• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Schaduwen beginnen te bewegen langs mij, ik probeer het tegen te houden maar merk dat het niet lukt. Ik hou het onder controlle voor zolang ik probeer en laat geen enkele schaduw de badkamer uitglippen.
    Ik hoor Amelia lichtjes in de verte schreeuwen en op de deur slaan, dan bedenk ik mij opeens iets, iets wat mij kon helpen. De mantel die mijn ouders hadden achtergelaten, die kon schaduwen gevangen houden maar ook creeëren. Hoewel die naast heb bed ligt en ik daar nu niet bij kan...

    Amelia Rivers - District 12

    'SHADOW' schreeuw ik nog harder en voel tranen over mijn wangen lopen. Ik trek alles uit de kastjes en onze kamer is inmiddels een puinhoop. Ik zak trillend langs de muur naast de deur van de badkamer. Ik wil hem helpen maar weet niet hoe. Opeens zie ik een haarclip liggen. Ik grijp hem en haal na wat prutsen makkelijk het slot eraf. Opnieuw open ik stil de deur. 'Shadow laat me je helpen' zeg ik schor.


    ~

    Matthew - District 11

    Ik krijg een outfitt aangegeven. Een gescheurde jeans met witte sneakers en een strak wit shirt waardoor mijn spieren beter uit zou komen volgens mijn modemensjes. Ik laat het gebeuren. Mijn haar word gedaan en ik krijg eeb luchtje op gespoten. Alsn ik terug loop zie ik Julie en val ik stil... ze was prachtig

    [Waar kan Marigold naartoe? Want volgens mij is iedereen bij verschillende delen. De een is al bij de eerste nacht, en de anderen zijn nog steeds bij de aankomst;) x]


    Billy Bob Bob Billy :P

    { Hahaha het is niet de nacht ;) Amelia en Shadow zijn op hun kamer, maar de avond moet nog beginnen (: Naomi en ik hebben nog niet gezegt btw dat het nacht is :P }

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik draai mezelf om naar Amelia en mijn puur rode ogen observeren haar, een duivelse lach omhult mijn gezicht waarna ik langzaam op dr afloop. Mijn arm gaat langzaam omhoog waarna ik richting haar keel wil grijpen om alle schaduw uit dr te halen, waardoor dr bloed alle kanten op zal spuiten.
    De duivelse lach word grooter naar mate ik aan het idee denk.

    [Oh, oke xd Haha. Alleen kan Marigold nu nergens naartoe omdat er maar heel weinig online zijn:S En in je eentje schrijven is ook weer zo raarxD]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk naar zijn rode ogen en schrik. 'Shadow ik ben het Amelia' zeg ik kalm. De hand die omhoog kwam
    pak ik rustig vast. 'Ik ben je beste vriendin weet je wel.' Ik slik even en weet niet goed wat er met hem gebeurd. Dit was anders dan normaal.


    ~

    (@ Patrick: heb je mijn berichtjes wel gelezen :$ want je hebt nog niet gereageerd en ben inmiddels weer thuis xD zit nu nog ff op mobiel :()


    ~

    { Ja heb hem gelezen maar d8: Wrm reageren als je toch zo op skype bent P: }

    Shadow Repaer ~ District 12

    Mijn tong gaat langs mijn lippen en wanneer ze mijn hand vast pak begin ik al langzaam met het uitzuigen van dr schaduwen, om dr lichaam heen maar vooral in dr lichaam. Wat een schaduw de mens daar al niet heeft, het kan een heel lichaam laten exploderen.
    Wanneer ik een stap dichterbij doe word mijn duivelse glimlach weer een stukje grooter, Amelia's angst was te ruiken.

    (Hahaha dat is waar, maar omdat je vanmiddag ook niet had gereageerd :$)

    Amelia Rivers - District 12

    Mijn adem stokt in mijn keel. Ik besef me dat dat helemaal niet mijn Shadow is. 'Shadow word alsjeblief weer normaal, je bent sterker dan dit'roep ik en knijp in zijn hand. 'Alsjeblieft Shadow vecht er tegen.' Ik kijk hem smekend aan.


    ~

    (Ik ben ff snel douchen en kom dan op skype :))


    ~

    { Hahaha ik was vanmiddag bij Neuroloog remember xD }

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik proef hoe de schaduw van Amelia mij binnen dringt, hoe het uit dr word gezogen. Als ik een stukje opkijk zie ik een schaduw achter dr gecreeërt worden, een schock volgt erna waardoor ik tegen de muur van de badkamer word gesmeten. Ik val op de grond waarna mijn ogen dichtvallen en ik bewusteloos op de grond zit.

    Ik reageer vanavond laat of morgenochtend, ben film kijken xx


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julie
    Matthew komt binnenlopen en blijft stil naar me staren. Hij ziet er leuk uit, ondanks zijn twee maten te kleine shirt. 'Als je het nou probeert te verbergen..' geef ik hem als tip. Ik voel dat ik blosjes op mijn wangen krijg. Snel draai ik me om en ga op de bank zitten, zo zou hij het niet kunnen zien. Als ik denk dat ze niet meer zo rood zijn durf ik hem weer aan te kijken. 'Wat is jouw kracht eigenlijk?' vraag ik. 'Als je het wilt vertellen natuurlijk.' Het leek me niet iets om voor je district verborgen te houden maar er zijn altijd districten waar dat wel gebeurt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (I knkw maar je was half 6 nog online geweest dus vandaar :$ ik ben nog even
    op mobiel hoor :) de kinderen gaan zo naar bed en dan kan ik op mijn laptop :))

    Amelia Rivers - District 12

    'Omygod' gil ik en kniel bij hem neer. 'IEMAND HELP ME DAN' schreeuw ik bang. Ik bekijk Shadow en zie een straaltje bloed langs zijn wang lopen. Ik grijp een handdoek en dep het voorzichtig weg. 'Shadow' zeg ik zacht entrek hem tegen me aan. Ik voel me machteloos en weet niet eens wat er was.


    ~