• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik grom en kijk omhoog. 'Te bang om in je eentje naar beneden te komen? Volgens mij heb je nog geen gevecht bij mij alleen gehad, altijd Alexys erbij.'zeg ik tegen hem. Ik had een mes in mijn handen gepakt en kijk afwachtend omhoog.

    Nathaniel

    'Jij bent ook nooit een moment alleen geweest, altijd die rotvriendjes van je erbij, behalve nu' roep ik terug.
    'En ik ben niet bang, ik doe slim' grijns ik..


    El Diablo.

    Austin
    Ik grijns gemeen. 'Je bent gewoon slap'zeg ik met een spottend lachje. 'Je durft alleen maar tegen James'zeg ik tegen hem en kijk omhoog. 'Maar als je te bang ben oké, ik pak je nog wel een keer'zeg ik terwijl ik nog gauw een pijl kijk en door de bladeren kijk. Ik zie net een opening bij zijn nek, het is heel klein maar als ik goed mik.. Ik mik en de pijl komt nek aan de bovenkant van zijn nek en ik zie een straal bloed eruit lopen. 'Nou doei'roep ik.

    Alexys

    Ik kijk naar Nathaniel, en vis de pijl uit zijn nek.
    'Wacht hier' sis ik, en klim gemakkelijk uit de boom.
    Ik ren naar Austin, en trap de boog uit zijn handen.
    Ik boor mijn mes door de zijkant van zijn keel, niet dat hij doodgaat hoor.
    Nog niet...
    'Noem je mij bang?' sis ik..


    El Diablo.

    Austin
    'Ja'zeg ik droog en heb mijn mes nog in mijn hand. Ik maak een snelle beweging naar haar wang en maak er een snee in. Ze verzakt even en ik duw er op. ik ga bovenop haar hangen met mijn mes bij der nek vlakbij haar hoofd, die rot bescherming ook.Het is echt moeilijk goeie plekken te vinden nu. 'Durfde Nathaniel niet in zijn eentje?'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 23:18 ]

    [Ze heeft bescherming van haar enkels tot haar nek.. Remember? ]


    El Diablo.

    [Ajah even aanpassen xD, is best irritant kan je der bijna nergens raken:P]

    Nathaniel

    'Jij noemt hem slap, maar je vind het niet slap om een 12 jarige te vermoorden?.' grijns ik.
    Ik trap hem hard in zijn geslachtsdeel, en pak zijn mes.
    Ik gooi hem omhoog naar Nathaniel die hij gemakkelijk vangt.
    'En nu gaat Nathaniel op weg naar James, het was makkelijk, jouw aflijden zodat hij zijn ding kan doen' grijns ik, en kijk naar Nathaniel die begint te rennen over de takken.
    Ik grijns breed, en hou een van mijn messen op hem gericht..


    El Diablo.

    Austin
    Ik grijp een nieuw mes en haal mijn schouders op. 'Geen probleem, er zijn er daar nog drie. Ik vraag me af of hij ooit terugkomt'zeg ik tegen haar en maak met mijn mes een klein sneetje in haar nek.

    [Nu heb ik zin om te moorden xD]

    James

    Verveeld zit ik bij de ingang van de grot. Nadat Austin achter de twee klootzakken was aangegaan had ik even gekeken of Dora en Parwinkle nog sliepen. Dat was inderdaad zo. Ik pakte wat takjes en brak die. Austin achterna gaan was voor mij nu onmogelijk. Ik was nogsteeds verzwakt en Austin ging veel te snel weg. Ik hoopte dat hem niks zou overkomen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    'Twee doden zal je bedoelen, James en die Guin nog wat zijn niet moeilijk, en parwhatever maakt niet eens een kans' grijns ik.
    Ik grijp ook dat mes van hem weg, en grijns breed.
    'Hoeveel doden zullen er vandaag vallen? 4? Jij, Guin, Par, James' grijns ik.
    Ik druk met volle kracht 2 messen door beide wangen, en grijnzend haal ik ze eruit.
    'Weetje, ik wil de dood van James wel eens zien, gezellig' grijns ik.
    Ik begin met rennen, en ren al snel onder Nathaniel naar de grot..


    El Diablo.

    Austin
    'Ja en helpen, want hij kan het weer niet alleen hé'zeg ik en pak heel gauw mijn pijl en boog en mes. Ik mijn andere hand neem ik nog een mes en print achter haar aan. Ondertussen gooi ik een mes recht in haar voet en grijns. Ik ren langs haar en kom bij de grot. 'James, pak je speer joh!'

    James

    Ik hoor dat er iets aankomt en ik hoop dat het Austin is. Ik pak toch maar snel mijn speer en wek Dora en Parwinkle. Ik kijk Guinevere aan en loop dan met Parwinkle naar een hoek in de grot. 'Blijf hier en beweeg je niet!' zeg ik. Ik ga in de schaduw van de grot staan en wacht op Austin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik grijns breed, 'die idioot gelooft ook alles' grinnikt Nathaniel die weer naast me staat.
    'Uhhuh' lach ik, en haal het mes uit mijn voet.
    We lopen terug naar de hoge boom, en klimmen weer omhoog..


    El Diablo.

    Austin
    Ik loop rustig naar James toe en kijk achter me. Hun kwamen niet meer dat wist ik nu wel. Geloof me,die twee pak ik nog wel. 'Ga liggen'mompel ik tegen James.