• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Florian James Jackson - District 10
    ''Ja, ik baal ervan dat ik ben getrokken..'', zei ze en keek naar haar schoenen. Ik knikte instemmend, ik dacht weer aan mijn moeder die ik achter moest laten. ''En denk jij dat je het haalt in de Arena?'', vroeg ze. Ik keek op. ''Ik weet het niet, sowieso niet tot het einde, dat weet ik wel..'', zei ik zachtjes. ''Ik ben de dood ingejaagd wanneer ze mijn naam noemde..''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Aragog schreef:
    [Oh, geweldig.
    Kan iemand even een korte samenvatting geven?]

    [Florian is geld gaan halen en is een gesprek gaan voeren met Heather. Ze zitten bij het station op een bankje te praten (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Anders ik wel, ik heb mijn krachten niet eens onder controle" zei ik weer zacht. Het liefst trok ik mijn sjaal op tot aan mijn neus en was ik gaan grijnzen, maar ja. Natuurlijk vertel ik maar wat kletspraat. Al doe ik het nog aardig goed. Natuurlijk had ik hem nu ook al het liefst neer geslagen maar ik moest me aan mijn tactiek houden. Aardig zijn zelfs in de arena en dan je bondgenoten gebruiken en doden. Ik was het liefst nu gaan lachen maar dat gaat dus niet. Grrr....


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Melrose
    Toen Florian wel héel lang wegbleef, besloot ik hem te gaan zoeken.
    Na een tijdje rondgelopen te hebben, zag ik hem met een meisje op een bankje zitten. Ik trok een wenkbrauw op, en liep naar ze toe.
    ''Daarom bleef je zo lang weg.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    ''Ach, bij mij valt het wel mee. Ik heb ze grotendeels onder controle..'', zei ik. ''Daarom bleef je zo lang weg.'' Ik keek op wanneer ik Melrose's stem hoorde en glimlachte. ''Sorry dat ik het niet was komen vertellen, Rose. Dit is Heather, van District 7..'', zei ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik keek Heather schijnheilig aan. No way dat ik bevriend raakte met andere districten.
    ''Oké. Aangenaam.'' mompelde ik, en keek toen weer glimlachend naar Florian. ''Had je het geld al?'' vroeg ik hem, en ging naast hem zitten. Ik was het niet gewend om op hakken te lopen, dus mijn voeten deden inmiddels best wel pijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heather

    "Zo meneertje weet je nu ook al mijn district? Of heb ik me voorbij gepraat met die papieren zak" lachte ik. Waarschijnlijk had hij de tape gezien en gezien hoe verschrikkelijk ik er op stond. "En jij bent?" vroeg ik daarna aan het meisje?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik haalde een paar geld biljetten uit mijn broekzak en liet ze aan Melrose zien. ''Dit is wel genoeg voor ons tweetjes, denk ik..'', zei ik en glimlachte.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    ''Melrose.'' antwoordde ik kort, maar krachtig.
    ''Dit is wel genoeg voor ons tweetjes, denk ik..'' zei Florian glimlachend, en ik glimlachte even terug. ''Ik denk het ook wel, ja.'' zei ik tegen hem. ''Waar wou je eten?'' vroeg ik, en keek hem vragend aan.
    Ik had besloten om zo min mogelijk met andere districten om te gaan, ik was te bang dat ik ze zou mogen. Ik zou het dan nooit over mijn hart kunnen krijgen om ze te vermoorden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    ''Een of ander restaurantje denk ik..'', zei ik en stond op. ''Ik zie je morgen denk ik wel weer, Heather..'', zei ik met een glimlach en begon te lopen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Ik moet gaan, ben vanavond rond een uur of acht weer terug x]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    "Maar dan ga ik maar weer" zei ik en ik draaide me om. Ik keek grijnzend achterom. "Daag" zei ik en ik liep verder. Ik liet de wind geleidelijk weer afzakken zodat het niet opviel. Ik stapte weer de trein in. Deed mijn haar even goed en begon weer met de muziek speler te prutsen. Ik liet het zachtjes waaien in mijn kamer het was namelijk bloedheet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Doeei x.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ['s goed, tot vanavond! x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amelia Rivers - District 12

    Ikschrik als Shadow tegen me schreeuwt en de deur voor mijn neus dicht slaat en opslot draait. Ik slik als hem hoor schreeuwen en begin tegen de deur te slaan. 'Shadow doe open' gil ik en raak in paniek. Dit was anders dan andere keren. Ik begin in de kasten te zoeken naar iets om de deur mee open te krijgen.


    ~