• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Paddo schreef:
    { Hoeveel mensen zijn er atm in het capitaal? :/ }

    Geen idee, sowieso Marigold en beide Tributen van 10 (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    Toch kon ik het niet laten en ik liet een windje waaien. Natuurlijk geleidelijk en niet in een keer, niemand mocht weten dat ik het deed en niemand mocht weten wat mijn kract was. Ik verveelde me echt dood,,, grr.... Ik kan niet wachten tot de arena maar heb totaal geen zin in de parade, wat zou ik ooit aanmoeten?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Een windvlaag liet mijn licht bruine krullen naar achter waaien. Dat was vreemd.. zomaar ineens een windvlaag. Maja, alles in het Capitool was vreemd. Ik nam het geld van mijn mentor aan en liep weer terug door de mensenmassa.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    Eindelijk eens wat minder geduw. Ik zakte ergens neer op een bankje en bekeek alles en iedereen om me heen. Mensen zagen er raar uit, anderen juist heel gaaf. Ik zat en ik verveelde me nog steeds, het liefst was ik nu wel iets leuks gaan doen maar ja dat gaat niet echt. Dit is pas een arena man, als dit de arena was had ik al lang een einde aan mezelf gemaakt. Ik hield niet van drukte, het liefst was ik alleen om te doen waar ik zelf zin in had.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Uiteindelijk was ik aan de mensenmassa ontsnapt, en zag ik zeven weer op. Ze zat op een bankje. Met een grijns op mijn gezicht liep ik naar haar toe. ''Jij weer hier?'', zei ik en keek haar aan.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Ja en.." snauwde ik, ik trok snel een smile "Ja en kom gerust hier zitten" Ik kon me zelf wel voor me kop slaan, ik kon niet aardig of vriendelijk doen. Maar mensen zeiden wel altijd dat ik vriendelijke ogen heb dus miss. Ik wilde natuurlijk bewaren voor in de arena wat een trut ik eigenlijk ben.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik schudde even grinnikend mijn hoofd en ging toen naast haar zitten. Ze droeg een masker, wat af en toe even afging. Mij kon je niet voor de gek houden, ik was voorbereidt. ''Ik ben Florian..'', zei ik met een glimlach, en gaf haar een hand.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Heather" zei ik vrolijk. Ik keek even naar hem om iets te ontdekken van zijn kracht, waar zou ik op moeten letten. Ik kende hem nog helemaal niet maar dat komt wel tijdens de training, al heb ik geen idee hoe we dat gaan doen. Ik frunnikte wat aan mijn sjaal en keek hem weer aan. "En, hoe bevalt het capitool je?" vroeg ik. Miss. had ik mezelf wel verkeerd ingeschat, als ik zo door zou gaan was dat stomme begin snel vergeten. Ik staarde wat naar mijn handen, ze waren nog bruin maar hier in het capitool was er niet geweldig veel zon dus, ja.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Leuk om je te ontmoeten, Heather..'', zei ik met een glimlach. ''En, hoe bevalt het Capitool je?'', was haar vraag en ik haalde mijn schouders op. ''Tot nu toe, zijn de mensen een beetje..'' Ik fronsde. ''Vreemd, vooral de kleding enzo.. Ik vraag me af wat de stylisten ons aan doen tijdens de parade, ik vrees het ergste..''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Sommige vallen nog wel mee, maar ja de meesten zijn ugh" lachte ik. "Ik hoop dat ze ons geen papieren zakken aantrekken" zei ik. "Ik hoop in ieder geval een broek geen jurkjes of wat dan ook bah"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Ik heb weleens een Spelen gezien waar de Tributen helemaal naakt waren, laten we maar hopen dat dat niet gebeurd, dan liever de papieren zak..'', zei ik en grijnsde.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Ja maar dat waren de gewone spelen, blijkbaar hebben wij iets verkeerd gedaan dat ze nu ons de spelen in duwen" grijnsde ik. Wel een slim idee eigenlijk alleen stom dat we geen wapens mogen gebruiken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    ''De Fantasy Games, alsof ze denken dat een stel tovenaars elkaar gaan afslachten..'', mompel ik. Zo kwam het idee van President Snow op me neer. ''Ik heb zo het gevoel dat er een paar interessante krachten tussen zitten..'', grijnsde ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Ja, ik baal ervan dat ik ben getrokken" zei ik en ik keek weer naar mijn schoenen. "En jij denk je dat jij het haalt in de arena?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oh, geweldig.
    Kan iemand even een korte samenvatting geven?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''