• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Florian James Jackson - District 10
    Voor ik het wist trok Rose me mee naar mijn kamer, richting de kledingkast. ''Dit is geen goed idee, je gaat je kapot lachen als ik eenmaal iets daarvan aan heb..'', mompel ik, maar ik wist nu al dat er geen beginnen aan was, om haar zover te krijgen om me los te laten.


    Billy Bob Bob Billy :P

    (Ben er zo weer, dan zie ik wel of jullie er al zijn ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oke (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik negeerde wat hij zei, en graaide in de kast. Na een tijdje haalde ik er wat kleding uit. ''Wat dacht je van dit?'' vroeg ik hem enthousiast, en liet hem het kleding zien.
    Ik hield van kleding, al had ik er thuis niet zo veel van.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    ''Moet die sjaal echt?'', vraag ik en kijk haar met puppy ogen aan. ''Ik hou niet van sjaals, en het zou best kunnen dat het heel warm is in het Capitool.. Dan ben ik dood voor de Spelen beginnen.'', grapte ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik grinnikte, en gooide de sjaal weer terug in de kast. Het kleding duwde ik hem in zijn armen, en glimlachte. ''Ik wil best wel hier blijven, maar ik gun je je privacy.'' grinnikte ik zachtjes, en wachtte buiten zijn kamer. Florian was geen lelijke jongen, ik moest het toegeven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    ''Oh nee, het is zeker geen straf voor jouw om mijn sixpack en spieren te bekijken..'', grapte ik en nam een paar bodybuilder poses aan. Ik deed de deur dicht en begon me om te kleden. Ik bekeek mezelf in de mega spiegel aan de muur en vond dat het best meeviel. Gelukkig hadden ze niet van die Capitool kleding in de kast gehangen. Ik deed de deur van mijn kamer open en keek naar Rose. ''En?'', vroeg ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik grinnikte. ''Ik zou er geen bezwaar tegen hebben, nee.''
    Na een tijdje hoorde ik dat de deur weer open ging. ''En?'' vroeg hij, en nieuwsgierig draaide ik me om.
    Ik liet mijn ogen onbeschaamd over zijn lichaam glijden, en ik knikte goedkeurend. ''Perfect.'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heather

    Ik zat inmiddels al in de trein al dat andere gedoe had ik al achter me gelaten. Meteen toen ik aankwam had ik me omgekleed. Omgekleed naar mijn eigen stijl, ik zou dan wel heel aardig doen maar hield niet zo van heel schattige kleding dus dat deel van het plan liet ik niet doorgaan dus had ik maar voor dit gekozen. Waarschijnlijk zal ik nog steeds wel bitchy overkomen maar op zo'n manier waardoor je me anders zal schatten dan dat ik echt zal zijn. Ik was ook nog niemand tegengekomen alleen een een of andere sul die ik wel eens had gezien in zeven, maar ja niet echt. Ik zakte neer op het bed en speelde wat met een musicplayer, de nieuwe uitvinding van drie, ik had drukke muziek opgezet en kon nu alleen nog maar wachten tot we aan zouden komen in het capitool. Waar ik vervolgens als een boom verkleed moest worden, denk ik. Ik weet niet of dat weer zo wordt maar ik heb er geen zin in.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik glimlachte wanneer ze de kleding goedkeurde en keek weer in de spiegel. ''Ze zullen District 10 niet snel vergeten dit jaar..'', zei ik en knipoogde een keer naar Rose.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    ''Nee, dat zullen ze zeker niet.'' grijnsde ik.
    Ik had mijn tactiek al bedacht; ik moest gevaarlijk overkomen. Ik moest er voor zorgen dat het Capitool er vertrouwen in kreeg dat ik dit wel zou kunnen winnen, maar ik moest ook mijn krachten tegenover de andere districten verborgen houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    De trein kwam langzaam tot stilstand. We waren aangekomen in het Capitool. ''Zullen we het Capitool een beetje verkennen? Ze zullen er vast geen problemen mee hebben...'', stelde ik voor en keek vragend naar Melrose.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik glimlachte. ''Ja, leuk.'' zei ik, terwijl ik door de ramen van de trein zwaaide naar het Capitool. Enkele districten waren al aangekomen.
    Ik glimlachte liefjes, en liep daarna naar buiten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    Ik volgde haar naar buiten, en zwaaide met een grote glimlach op mijn gezicht naar de mensen van het Capitool. Het leek wel alsof je een celebrity was, en ik vond het wel leuk. ''De mensen zijn wel blij om ons te zien hier.. Maar ze vinden het net zo goed vermakend als je wordt vermoord..'', mompelde ik tegen Rose en liep met haar van het station vandaan.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    ''Sommige mensen zal ik nooit begrijpen.'' mompelde ik, gaf wat kushandjes en liep weg van de mensenmassa, samen met Florian.
    Zoekend keek ik om me heen. ''Eh- goed.. Welke kant?'' grinnikte ik, en krabte even aan mijn achterhoofd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''