• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Dora || District 6

    Ik ging naar het dichtstbijzijnde beek en trok wat wortels van waterlelies uit de grond. Zo ging ik door totdat ik mijn armen vol had. Daarna ging ik terug naar de grot. Onderweg klom ik nog in een boom voor vogeleieren.
    "Ontbijt!" riep ik, terwijl ik de grot binnenstapte.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Ik spring op als Dora binnen komt. 'Lekker! Wat heb je?' ik loop naar haar toe. 'Kijk, mijn wonden zijn al aan het genezen.' ik laat mijn hoofd zien. 'Maar mijn neus is wel gebroken en mijn kaak zwaar gekneusd. Ik hoop dat ik wel iets kan eten. Die Nathaniel en Alexys gaan dood!' ik grijns even.

    (ik ben vanaf zondag 3 weken weg. Wil iemand James tijdelijk overnemen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (anders laat ik hem wel dood gaan.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    "Ik heb wortels, en een paar eieren." Maar toen dacht ik na over wat hij zei. "Wat was er met Nathaniel? Heeft híj jullie aangevallen?" Mijn ogen worden groot van schrik.

    [Nee, ik kan hem niet overnemen. Heb het super druk, sorry.]


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Ik knikte en zei 'Samen met die Alexys ! En ze hebben mijn boomerang gesloopt!' ik keek boos. 'Mag ik een stukje wortel? Of moet die eerst nog gebakken worden?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Wie wilt James vermoorden? Hij wilt nog wel wat tegen Austin zeggen dus maar half vermoorden graagXD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [NATHANIEL!!! XD ]


    El Diablo.

    (okeXD moet hij ergens heen lopen of kom jij naar ons?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dood topic -_-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Euhm, jij naar hem? Hij zit in een boom..]


    El Diablo.

    (oke^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    'Ik ga nog even een frisse neus halen. En nog even zwemmen.' Zeg ik en ik loop de grot uit. Hmmm waar ga ik eerst heen? Eerst maar even zwemmen. Ik duik er in en zwem een rondje. Ik dook onderwater en opende mijn ogen. Ik kwam weer boven en klom eruit. Ik loop een willekeurig rondje en sta stil bij een grote boom. Ik ging ertegen aan zitten en rustte even uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik moest dus even alleen jagen.. Na ja, begrijp het wel hoor. Alexys heeft ook haar rust nodig. Opeens zie ik James onder de boom waar ik zat en ik grijns breed. Ik spring gemakkelijk naar beneden, en ga voor hem staan. 'Hallo dodee' grijns ik. Ik begin met steken in zijn buik met het kapmes, en kijk grijnzend naar het bloed dat vloeit en overal heen spat..

    [Ik ga Nathaniel laten doordraaien door het bloed XD]


    El Diablo.

    James

    Ik schrik op als Nathaniel bij me staat en 'Hallo dode.' grijnst hij en ik gil hard. Dan steekt hij me in mijn buik. Het bloed spat eruit. 'Ik ben niet dood! En de vorige keer zeiden jullie dat ook en ik leef nogsteeds.' ik hoest even en probeer op te staan. 'Austin!' roep ik weer. Deze keer zou ik het niet overleven. Ik wou Austin nog even spreken voordat ik dood was.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik grom en knal hem tegen de grond. 'Nu ben je dood' grom ik, en grijp hem bij zijn haren omhoog. 'Nu zijn je rotvriendjes er niet meer' sis ik. Ik knal hem weer tegen de grond, en trap nog een paar keer in zijn gezicht. 'Tot nooit meer dode' grijns ik, en verdwijn dan in de bomen.


    El Diablo.