• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 12

    Ik knik rustig. 'Ze mocht kort bij me kijken.' 'Ik heb haar verteld dat we samen gingen en dat het goed kwam.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Het komt ook goed, en mocht ik sterven wil ik dat je bij mijn moeder gaat wonen oke?' Ik kijk hem doordringend aan omdat ik niet wil dat er iets gebeurd mocht ik het niet halen.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach eventjes 'Jij blijft gewoon bij je moeder, dat... heb ik iemand belooft' zeg ik dan, het enigste wat Amelia niet wist was dat ik dr broer vaker had gezien. Ik wilde het haar ook niet vertellen, het zou iets geweest zijn wat hard aan zou komen.
    'Maar we moeten volgens mij zo weg' zeg ik lachend, nog geen minuut later gaat de deur open en staat er een vrouw in de deur opening 'Ik zal jullie begeleider zijn, mijn naam is Candice. In de trein richting de hoofdstad zal ik de belangrijke dingen vertellen' zegt ze terwijl ze de deur open houdt.
    Ik kijk even naar Amelia waarna ik zelf opsta en naar de vrouw loop om richting de trein te gaan.

    Amelia Rivers - District 3

    Hij heeft het vast aan mijn moeder beloofd. Ik schud even mijn hoofd en glimlach. 'Hallo Candice ik ben Amelia' zeg ik en spring op Shadow zijn rug. Ik heb de neiging om te zeggen dat mensen ons vooral niet uit elkaar moeten halen maar besluit mijn mond maar te houden voor het geval dat. De laatste keer dat iemand ons uit elkaar wilde halen heeft dankzij een bliksemflits van mij geen haren meer.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even als Amelia op mijn rug spring en als Candice raar opkijkt maar gewoon door loopt. Ik begin keihard te rennen en vlak bij de trein stop ik abrupt waardoor Amelia deels over mijn schouder hangt 'WOOOOOOOOOOW gaan we daar in?!' zeg ik verbaasd als ik naar de gigantische trein kijk. Ik spring naar binnen waarna ik meteen overal kijk in de coupee waar we worden neer gezet.

    Amelia Rivers - District 12

    'Shadow' gil ik lachend en knal met mijn hoofd tegen zijn buik als gevolg van dat hij plotseling stopt. Ik hef mijn hoofd op. De trein is gigantisch. Als we binnen komen valt mijn mond open van verbazing. Thuis hadden we deze luxe helemaal niet. 'Wow' is dan ook het enige wat ik kan uitbrengen.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach eventjes 'Niet gewend he' zeg ik met een lachje en zet haar op de grond waarna ik naar het eten kijk, het besturen van die schaduw heeft me wat energie gekost dus ik grijp meteen naar wat broodjes en appelsap. Ik kijk Amelia aan 'Wl j ok wt?' vraag ik met mijn mond vol, half verstaand tegen Amelia. Ik lach eventjes en prop het broodje in mijn mond, waarom ik altijd honger kreeg na het gebruiken van mijn krachten was een raadsel maar ik vond het niet erg, ik werd daardoor nooit dik.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik voelde me opeens heel erg uitgehongerd. Ik ging naast Shadow staan en propte me vol met van alles en nog wat. 'Dit is heerlijk.' Ik drink van alles waar ik nog nooit van heb gehoord, en alles smaakt heerlijk op dit moment. Ik zie aan Candice haar gezicht dat ze graag iets wil zeggen, maar toch maar besluit haar mond te houden.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Amelia even geniepig aan en gooi dan wat vlaai in dr gezicht, ik lach mijzelf kapot als het meer en deels dr gezicht bedekt. Ik spring snel achter een tafel waarna ik wacht op een terug reactie van dr, ondertussen pak ik nog wat dingetjes van tafel die ik in mijn mond prop. Waarom was er altijd wel een gevecht bij ons bedenk ik mij lachend.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik gil even en grijp de kersentaart van de tafel. Shadow is gebukt en zo stil ik kan klim ik over de tafel heen en druk hem in zijn gezicht. 'Lekker hoor' zeg ik grijnzend en lik de taart van mijn lippen. Hmm deze vlaai smaakte echt goed. Achter me hoorde ik Candice gillen. Waarschijnlijk was ze dit niet gewend.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even waarna ik een paar slierte duisternis sneacky naar achteren laat gaan en een paar vlaaien op laat tillen, ik hoor Candice gillen maar hou mijn gezicht strak, Amelia mocht het niet weten. Als ik merk dat Amelia zich omdraait worden er verschillende soorten taarten tegen dr aangedrukt, als ze op de grond valt begin ik te lachen naar de met taart bedekte Amelia.
    'Als je zo graag taart wilt hoef je het niet allemaal te claimen' zeg ik lacherig en ren zo snel als ik kan ook weg van Amelia.

    Amelia Rivers - District 12

    'SHADOW KOM HIER' roep ik gierend van het lachen. De taart zit me echt overal. Ik trek mezelf omhoog en hou ik mijn beide handen 2 dikke klodders taart. Ik ren achter hem aan en smijt 1 klodder tegen zijn rug en de andere tegen zijn achterhoofd. 'Ga je me nu ook weer schoonmaken?' vraag ik grijnzend en bekijk mezelf in een spiegel in de gang.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach eventjes 'Misschien' zeg ik terwijl de grootste taart langzaam richting Amelia vliegt 'Misschien moet je dit plukje hierzo...' ik ga met mijn hand langs een stuk taart in dr haar 'wegvegen, dan word je al een stuk mooier' dankzij het te lang afleiden is de gigantische taart die in het midden stond nu vlakbij en smijt hem dan ook vol over Amelia heen 'ooh wacht... Nu zit er nog een stuk taart op die plek' zeg ik gierend van het lachen en begin te rennen voor mijn leven.

    Amelia Rivers - District 12

    'WIL JE SOMS DAT IK ALLES HIER LAAT ONTPLOFFEN DOOR DE BLIKSEM' gil en ren achter hem aan maar knal overal tegen aan. 'Omg niet goed dit.' Ik glijd hard op Shadow af en val met hem op de grond. 'Zo nu zit jij ook onder de taart' zeg ik hard lachend.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even als ze over mij heen valt en ik zelf ook onder de taart zit 'Je vergeet een ding' fluister ik in dr oor waarna ik verdwijn in de vloer en de taart achterlaat. Ik stap daarna uit de muur 'Ik beweeg met de schaduw Amelia' zeg ik met een geniepig lachje omdat ik weer helemaal schoon ben.
    Ik loop langs Candice die even verbaasd staat te kijken omdat ze waarschijnlijk gehoord heeft dat niemand wist wat mijn kracht was, nu weet ze het teminste. Ik pak een broodje als ik merk dat alle taart op is en ga rustig zitten.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk zielig en grijns dan ook even. Ik laat de stukken taart bevriezen waarna ik ze makkelijk van me af haal. Ik haal een borstel door mijn haren en zie er weer uit als voor het taart gevecht. Elegant en als een echte dame loop ik weer naar binnen en ga naast Shadow zitten. 'Ben je niet boos op hem?' vraagt Candice met open mond. Ik schud mijn hoofd en kijk haar vragend aan. 'Waarom zou ik, hij is mijn beste vriend.'


    ~