• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    'Ik ben bang dat je voor dergelijke activiteiten meer je best moet doen dan dat.'
    'Komt voor elkaar, lieverd.' Met een snelle glimlach sluip ik naar de vrouw toe. Met een adem stoot ik het gas uit, waarna ze met een klein, verbaasd geluidje flauwvalt. Het is gewoon veel te gemakkelijk.
    'Blijf je daar trouwens de rest van de nacht staan, Car?' riep ik toen ik zeker wist dat de vrouw buitenwesten was. ze droeg een zeer los t-shirt, dus het was gemakkelijk om een snee in haar linkerschouder te maken.
    'I'm very willing to share with you,' voegde ik toe met een knipoog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Silver Quartz
    Ik haal mijn schoulders op. Ik moest nog wat ratten zien te vinden - Voor Vesuvi - maar verder had ik niets te doen.
    'Ik had eerder vannacht een oude man, niets smakelijks,' antwoord ik. Sixx speelde met een lok van haar blonde haar. Ze maakte me lichtjes nerveus met haar zwijgzame, mysterieuze air. Voelde mensen zich zo terwijl ik mijn masker op had?
    Er ging een koude wind door het bos, maar die voelde ik nauwelijks. En dit voor al bijna 100 jaar. Ik voelde mijn keel branden bij de gedachte aan vers bloed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sixx
    Een zachte grinnik speelde met mijn lippen. "Een oude man is zeker geen lust." Mijn krullen rolden langs mijn schouders toen ik mijn hoofd afkeurend schudde. Ik draaide een keer rond en sloot mijn ogen. Diverse geuren prikkelden mijn zintuigen. "Wat dacht je van een overvolle discotheek? Een puberaal tienertje of twee zullen ze niet missen.." In mijn ogen blonken gevaarlijke pretlichtjes. Ik nodigde niet vaak mensen uit tijdens mijn jachtpartijen. Maar het genot van een bevredigende avond misgunde ik niemand. Zeker geen onaangenaam gezelschap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Silver Quartz
    Even twijfel ik. De pretlichtjes in haar engelenogen voorspelde weinig goeds. Maar dan nog, het zou beter zijn dan een saaie avond in het fort. ik grijns en zet het witte masker op.
    'With pleasure,' antwoorde ik zachtjes. Ik haalde een hand door mijn haar, wat nog ongeveer goed zat, en ik was klaar om te gaan. Misschien kwam ik er nog een knappe gozer tegen. Het bloed van een moie man smaakte altijd wel goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    In alle rust liep ik naar hem toe, mijn blik enigzins hongerig gevestigd op het lichaam in zijn armen. Ik streek mijn lange lokken naar achteren waarna ik me wat voorover boog en een paar slokjes bloed naam. Vervolgens ging ik weer rechtop staan, streek met een vingertop een druppel bloed weg van mijn volle lippen. "Bedankt," zei ik, en zette een stap naar achteren zodat hij kon drinken.
    De maan was er nog altijd, maar het zou niet erg lang meer duren voor de zon weer tevoorschijn kwam.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    'Bedankt,' hoor ik haar zeggen. Ik knipoog alleen en buig me voorover. Twee slokken zijn genoeg om mijn dorst te temmen. Ik lik langzaam over de wond, die direct verdwijnt. Er blijft alleen een dun, wit litteken achter.
    'Geen probleem, lieverd,' antwoord ik. Zonsopgang komt al dichterbij.
    'Dus, al enig idee in welke doodskist je de dag gaat doorbrengen>' vraag ik haar vervolgens. ondertussen heb ik haar pols beetgepakt en begeleidt ik haar weg van de vrouw, die snel bij zou komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Nogmaals trok ik mijn hand los, maar ik liep wel mee. Als de vrouw ons zag wanneer ze bij kwam, zou het niet erg gezellig worden.
    "Ik was niet van plan meteen te gaan slapen, maar als dat moment daar is in die van mezelf."
    Een bedenkelijke glimlach speelde rond mijn lippen toen ik een aantal bladeren hoorde ritselen en vogels weg hoorde schieten. "Maar wees niet ongerust, met mannelijk gezeldschap."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Een glimlach verscheen rond mijn lippen. Ik had het wel fascinerend gevonden dan hij vaak een masker droeg. Het had iets mysterieus. Iets aparts. En ik vond het wel leuk. Zonder verdere woorden zocht ik een route naar de dichtsbijzijnde discotheek. De muziek was verre van smaakvol - noch plezierig voor mijn oren. Toch weerhield dat me niet. Bloed bedwelmde nu eenmaal. Een grijns verscheen rond mijn lippen terwijl ik mijn jas van mijn schouders liet glijden. Ik stal later wel een nieuwe. Nu ik mijn volledige aandacht op de jacht kon zetten, liet ik mijn ogen over Silver gaan. "Wat dacht je van een wedstrijdje? Degene met de zoetste prooi wint." Fluisterde ik zacht in zijn oor, waarna ik in de mensenmassa verdween. Instinct nam het over, mijn tong gleed over mijn lippen. Tijd voor actie.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik verveel me, iemand die met Rafael of Mabel wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diamond Wood
    'Maar wees niet ongerust, met mannelijk gezeldschap.' ik trok een wenkbrauw op. Ze zou mij niet bedoelen, zo gemakkelijk was ze niet. ik wist wel beter.
    'En wie mag die gelukkige man dan zijn?' vroeg ik, mijn stem zachter en met een lagere toon. Het fort kwam al snel in zicht. Zelf zou ik ook niet direct gaan slapen natuurlijk, zoveel slaap had ik zeker neit nodig.

    Silver Quartz
    'Wat dacht je van een wedstrijdje? Degene met de zoetste prooi wint.' Okay, I like her, dacht ik bij mezelf. Niet in de manier dat ik haar in mijn bed wilde. Ew, woman. ik schud mijn hoofd en loop de andere kant op. Meer in de manier van, het is fijn om haar als gezeldschap te hebben. Ze praate niet enorm veel, ze leek me sluw en slim genoeg...
    Mijn oog viel op een groepje dansende jongeren in de hoek. Er zat niet veel bijzonders bij, en ik nam deze wedstrijd natuurlijk wel serieus. Degene met het mooiste lijk wint.
    Met het masker op trok ik behoorljk veel aandacht. Alleen mijn zilver-blauwe ogen waren zichtbaar op het moment. Zo gebeurde het dan ook dat ik minstens 4 dames tegen me aan had dansen, en oogcontact had gehad met 3 redelijk knappe jongens. De dames gaf ik maar wat hints, en al snel had ik geen last meer van ze. Maar zelfs na tien minuten had ik mijn prijsstuk nog niet gevonden.
    Of toch wel? Hij was misschien wel omsingeld door andere jongeren, maar hij zag er zeker niet slecht uit. Blond haar, zee-groene ogen, knap gezichtje, zeer smakkelijk uitziende nek. Met een grijns slipte ik tussen de jongeren door.
    'Wat dacht je van wat privacy,' fluisterde ik in zijn oor. Mhm, hij was niet zo perfect als ik dacht, de moedervlek op de achterkant van zijn nek was wat minder. maar ach. De jongen was duidelijk bi, want hij maakte zich los van een van de meisjes en nam mijn hand.
    Vijf minuten later had ik hem buiten in een steegje tegen de muur gedrukt. Er zat een snee in zijn nek, de jongen was buitenwesten en ik dronk gulzig van het zoete O+ bloed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Het jonge dier zat geduldig op de tafel te wachten, de punt van zijn staart krulde langzaam op en ontspande weer terwijl hij met een hoge miauw zijn aanwezigheid aankondigde.
    "Shiva hier," zei ik, en liep naar de kat toe. Ik streelde over zijn soepele rug, waarna hij ging staan en ons met tevreden, geelgroene ogen aankeek.
    Het was jammer dat Diamond meteen door had gehad dat ik hem niet bedoelde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Waar kan ik invallen of is Silver Liam alweer vergeten?]

    Diamond Wood
    Ik trok mijn wenkbrauw op en lachte. Een kat. Ik schudde mijn hoofd en streelde het dier over zijn hoofdje.
    'Ik kan je veel beter gezeldschap geven, weet je,' grijnsde ik, mijn felle ogen op Carmella gericht. 'en de meest comfortabele doodskist in het fort.' ikj draai me om en ga rustig op de rand van de tafel zitten, dit alles zonder weg te kijken. Ze was me wel een uitdaging.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    lluvia schreef:
    [Waar kan ik invallen of is Silver Liam alweer vergeten?]


    Well, kind of. (cat) Sorry, ik voelde me niet zeer goed en had echt behoefte aan wat RPG. I'm very sorry. Liam can come to the disco?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sixx
    Hmm.. Een hoop leuke meisjes, lekkere jongens en er was zelfs een travestiet te zien. Met mijn uiterlijk werd ik al snel op mijn wenken bediend. Mijn winnende stuk zat er echter nog niet tussen. Hmm.. De echte hunks werden natuurlijk omsingeld door vrouwelijk schoon, en wat kregen écht leuke jongens dan? Juist. Die kregen jongens. Mijn ogen gleden over de dansvloer, naar de uithoeken van de disco en daar zat hij. Zijn zwarte haar hing warrig langs zijn diepbruine ogen. Zijn lippen krulden zich tot een grijns waarmee de piercing die zijn lip sierde tegen zijn tanden rinkelde. Absolute hottie. Ik deed geen moeite voor de aardige aanpak - de dorst maakte me wild. Met enkele duwtjes glipte ik tussen de jongeren. De jongen op wie ik mijn oog had laten vallen leek aangenaam verrast. Zijn handen liet hij vrijpostig over mijn heupen dwalen. Hij droeg zeer zeker lust - als ik de groeiende bobbel in zijn broek mocht geloven. Helaas wist hij niets van mijn soort lust. Terwijl hij zijn handen langs mijn huid liet glijden nam ik hem mee naar de zijuitgang.
    "Wat denk je?" Een lieflijke glimlach ontstond op mijn rode lippen. De jongen had ik met een zoete beet in zijn nek het zwijgen op gelegd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.