• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sounds very English (well, the eggs and bacon) :3]

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Diamond, er is een verschil tussen saai en beleefd." Met een ferme tik sloeg ik zijn hand weg. "Jij bent geen van beiden," voegde ik eraan toe. Ik moest toegeven dat hij niet saai was, eerder irriterend. Maar om de één of andere reden maakte hij me ook nieuwsgierig.
    Ik stond op, en liep naar de tafel waar verschillende flessen dierenbloed stonden. Als je het zo zag zou je bijna denken dat het rode wijn was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    "Ik ken wel een plek. Maar eerst moet ik Everil vinden." Ik kauwde peinzend op de binnenkant van mijn wang. Everil was mijn kat. Een volledig onafhankelijke kat, die per toeval gezelschap had gezocht. Meestal liet ik haar in het bos zodat ik rustig kon jagen, maar 's nachts nam ik haar mee om haar te behoeden voor de grotere dieren. "Ik hoop dat je niets tegen sluwe katjes hebt." Gaf ik met een zwakke glimlach toe.

    [Lekker ;D]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:33 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diamond Wood
    Eindelijk iets van een fatsoenlijke reactie. Ik grijnsde zachtjes en liep achter haar aan. Mijn handen hield ik thuis, voor nu.
    'Dat weet ik. Maar dat brave meisje heeft toch ook iets avontuurlijks nodig, of niet?'
    Zonder dar Carmella tijd had om mijn plan door te zien, greep ik haar beiden polsen en duwde haar licht ruw tegen de muur aan.
    'Wat denk je er van, Car?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Mijn blauwgroene ogen knipperden een paar keer verbaasd toen hij zo vrijpostig was geweest me simpelweg tegen de muur te duwen. Het had geen nut om me te verzetten, zijn vingers waren te strak rond mijn polsen geslagen.
    "Ik denk dat er meer tijd en moeite overheen gaat dan jij denkt," was mijn kalme antwoord. "Daarbij denk ik ook dat wat meer vrijheid niet verkeerd zou zijn."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Silver quartz
    Ik schud mijn hoofd en glimlach. katten waren fijne, onafhankelijke dieren. Ik zet mijn witte masker terug op en gebaar naar haar.
    'Na jouw,' grijns ik. Sixx was eigenlijk dus wel fijn gezeldschap. dat blijkt maar weer. Er begonnen al mensen uit de Discotheek te stromen, dus moest ik nog een dingetje doen. ik nam een klein flesje uit mijn binnenzak. benzine. dit goot ik over onze twee zeer mooie lichamen. Geen sporen achter laten. De licifer viel op Sixx' vangst en we waren klaar om te gaan.

    [Sorry, ik moest koffie maken voor mijn schoonmoeder and I'm still argueing with the girlfriend over text.
    En ja, het was erg Engels. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liam Oliver Anderson

    Ik loop rustig rond als er ineens iemand tegen me op botst. Ik val niet om maar kijk op. Ik herken Mabel en glimlach kort. 'Hey.'

    [Well, I think I'm kinda single now. Dus nu ben ik ook zeer vrolijk, betekent wel dat ik erg veel zin heb om te RPG'en..]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Met enkele minuten had ik het bos al gevonden. Een zacht, hoog fluitje gleed over mijn lippen. Tussen de struiken klonk geritsel. Twee gloeiende, roodbruine ogen blonken tussen het sappige groen. "Eve," prevelde ik zachtjes. Everil trok haar spitse snuit op. Haar vacht, lang en zacht, stak wit af tegen de donkere aarde. Met sluwe passen kroop ze naar mijn benen, om vervolgens haar plekje in langs mijn schouders in mijn nek te bemachtigen. Ik kon de geur van eekhoorn uit haar snoet ruiken. "Je bent actief geweest." Grinnikte ik hoofdschuddend, waarna ik richting Silver gebaarde. "We kunnen op zoek naar een doodskist, denk ik zo." Een kinderlijke grimas verscheen rond mijn lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mabel Georgia Atterbury
    De persoon waar ik tegen opbotste is gelukkig iemand die ik ken. Liam.
    'Hey,' zegt hij.
    'Hee,' begroet ik hem met een lichte glimlach. Bijna vraag ik of hij nog heeft gejaagd vanavond maar bedenk me dan weer dat hij het niet fijn vind om van bloed te leven. 'Nog wat gedaan vanavond?' vraag ik in plaats daarvan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diamond Wood
    Tot mijn grote verbazing bleef ze er zeer kalm onder. Met opgetrokken wenkbrauw luisterde ik naar haar mini-tirade.
    'En wat als je die vrijheid niet krijgt?' fluister ik met een grijns. ik leun mijn voorhoofd tegen dat van haar, ze kan geen kant op. zou ze zich nu wel verzetten?

    Silver Quartz
    Sixx was verassend goed met het beest, net zo goed alsik met Vesuvi was. Maar slangen waren best gemakkelijke dieren. Ik knik. de vacht van haar kat ziet er lang en zacht uit. Ik hou van katten, maar Everil ziet er niet uit alsof ze geaaid wil worden.
    'Goed idee,' glimlach ik. Ik was eigenlijk nog nooit een dag weggebleven van het fort, dus eigenlijk was dit best spannend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Een grimas verscheen op mijn gezicht toen zijn voorhoofd die van mij raakte.
    "Als ik jou was zou ik niks proberen," sneerde ik hem toe. Ik mocht dan 'beleefd' en 'opgevoed' zijn, ik bleef een Vampire. Hij dan ook wel, maar ik kon me prima verdedigen.
    Mijn ogen boorden zich in die van hem, terwijl ik mijn vingers opkrulden tot mijn handen vuisten waren. Loskomen ging niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Mijn lange vingers gleden bedachtzaam door ze witte vacht van het beeste op mijn schouders. "Meestal breng ik veel tijd door in hetzelfde huis. Onlangs vond ik een huis, vlak naast de begraafplaats. Er komt niemand meer en alles is dicht getimmerd om vandalen weg te houden. Een prima plek." Een onschuldige glimlach verscheen rond mijn lippen terwijl Eve zachtjes spinde. Ze vond het wel prima, zo. Dacht ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sixx heeft een apart beestje. Dan is 't een kat, dan een vos, en dan weer een kat :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik twijfelde, hihi.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diamond Quartz
    'Als ik jou was, zou ik maar niets proberen,' bitste ze. ik lach zachtjes en verplaats mijn hoofd naar haar schouder. Ze rook best zoet, voor een Vampire.
    'Lieve Car, je vergeet een heel belangrijk detail over mij.' Ik plaats een onschuldige kus op haar schouder en kijk haar weer recht in de ogen aan.
    'Ik dwing niemand. Ik laat ze voor me smeken.'
    Met dat gezegt laat ik haar eindelijk los.

    Silver Quartz
    Afgelegen, verlaten, donker... Ik knik en volg Sixx. Het klonk als een goede slaapplek, en we zouden tijdens de zonsondergang al in het dorp zijn. Wat betekende; een vroege ochtend snack. Heerlijk, toch? Ik twijfel even voordat ik mijn volgende woorden spreek.
    'Bedankt voor vanavond. Het was een fijn 'uitje'.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.