• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    William Jake O'Donnel

    "O nee hoor, gewoon moe" zei ze, waarna ze glimlachte, "Ik ben gewoon ver van huis en denk daaraan". Ik kon niet zeggen of ze aan het liegen was of niet, ze ver ging mijn kennis nog niet, maar als ze er al over aan het liegen was, dan wou ze er vast niet over praten. Ik knikte begrijpelijk, "Oké dan" glimlachte ik. Ik at het laatste stukje op van mijn belegde broodje, het topje, wat ik persoonlijk het beste stukje vond aangezien dat altijd lekker krokant was en at netjes mijn mond leeg, "Ik mag zoveel niet eten, straks word ik dik" verzuchtte ik.

    Amy Michels

    'Wees gerust ben je niet. En al was je het wel. De lessen zijn hier zo zwaar dat je gelijk weer dun bent.' Ik steun met mijn hoofd op mijn handen en gaap weer. 'Dat je daar over nadenkt. Meestal doen meisjes dat. Ik bijvoorbeeld.' Ik glimlach en sluit mijn ogen. Wat was ik moe! Komt omdat ik na de les ben gaan trainen. Ik zucht en open mijn ogen weer. 'Je kan daar ook wat drinken bestellen toch?' Ik maak een gebaar naar het dingetje waar je eten kan halen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Je kan daar ook drinken bestellen toch ?" vroeg ze terwijl ze wees naar het etendingachtigiets. Ach whatever, karretje, néh. Er stond niet eens een karretje, maargoed, ik was nu eenmaal niet normaal. Ik knikte en begon te grijnsend, "En daarnet moest je niets hebben" lachte ik.

    Amy michels

    'Ja, maar nu heb ik dorst,' glimlach ik. Ik Sta op. 'Jij ook wat?' ik kijk hem vragend aan en haal mijn portomonnee te voorschijn. Ik tik met mijn vingers op de tafel en kijk naar het etenswaren ding. Ik werd al misselijk bij de gedachte aan eten! Of is dat gek? Ik heb alles behalve honger op dit moment terwijl mijn keel kurkdroog is. Dat betekend dus dat je beter iets kan drinken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Wil je ook wat ?" vroeg ze nog. Ik schudde mijn hoofd en sloeg de kruimels van mijn broek af. "Versta me niet verkeerd aangezien het nog dag is buiten, maar ik ben echt moe, ik ga even rusten". Ik zwaaide nog even voordat ik de gangen doorliep, op zoek naar die kamer van mij. Toen ik hem uiteindelijk gevonden had liep ik door naar mijn bed en ging erin liggen.

    *Hallo iedereen daar was ik weer*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jaimyhoi schreef:
    Alice 'Ally' Parker
    Cam kijkt me aan waarna hij me een kleine knuffel geeft. Ik glimlach naar hem, hij draait zich iets meer naar me toe. 'Alice,' zegt Cam met een kleine glimlach, 'Ik wou je dit eigelijk al een tijdje geleden geven maar dit leek me nu het beste moment.' en hij drukt een klein doosje in mijn handen en kijkt me afwachtend aan. Ik sta er even stil van. En ik kijk naar het doosje. Ik open het voorzichtig en kijk er verwondert naar. Dan kijk ik op naar Cam. 'Het is wonderschoon,' zeg ik. En ik ben voor de rest sprakeloos. Ik kijk verlegen glimlachend naar Cam en druk dan zacht mijn lippen op die van hem. En dan haal ik mijn lippen van die van hem af en geef hem een knuffel. 'Het is echt mooi.' Het is een kettinkje met een hangertje eraan. Het is echt wonderschoon. En ik kijk naar Cam.

    [Wat geeft hij? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach even glunderend naar haar "Ik ben echt heel blij dat je het mooi vind" zeg ik lachend en kijk even een beetje beschamend om me heen "Zal ik hem anders alvast bij je omdoen" vraag ik haar en kijk even naar de ketting "Vind je hem echt mooi" vraag ik nog maar voor de zekerheid.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij vraagt of ik het echt mooi vind, 'Ja lieve Cam, ja ik vind het echt mooi.' en ik glimlach naar hem. Ik draai mijn rug naar hem toen en haal met mijn hand mijn haar naar een kant. Zo kan hij er makkelijk bij. Ik voel hoe er een licht briesje langs het blote stuk nek waait. Ik zeg nog een keer: 'Cam, ik vind hem echt mooi.' want het kettinkje was echt heel mooi. Ik wil niet eens weten hoeveel het gekost heeft. Dus daar vraag ik ook maar niet naar. Dan bedenk ik me ineens dat we het nog aan de anderen moeten vertellen, maar ik wacht eerst tot Cam het kettinkje om heeft gedaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik moet weer even lachen en ik zie dat ze haar haar weghaalt en ik pak voorzichtig de ketting op en leg hem tegen haar nek aan en sluit hem dan snel en ik buig een beetje voorover en druk mijn lippen zachtjes tegen de zijkant van haar nek aan en leun weer achterover en glimlach even "Ik ben blij dat je hem mooi vind" zeg ik uiteindelijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam moet even lachen, en dan legt hij het kettinkje tegen mijn mek. Hij sluit hem dan en ineens voel ik zijn lippen aan de zijkant van mijn nek. Een aangename rilling trekt door me heen. 'Ik ben blij dat je hem mooi vindt.' zegt Cam dan. Ik draai me weer naar hem toe en lach naar hem. Het kettinkje kwam uit in het kuiltje in mijn hals, perfect dus. 'Het is echt lief van je Cam,' glimlach ik. 'Ik weet niets, kan ik soms iets voor je terug doen?' vraag ik aan hem. Terwijl ik hem aan kijk, in het vertrouwde gezicht. Van mijn beste vriend, nu ook mijn vriendje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Het is echt lief van je Cam,' zegt ze glimlachend 'Ik weet niets, kan ik soms iets voor je terug doen?' vraagt ze en ik schud lachend mijn hoofd "Nee joh het een een cadeau, daar hoef je niks voor terug te doen" zeg ik weer en grinnik er even achteraan. Ik dacht er opeens even over na hoe we het andere moesten vertellen, maar gelukkig was er bijna geen leefdtijds verschil Alice was nu 17 en ik werd binnekort 19 dus eigelijk was dat geen probleem en mijn ouders waren dol op Alice. Er komt opeens een idee in me op en ik buig me wat naar Alice toe "Well maybe i do know something what you could do for me" fluister ik in haar oor "What about another kiss" fluister ik er lachend achteraan en druk mijn lippen tegen die van haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam buigt zich ineens naar me toe en fluistert in mijn oor, 'Well, maybe I do know something what you could do for me,' fluistert Cam in mijn oor, 'What about another kiss?' fluistert Cam er lachend achteraan en hij drukt zijn lippen tegen die van mij. Ik glimlach tegen zijn lippen aan. En kus hem zachtjes terug. 'That's possible,' zeg ik tegen zijn lippen aan. En zoen hem zachtjes terwijl ik mijn hand tegen zijn borstkas leg. Mijn ogen zijn gesloten en het voelt fijn zo met Cam. Alsof het iets was wat we altijd al doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze zoent me zachtjes terug en ik glimlach even als ik haar handen tegen mijn borstkas voel. Ik leg een hand tegen haar nek en leg de andere op haar wang terwijl ik zachtjes met mijn tong over haar onderlip ga en afwacht of ze het weer toelaat of niet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij legt zijn ene hand in mijn nek en de andere zachtjes tegen mijn wang. En ik voel hoe zijn tong zachtjes tegen mijn onderlip strijkt. Ik open mijn mond een stukje en ga zachtjes met mijn tong zijn mond in. Het voelt goed zo, zolang Cam zich niet extra stoer gedraagt maar gewoon mijn Cam is. Ik houd Cam niet tegen met dit. Zolang hij maar niet verder gaat dan dit. Dan zal ik hem tegen moeten houden. Ik zoen zachtjes verder en dan vraag ik me af of ik goed kan zoenen. Maar dat is niet iets wat je zo maar even vraagt aan je vriendje. Dus ik houd het er maar op dat zolang hij niet ineens raar of vies kijkt, het wel goed zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.