• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    Ik denk na. Dan schud ik mijn hoofd. 'Ik heb ook al een stukje brood gekregen. Maar toen was ik nog bij Syniral. Blijkbaar ben ik geliefd.' ik grijns. Waarom zou ik nou weer geliefd zijn? 'Heb jij al wel eens iets gehad?' vraag ik dan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb nog niks nodig gehad'zeg ik en haal mijn schouders op. Ik had de hele arena amper een wond gekregen, altijd genoeg eten gehad. Eigenlijk was het tot nu toe nog redelijk makkelijk voor me geweest.

    James

    'Weet je, ik hoop dat jij deze games wint!' zeg ik en ik gooi de boomerang weer weg. 'Volgensmij kan je met die boomerang wel mensen gewoon vermoorden!' ik ga zitten en de boomerang komt terug. Snel sta ik op en van hem weer. Dan plof ik weer neer in het natte gras.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Weet je, ik hoop dat jij deze games wint!' zegt James en ik kijk hem even aan. 'jij hoort te winnen niet ik'zeg ik en zie hoe de boomerang terugkomt. Ik dacht even aan hoe het zou zijn als James dood zou gaan, nee daar zou ik niet tegen kunnen. Hij was gewoon echt een klein broertje voor me en als die zou dood gaan...

    (ik moet gaan. )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    'Waarom zou ik moeten winnen? Ik ben veel te jong om zoiets te winnen en jij hebt me tot nu toe in leven gehouden. Dus jij moet winnen!' Ik kijk even naar Austin. 'Misschien kunnen er dit jaar nog een keer twee winnaars zijn. En dan uit verschillende districten!' ik grijns.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Wil iemand nathniel meeten?]


    El Diablo.

    [James wel]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik grijns. 'Dan zijn wij de twee die winnen'zeg ik lachend en ga grijnzend met mijn hand door zijn haar waardoor het in de war zit.

    [Okee, waar zit hij?]


    El Diablo.

    [Hij komt wel naar jou toe]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    'Aaah, niet doen!' zeg ik als Austin mijn haar door de war schud. 'Ik ga nog even met mijn Boomerang spelen!'Ik sta op en loop naar de plek waar we eerst ons kampvuur hadden. Daar zie ik Nathaniel staan. Lekker. Ik had geen speer bij me. Maar wel mijn Boomerang!


    [ik ga]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Zo zo, kijk wie we daar hebben' grijns ik gemeen.
    Ik duw hem tegen de grond en zet mijn voeten op zijn polsen zodat hij niet weg kan.
    'Wat zal ik eens met jouw doen?' grijns ik, en zwaai met een mes bij zijn keel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:22 ]


    El Diablo.

    Austin
    'Is goed'zeg ik tegen James en ga bij de ingang tegen de wand van de grot aanzitten. Ik vraag me af hoelang het eigenlijk nog gaat duren,volgens mij zaten we hier namelijk al best lang.

    James

    'Auw!' roep ik en ik maak een soort achteruit koprol. Dardoor schop ik Nathaniel in zijn kruis en gaat hij van mijn polsen af. Snel sta ik op en gooi mijn Boomerang. 'Austin!' roep ik hard en ik kijk Nathaniel boos aan. 'Maak dat je weg komt, uk!' zei ik, al was hij groter dan mij. Ik zie dat de boomerang terug komt en hij knalt tegen Nathaniels hoofd aan. Snel raap ik hem op en ik zie dat hij behoorlijk bloed.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!