• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Michels

    Ik kijk om. 'Hoi,' begroet ik hem glimlachend. Ik was tenminste niet meer alleen. Ik loop naar de prullenbak en gooi het weg. 'Heb jij al veel mensen gezien?' Ik kijk hem vragend aan en ga weer op mijn plek zitten. Behalve in de les en Jamie had ik nog niet echt met iemand gepraat. Dan was ik ook niet iemand die snel op lemend afstapt, maar toch. Ik kijk hem aan. Welke dansstijl zou hij doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Eigenlijk woon ikk me hele leven al in deze buurt een paar straten veder op' zegt Jayson en ik knik even 'En jij?' ik lach even "Ik ben geboren in London" begin ik "En toen zijn we een paar keer verhuisd" "En toen ik oud genoeg was ben ik op mezelf gaan wonen" sluit ik af.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    Ik knikte, "3 mensen nog, Cameron, Jayson en Ally". Ik ging zitten en begon van mijn broodje te eten. Man ik had echt honger. Toen mijn mond was leeggegeten en ik het had doorgeslikt keek ik op, "William, zeg maar Will".

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Veronica Madeline Green.

    Ik nam haar hand aan, "Veronica Green, meestal Ronnie genoemd". Alhoewel, dat wist ik niet, ik had nog nooit vrienden gehad die me een bijnaam gaven. Welja, het is niet bepaald makkelijk vrienden te maken als ze allemaal tegen je zijn. Ik trok mijn hand een stukje geschrokken terug en zorgde ervoor dat mijn mouw mijn pols weer bedekte.

    Jayson
    Ik knik en kijk weer even waar we lopen. 'Hoelang dans je eigenlijk al?'vraag ik aan hem. Ik kijk even vragend zijn kant op en kijk daarna weer rustig naar de gangen. Eigenlijk was dit gebouw best groot. Ik vraag me af of ik zo nog de weg naar de slaapkamer kan vinden.

    Alice 'Ally' Parker
    Ze nam mijn hand aan en zegt: 'Veronica Green, meestal Ronnie genoemd.' ik glimlach naar haar. Wanneer onze handen los laten trekt ze die van haar geschrokken terug en duwt haar mouw verder over haar pols. Ik vraag me af wat er is maar ik zeg niets. 'Zal ik je laten zien waar de slaapzaal is?' vraag ik glimlachend. 'Ik moet namelijk zelf ook nog mijn spullen uitpakken.' en ik kijk haar vragend aan. Ik vraag me af wat haar dansstijl is, misschien wel hiphop. Of modern ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veronica Madeline Green.

    "Ja, tuurlijk" zei ik. Ik nam mijn ander, klein, koffertje op en wachtte tot ze begon te lopen. Ik had werkelijk geen idee hoe groot deze school was, en ik had ook geen idee wanneer ik eindelijk mijn weg zou kunnen vinden. Dat verklaarde waarschijnlijk ook het feit dat mijn lichtgroene ogen hopeloos voor zich uit keken.

    Cameron Nikolai Parker
    'Hoelang dans je eigenlijk al?' vraagt Jayson en ik grijns even "Al sinds ik 6 ben, dus nu al zo'n 12 jaar" zeg ik lachend en haal mijn schouders maar een beetje op "Jij..??" vraag ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie hoe Veroon een beetje hulpeloos kijkt. 'Je moet gewoon even doorhebben hoe de school in elkaar steekt,' glimlach ik. Ik heb goed tijdens de auditiedag rondgekeken dus wist ik het een en ander te vinden. Ik pak een tas van haar over en zeg: 'Ik draag die wel,' en ik loop voor Veroon uit richting de meisjes slaapzaal. Na een paar gangen doorgelopen te zijn komen we er. Ik doe de deur open en zeg: 'Tada, de slaapzaal. Waar wil je liggen?' ik wijs naar een bed boven aan de linkerkant en zeg: 'Daar slaap ik.' en ik zag ook dat er niemand onder mij lag. Ik zet haar tas neer en klim mijn bed op. Mijn tas lag op mijn bed en ik pak er een foto uit. Cam en ik staan er samen op, lachend. En hij heeft zijn armen van achter om mijn middel. Ik kijk er naar en strijk met mijn vinger over Cam. Dan leg ik de foto onder mijn kussen en kijk naar Veroon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson
    'Al sinds ik 6 ben, dus nu al zo'n 12 jaar'zegt hij en haalt zijn schouders een beetje op. Ik knik, 'ik sinds me vijfde al dus inmiddels 14 jaar'zeg ik. Eigenlijk dans ik al heel lang. Eigenlijk beide wel lang, 12 jaar is ook lang en dan helemaal als je het echt niet leuk vindt. Ik vond Jazz ook niet geweldig maar vond het wel leuker dan dat hij ballet vindt.

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek even rond. Zachtjes beet ik op mijn lip en besloot het bovenste bed naast dat van Ally te nemen. Ik klom er op en haalde mijn iPhone boven. Ik schudde mijn hoofd en verwijderde de foto die op mijn achtergrond stond. Hij was het niet waard. "Welke stijl doe je ?" vroeg ik toen, terwijl mijn lichtgroene ogen naar haar keken. Velen zeiden dat ik écht speciale ogen had, maar ik was het gewend.

    Cameron Nikolai Parker
    'ik sinds me vijfde al dus inmiddels 14 jaar' zegt Jayson "Wow dat is ook al lang" zeg ik en pak mijn Iphone en besluit om een berichtje te sturen naar Alice en klik op berichten Ik denk aan je xC ik druk op verzenden en laat hem weer in mijn broekzak glijden, ik kijk om me heen naar de grote hoge muren en zucht "Het is een groot gebouw" breng ik uiteindelijk uit.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 16:29 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ronnie neemt het bed naast mij en ze haalt haar iPhone tevoorschijn. Dan vraagt ze aan me: 'Welke stijl doe je?' vraagt ze. Ik kijk naar haar en zeg: 'Streetdance, al 12 jaar.' ik glimlach. 'En wat doe jij?' dan gaat me telefoon af. Ik pak mijn iPhone en kijk 'Ik denk aan je xC' ik moet er om glimlachen. En ik typ snel een antwoord terug, 'Je bent lief xA' en ik kijk weer op naar Ronnie terwijl ik mijn telefoon weg stop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.