• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik word wakker wanneer de trein langzaam begint te stoppen en kijk mijn ogen uit als ik door het raam de gigantische stad zie. Ik klim zowat over Amelia heen en duw mijn gezicht tegen het raam, de gebouwen waren gigantisch en wij lopen daar zometeen rond. Ik draai mijzelf om en begin Amelia helemaal door elkaar te schuden 'WORD WAKKER WORD WAKKER!!!' schreeuw ik in dr oor terwijl ik door blijf duwen.

    Samantha Blue Ice - District 9

    Als Cordo weg is voel ik de brandend blik van Talon op me gericht. 'dus jij bent de dochter van Ice. ik had nooit gedacht dat ik je nog een keer in levende lijven zou zien' verbaast kijk ik naar hem op. 'ik ben de zoon van een van je vaders vrienden. hij heeft veel over je vertelt maar niemand van zijn vrienden had je ooit echt gezien' ik knik. het klopt. ik werkte altijd in mijn eentje op de velden. Ik hielt er niet van om met mensen te praten. ik luisterde liever. En dan vooral omdat ik anders was dan de meeste mensen van mijn district. 'wil je nog wat te drinken?' snel schud ik mijn hoofd. Talon was zo anders dan ik. hij was uitbundig, en volgens mij wilde hij gewoon mee doen. hij wipt van zijn stoel af en schenkt nog wat in. De deur gaat open en er komt een man en vrouw binnen. 'Wij komen jullie helpen, met trainen'


    you were born original don't die as a copy

    Amelia Rivers - District 12

    Ik open langzaam mijn ogen en kijk slaperig naar Shadow. 'Doe rustig' zeg ik schor en glimlach toch een klein beetje. Ik duw hem een stukje van me af zodat ik ook kan zien. 'Wow' weet ik uit de brengen. 'Dit is zo anders dan thuis.' Opeens hebben we heel veel eten en drinken, een goed bed en noem het allemaal maar op. 'Het is net zoals we altijd hebben gedroomd Shadow' roep ik en grijns breed.


    ~

    Matthew Oliver Sanz

    Julie. Ik kende haar. Ze verdiende dit niet. Niemand hier verdiende het om zo te streven. Ik kijk hoe ze het podium op stapt en de mannelijke tribuut van distict 11 gekozen gaat worden. 'Onze mannelijke tribuut is... Matthew Oliver Sanz! ' ik voel dat ze naar me kijken. Naar adem happen en me vol medelijden aan kijken. Ik blijf verbazingwekkend kalm. Mijn voeten dragen me naar het podium waar ik naast Julie kom te staan. Ik pak voorzichtig haar hand als troostend gebaar. 'De tributen van district 11!'

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even naar Amelia 'Zouden ze ons stoppen als we al iets eerder gaan?' zeg ik met een grijns als ik merk dat de trein nog een stuk moet 'Je weet dat ik ons... Nauwja daar heen kan brengen zonder dat ze het merken' zeg ik met een nog breedere grijns.
    Ik doe alvast mijn cape goed waarna ik wacht op Amelia.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik snap precies wat hij bedoelt en kleed me snel om. 'Ik vind het een heel goed idee Shadow.' Die mensen hier zullen ons toch niet missen na ons voedselgevecht. Ik maak me verder klaar en ga voor Shadow staan. 'Doe wat je moet doen' zeg ik met een glimlach.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik grinnik even waarna ik mijn cape om haar heen doe en haar dicht tegen mij aan trek 'Hou je vast' zeg ik met een glimlach waarna we beide verdwijnen en via de schaduwen in de hoofdstad komen, ik val uitgeput op de grond maar sta na een paar seconde weer op hoewel ik deels wankel ben. Al snel vergeet ik dat ik verzwakt ben door het gebruiken van de schaduw en kijk mijn ogen uit naar de gigantische stad die groter is dan ik verwacht had.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik hou Shadow nog even vast als we gearriveerd zijn. Hij wankelt en moet even rustig blijven staan. 'Je bent echt geweldig' zeg ik met een glimlach en laat mijn over de grote gebouwen glijden. 'Ik had me dit best wel anders voorgesteld' zeg ik en voel mijn mond open zakken.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even 'Nee ik moet eten!!' zeg ik terwijl ik een herlijke geur volg, ik kom uit bij een winkeltje met allemaal voedsel en begin zowat te kwijlen van wat er allemaal ligt. 'Ik wil die, en dat en dat en daar wel 10 van en daar 5 en daar ook 5' zeg ik tegen de man achter de balie en hij pakt alles voor mij waarna die vraagt of ik wil betallen, ik lach even 'Candice betaalt alles' zeg ik met een glimlach waarna de man even knikt en de gigantische zak geeft. Ik loop terug naar Amelia met al 3 broodjes in mijn mond 'ok entj Amlia?' vraag ik met mijn mond vol aan dr.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk lachend naar Shadow en neem ook een broodje. 'Heerlijk' zeg ik als ik een hapje neem. 'En wie gaat betalen?' vraag ik grijnzend als ik mijn broodje op heb. Ergens heb ik al een idee. Ik schud grijnzend mijn hoofd. Shadow zijn gezicht bevestigd wat ik al dacht.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik begin te grijnzen en eet de laatste paar broodjes op 'Wie denk jezelf' zeg ik dan en begin te lachen 'Candice is heel aardig voor ons, ze betaalt zelfs onze broodjes' zeg ik en begin nog harder te lachen 'Ze zou wat moeten betallen zeg als ze hier aankomt, eerst schrikt ze zich dood en daarna moet ze nog is betallen voor onze broodjes' zeg ik met een grijns.

    Amelia Rivers - Distrct 12

    Ik lach hard. We zijn samen echt gek. Doen dingen die niet mogen zoals dit. Als er een gek op een paard aan komt scheuren trek ik snel Shadow aan de kant die ongestoord door eet. 'Candice is inderdaad lief ja, ze zei er niet eens wat van dat we een bed en kamer deelden.'


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach eventjes en merk dat er extra schaduwen bij gekomen zijn 'Volgens mij kunnen we beter gaan rennen' zeg ik lachend 'Candice is net aangekomen' zeg ik met een groote grijns en loop langzaam richting het peron 'Zal ze boos zijn?' vraag ik dan aan Amelia waarna ik een oorverdovende gil hoor vanuit de trein en begin keihard te lachen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:27 ]

    Serieus, zijn jullie al bij de stad? =/
    De meesten hebben nog niks gepost, en ik ben nog bij de boete. Even wachten op iedereen zou fijn zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Serieus, zijn jullie al bij de stad? =/
    De meesten hebben nog niks gepost, en ik ben nog bij de boete. Even wachten op iedereen zou fijn zijn.


    { Niet elke trein vertrekt op zelfde tijd dus zoveel maakt het ook niet uit hoe en waar je bent vlgns mij } En de mensen die nog niks gepost hebben die posten vandaag gwn. Je kan mensen niet echt stoppen met een RPG omdat andere er niet zijn, dat gebeurt in geen enkele RPG }