluit ik me ogen. ze is nog een tijdje stil om de spaning op te hogen tot ze plots een naam roept Sterre Night. ik doe me ogen open van schrik en kijk achterom naar me vader kijk knikt en steekt zijn duim om hoog . Als er een wachter aan komt lopen loop ik bij mijn groep weg met hem mee naar het podium.´ nu afwachten wie mijn district genoot word.´


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Ik vond dat ik wel lang genoeg op deze kamer had gezeten. Waarschijnlijk dezelfde kamer waar mijn broer zich 2 jaar geleden ook heeft bevonden voor hij naar de arena werd gebracht. Ik rug de deur van de kamer open en kijk even rond. Niemand te zien. Ik klop op de eerste deur die ik tegen kom in de hoop dat het Shadow zijn kamer is en niet die van een engerd die ik niet ken.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even wanneer dr op de deur geklopt word, moet vast wel Amelia zijn die er genoeg van heeft. Ik verberg mijzelf in de schaduw terwijl de deur open gaat, ik probeer mijn lach in te houden waarneer Amelia verbaasd de lege kamer door kijkt. Ik sluip rustig achter dr en doe dan beide handen op dr schouder 'ZOCHT JE IEMAND?!' schreeuw ik zowat om dr te laten schrikken.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik slaak een harde gil en sla met mijn hand waardoor ik een bliksemflits veroorzaak die een lampje laat knappen. Geschrokken kijk ik naar het lampje. 'Oeps' weet ik uit de brengen en draai me om. 'Lollig om me te laten schrikken Shadow' zeg ik grijnzend en laat me op zijn bed vallen.


    ~

    Samantha Blue Ice - District 9

    Alles gaat in een flits voorbij. ik zit te wachten tot ik mijn laatste afscheid kan nemen. Tranen prikken achter mijn ogen als ik de deur open hoor gaan. mijn ouders houden elkaar hand vast en mijn broer staat voor ze. Hij probeert zich duidelijk groot te houden, maar ik kan aan de kleine lijntjes bij zijn ogen zien dat hij het er nog moeilijker mee heeft dan mijn ouders. ik stort me in zijn armen en begin te snikken. 'ik wil niet' snik ik heftig. ik laat mijn emotie bijna nooit zien. ik wilde liever stil in een hoekje alles voorbij laten gaan. mijn ouders houden elkaar stevig vast terwijl mijn broer iets uit zijn broekzak haalt. ik neem het aan en kijk naar het uilen kopje. 'omdat je altijd zo nieuwsgierig bent' ik lach door mijn tranen terwijl de vredebewakers mijn ouders en broer de deur uit werken. De man komt mijn Kamer in. 'ik ben Cordo, ik zorg dat je overal op tijd voor bent' met dat gezegd neemt hij me mee naar de trein die mij en de jongen van mijn district naar de hoofdstad zou brengen.


    you were born original don't die as a copy

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk even naar het lampje en barst dan in lachen uit 'Dat vind ik nauw zo leuk he, dat gebeurt altijd als ik je laat schrikken' zeg ik en val op de grond van het lachen. 'Is je ma al langs geweest trouwens?' zeg ik dan terwijl ik vanaf de grond naar het plafond kijk. 'Zij is de enige familie die je nog hebt dus lijkt mij wel toch?' zeg ik terwijl ik iets omhoog kom om Amelia aan te kijken.