• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Paddo schreef:
    (...)

    { Niet elke trein vertrekt op zelfde tijd dus zoveel maakt het ook niet uit hoe en waar je bent vlgns mij } En de mensen die nog niks gepost hebben die posten vandaag gwn. Je kan mensen niet echt stoppen met een RPG omdat andere er niet zijn, dat gebeurt in geen enkele RPG }

    [Ik zeg ook niet dat jullie moeten stoppen, maar jullie gaan er wel erg snel doorheen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ik zeg ook niet dat jullie moeten stoppen, maar jullie gaan er wel erg snel doorheen.]


    [Valt mee hoor;) Dit is niet onze eerste RPG en ook niet de eerste keer dat wij samen werken:)]


    ~

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ik zeg ook niet dat jullie moeten stoppen, maar jullie gaan er wel erg snel doorheen.]


    {Onze trein komt net pas werkelijk aan, ik heb mijn kracht gebruikt om naar de hoofdstad te gaan} En de gene die nog moeten posten enz die kunnen dan gwn een langere post plaatsen, daar is geen enkel probleem aan} En wij zijn niet de enige die al bij/bijna bij de hoofdstad zijn, Pucky is er ook al bijna}

    Khedira schreef:
    (...)

    [Valt mee hoor;) Dit is niet onze eerste RPG en ook niet de eerste keer dat wij samen werken:)]

    [Wat heeft dat laatste er mee te maken? :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Wat heeft dat laatste er mee te maken? :"D]


    [het heeft er mee te maken dat wij op Skype zitten en bespreken wat we allemaal gaan doen;) En bovendien ik ben er vanmiddag niet, dus dan kan Patrick niet reageren en heeft ieder ander genoeg tijd om te reageren;) Want als we in de arena waren begonnen had je kunnnen zien dat er soms mensen zijn die na 3 dagen nog eens reageren;) Nou op zoiets hoef je dus niet wachten.]


    ~

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:37 ]

    Khedira schreef:
    (...)

    [het heeft er mee te maken dat wij op Skype zitten en bespreken wat we allemaal gaan doen;) En bovendien ik ben er vanmiddag niet, dus dan kan Patrick niet reageren en heeft ieder ander genoeg tijd om te reageren;) Want als we in de arena waren begonnen had je kunnnen zien dat er soms mensen zijn die na 3 dagen nog eens reageren;) Nou op zoiets hoef je dus niet wachten.]

    óoooh, haha. Ja ik zeg ook niet dat jullie moeten stoppen, hoor. Maar ik wacht met verder posten tot de andere tribuut uit District 10 iets post, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amelia Rivers - District 12

    Ik hoor Candice gillen en barst in lachen uit. 'Zullen we ons nu heel snel ergens in een kast verstoppen ofzo?' Ik zie dat hoofd van Candice al voor me. Ik trek Shadow mee die nog druk met mijn broodjes in en duw hem door een duer ergens naar binnen.


    ~

    Aragog schreef:
    (...)
    óoooh, haha. Ja ik zeg ook niet dat jullie moeten stoppen, hoor. Maar ik wacht met verder posten tot de andere tribuut uit District 10 iets post, haha.


    [Je kunt ook onderling dingen afspreken he:)]


    ~

    {ik heb het makkelijk, ik schrijf nu 2 personen, (omdat niemand de man uit mijn district is) maar ik denk dat mijn treinreis ook al bijna is afgelopen :P}


    you were born original don't die as a copy

    Shadow Repaer ~ District 12

    Als Amelia mij meetrekt door deur kijk ik uit naar al het eten wat er staat, ik begin weer te kwijlen en stort mijzelf over het eten heen, ik prop van alles in mijn mond en drink van alles leeg. Waarna ik als het meeste op is mezelf op een stoel laat neer ploffen, eindelijk was de honger weg.

    Samantha Blue Ice - District 9

    Na de kennismakening van onze 2 mentoren -waarvan ik de namen niet had kunnen onthouden- loop ik naar mijn kamer. Telon volgt me op de voet. 'weet je dat ik niet eens weet wat jouw krachten zijn' ik blijf voor mijn deur staan. 'ik ga slapen' ik wil niet antwoorden. Ik wil niet dat iemand het weet, mijn krachten zijn een vloek. Talon kijkt hoe ik door mijn deur stap. 'ik kan vuur besturen' even blijf ik staan. Talon grinnikt. 'als je meer wilt weten, kan ik je meer vertellen' natuurlijk wil ik dat!


    you were born original don't die as a copy

    Samantha Blue Ice - District 9

    De nacht verloopt rustig, ik had redelijk goed geslapen. helaas voelde ik erg alleen. 'Blue wordt wakker' er wordt op mijn deur gebonkt en ik stap uit bed. Talon staat voor de deur en trekt me mee. 'het eten is geweldig' we stoppen in de eetcoupe. Talon bespringt het eten bijna terwijl ik zuinig wat dingen op mijn bord leg. we gaan aan tafel zitten en beginnen met eten. onze mentoren zitten voor ons en Cordo aan het hoofd van de tafel. 'we komen over 1 uur aan in de hoofdstad. Ik verwacht dat we als een van de eerste daar zijn. dus als jullie willen kunnen jullie nog eventjes door de stad lopen' zegt hij tegen Talon en mij. we eten ons eten op terwijl iedereen vrolijk met elkaar praat. Onderhand weet ik eindelijk de namen van mijn mentoren. de man heet Otto Atlas. en de vrouw heet Saffra. ze wilde haar achternaam niet vertellen


    you were born original don't die as a copy

    [Oke, waar zijn we? Dan kan ik Florian en Marigold in het verhaal gooien xd]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:21 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    [Oke, waar zijn we? Dan kan ik Florian en Marigold in het verhaal gooien xd]


    { Gewoon bij de boetes (: Dus vanaf daar begint alles (: Sommige zijn wel al in de hoofdstad dus je kan gwn relaxed doen, ze kunnen alleen rondkijken nog voorderest is t wachten op de rest (: }