• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    [ goedemiddag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    'hmmm okeey als je het weer wilt proberen moet je het maar zeggen' zeg ik lief tegen der. 'waar zijn de jongens en mijn broertje heen' vraag ik der verbaast.

    -ola en dat ken ik ik was met kamp van 8 uur smorgens tot diezelfde tijd de volgende dag doorgegaan-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Iemand Jayy of Andrew?]

    [ Je kan naar Summer en Bonita komen]

    Summer

    "Ik zal het onthouden en heel erg bedankt" zeg ik glimlachend. "Brady ging zich volgens mij omkleden en waar de andere zijn weet ik niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Iemand Jayy of Andrew?]

    -spring gewoon erbij-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Bonita
    'hmm okeey en wie van de 4 jongens vind je het leukst. ik vind jayden heel aardig maar ik blijf voor een lange tijd nog single.' zeg ik der met een glimlach en vlecht mijn haar in een losse vlecht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Nadat ik me even omgekleed had loop ik rustig terug en zie ze liggen. 'Halloww' roep ik als ik wat dichter bij ze ben en ga daarna der ook liggen. 'Waar zijn Drew en Brady?'

    Andrew
    ik kleed me rustig om en zet een cap op. Daarna stap ik de kamer weer uit en schenk wat drinken voor iedereen in. Zelf drink ik het gelijk op en vul hem nog een keer bij. Daarna zoek ik naar een dienblad die ik al gauw gevonden heb. Ik zet al het drinken erop en loop naar buiten.

    Summer

    "Hello" zeg ik glimlachend tegen Jayy. "Zijn zich aan het omkleden volgens mij" beantwoord ik zijn vraag en denk na over de vraag van Bonita. "Krijg je nog wel eens antwoord op"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'hmm is goed. en jayjay trek je broek is op want ik zie je hartjes boxer' zeg ik grijnzend tegen hem en doe een wenkbrauwwiebel naar hem.' hmm zal ik een navelpiercing laten zetten?' vraag ik bedenkend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Ow, heb ik weer is een slechte timing?'vraag ik lachend. 'En jullie kunnen alles toch tegen me zeggen, dus dan kan je toch gewoon antwoorden'zeg ik lachend. Daarna zegt Bonita dat ik me broek moet optrekken en ik doe hem expres iets naar beneden.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:58 ]

    Summer

    "Dat moet je helemaal zelf weten" zeg ik lachend door de opmerking die ze ervoor maakte. Ik kijk naar Jayy en schud mijn hoofd. "Nee geen slechte timing en dat weet ik, maar toch ga ik het nu niet antwoorden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Nou zeg'zeg ik en sla mijn armen als een klein kindje over elkaar. Daarna begin ik te lachen en leg mijn handen over mijn hoofd. 'Volgens mij wil ik het niet eens weten, of wel?'

    Summer

    Ik kom een beetje overeind en steun op mijn ellebogen terwijl ik nog steeds lach. "Dat komt mooi uit dat je het niet wil weten, want ik ga en hoef het dan ook niet zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'daar heb ik lekker veel aan en jayy waarom heb je een hartjes boxer aan en waarom zit er net boven je heilig dom een groot gat' zeg ik lachend terwijl ik mijn handen voor mijn ogen houd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3