• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Heather

    Ik voelde dat we stopten en liep de kamer uit. Ik negeerde iedereen en rukte de deur open. En ja nu stond je daar. Ik liep naar een paaltje toe en man wat zaten die schoenen lekker. Ik had thuis ook zulke maar deze zaten veel beter. Ik ging zitten op het paaltje en keek naar de mensen die langs kwamen. Sommige zagen er wel gaaf uit maar anderen daar liepen de rillingen van over je rug. Af en toe zag je een tribuut langs komen. Ik wist niet eens dat je vrij rond mocht lopen, al zou het mogen ik blijf gewoon zitten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Geen idee.. Links?'', zeg ik met een vragende toon en kijk Melrose aan. ''We kunnen een restaurantje opzoeken, ik heb vreselijke honger..'', grinnik ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    ''Ja, maar we hebben geen geld bij ons. Tenminste, ik niet.'' mompelde ik, en liep met Florian naar links. Gefascineerd keek ik om me heen. Alles was hier zó anders, veel mooier.
    ''Ik kan hier wel aan wennen.'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Florian James Jackson - District 10
    ''Ik had wel gedacht dat alles gratis was omdat je een Tribuut bent, maar dat is mijn mening, ik zal het wel weer fout hebben...'', zei ik en haalde mijn schouders op. ''We kunnen terug gaan naar de trein en onze mentor om geld vragen.'', stelde ik voor.


    Billy Bob Bob Billy :P

    -ik ga even boodschappen doen, zo terug x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oke x]


    Billy Bob Bob Billy :P

    (Florian anders Heather meeten?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    (Florian anders Heather meeten?)

    [Florian gaat anders eerst geld halen, en dat hij dan Heather meet (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    (Ja is goed ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Ik ben even geld halen..'', zei ik tegen Melrose en liep weer terug richting het station. Ik liep er op mijn gemakje naartoe, ik had geen zin om te haasten.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    Ik besloot maar eens op te staan en de stad eens te verkennen. Het hele station stond vol met capitolers. Ze maakten foto's wilden de tributen zien. Bah, ik haat dit. Ik stond op en wrong me door de menigte. Ik botste tegen een jongen aan, ow jongen van tien. Ik beukte expres hard tegen hem aan. Waarom zou hij zien dat ik het was, iedereen liep hier te duwen en te trekken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Mensen, mensen en nog eens mensen. Niet normaal hoeveel er hier waren. De Capitolers beukten expres minder zacht tegen me aan, en excuseerden zich wanneer ze dat deden. Ik was immers een Tribuut die ervoor moest zorgen dat ze vermaakt werden tijdens de Spelen. Er was een iemand die hard tegen me aanbotste, en ik wist wie. ''En daar hebben we zeven..'', mompel ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Heather

    Ik glimlachte terug toen de jongen wat mompelde. Ik draaide me weer om en duwde ook de capitolers omver. "Kijk uit je doppen" "Doe niet zo ruw" "Flikker op" snauwde ik onder andere tegen al die irritante mensen. Ik had een hekel aan het capitool, het liefst had ik de pruiken van hun hoofd geblazen maar ik wilde geheim houden wat ik kon. Ik draaide me nog even om naar de jongen van tien, maar die was al weer weg. Ik zag alleen zijn hoofd nog, wat zou zijn kracht zijn? Ik merkte later dat ik stil stond en een harde beuk kreeg. Hard duwde ik terug en liep weer verder.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik wist door wie de Capitolers vloekten en een kleine grijns verscheen op mijn lippen. Ik had hun emoties een tikkeltje aangepast waardoor ze snel aangebrand zouden zijn. Niemand zou er ooit achterkomen wat mijn kracht was, tot de Spelen natuurlijk.


    Billy Bob Bob Billy :P

    { Hoeveel mensen zijn er atm in het capitaal? :/ }