• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelite schreef:
    (...)

    [I'm fighting with my girl. She's not feeling well because of a mental illness she has, I reacted to that, now we're fighting and she's sleeping with a friend tonight. I'm not really happy with her and she isn't happy with me.
    Ik maak me er geen zorgen om, morgen is het wel weer opgelost.]

    [Wauw, dat klinkt echt heel erg bekend. Heb ik momenteel ook met m'n vriend, maar waarschijnlijk komt dat niet meer goed omdat hij me doodleuk zit te negeren.
    Vanavond ben ik single, denk ik..]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    'ik ben nog steeds je schat niet,' mompelde ze geërgerd, waardoor ik onwillekeurig toch moest lachen. Koppig meisje, dat was ze wel. Ik rek me uit en spring over een omgevallen boomstam. De lenig- en snelheid kwam bij het vampier zijn. Mijn ogen gingen even naar Carmella. Hoeveel zou er nodig zijn om haar te overtuigen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Wauw, dat klinkt echt heel erg bekend. Heb ik momenteel ook met m'n vriend, maar waarschijnlijk komt dat niet meer goed omdat hij me doodleuk zit te negeren.
    Vanavond ben ik single, denk ik..]


    [Meh, dat heb ik soms ook. well, actually I just ignored her, but that was because she was giving me bitchy answers back...
    So I'm letting it cool down. Maar dat is rot voor je. :/ Hopefully you can fix it.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn handen legde ik op zijn borstkas, ik duwde hem met zijn rug tegen de muur. Ik kon dezelfde spelletjes spelen als hij.
    Mijn lichaam leunde lichtelijk tegen de zijne aan, mijn lippen zweefden nog geen centimeter van de zijne vandaan. Met een uitdagende glans in mijn ogen keek ik hem aan.
    "Ben je nu werkelijk zo hebberig of wil je me gewoon pesten?" vroeg ik met een aantrekkelijke glimlach rond mijn lippen, terwijl mijn vingers licht over zijn borstkas streelden.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Ik voelde zijn blik op me rusten, liet mijn ogen over de bomen glijden. Vogels schoten tussen de bladeren vandaan en verdwenen de nacht in. Ik hoorde hem lachen.
    "Met hoeveel vrouwen ben je naar bed geweest?" vroegi k na een korte stilte opeens. Ik had inmiddels besloten dat ik dat best kon vragen. Hij gedroeg zich met regelmaat ook redelijk ongepast, dus waarom zou ik dan geen ongepaste vraag kunnen stellen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelite schreef:
    (...)

    [Meh, dat heb ik soms ook. well, actually I just ignored her, but that was because she was giving me bitchy answers back...
    So I'm letting it cool down. Maar dat is rot voor je. :/ Hopefully you can fix it.]

    [I don't know if I want to. Ik heb ook werkelijk geen idee waarom hij me negeert, het kwam echt uit het niets.
    En ik kan nu wel weer geduldig afwachten en hem z'n tiende kans geven, maar die verbreekt hij toch weer.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Mijn vingers liet ik bedenkelijk door mijn lokken glijden. Dorst streed tegen mijn rode lippen, wachtend tot ik mijzelf eindelijk zou overgeven aan de lust. Het was stil, nu de nacht gevallen was over het bos waarin ik me op dit moment bevond. Het geluid van een eenzame uil joeg als een zachte wind door het bladerdek. Geen bloed. Geen verzadiging waar ik zo enorm naar snakte. Opnieuw gleden mijn lichtgroene ogen langs de bomen. Er was een andere vampanese in de buurt. Nieuwsgierigheid won het boven instinct en zo liep ik met langzame passen door de schaduw. De geur rook bekend en deed mijn mondhoeken omkrullen tot een genoegzame glimlach. "Silver," sprak ik lispelend, bevestigend tegen de persoon die voor me stond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diamond Wood
    'Met hoeveel vrouwen ben je naar bed geweest?' hoorde ik na de korte stilte plots. Ik keek haar met oprechte verbazing aan. Dit veranderde echter al snel in een kleine grijns.
    'Hoezo? wil je weten hoeveel ervaring ik heb? Of hoeveel concurentie jij hebt?' Ik schud mijn hoofd met een lach. Ik zou het eerlijk gezegt niet weten, maar zo snel krijgt ze een antwoord neit uit me, ze moet een beetje moeite doen. Ik sta al snel aan de andere kant van haar, waarna ik mijn armen om haar heen leg.
    'Je mag best eerlijk zijn, ik w2il je best laten zien of voelen hoeveel ervaring ik heb.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik duwde met mijn neus zacht tegen de hare en loste haar blik voor geen seconde.
    "Beide," Grijnsde ik en mijn stem was niet meer dan een lachend gefluister. "Je weet toch hoe ik ben."
    Op een zachtaardige manier, verplaatste ik mijn hand weer naar haar middel, waarna ik er voor zorgde dat zij weer diegene was die tegen de muur stond.
    Ik voelde hoe haar adem op mijn huid streelde maar liet niet merken dat het best aangenaam was.
    Met mijn voorhoofd rustte ik tegen de hare en bleef haar aankijken met diezelfde, jongensachtige grijns.
    "En wat probeer je te doen?" Lachte ik en steunde met mijn hand tegen de muur zodat ze ingesloten was. "Me te verleiden?"


    [Om 19 uur ben ik weg naar muziekschool, ben dan rond 22 uur wel thuis. Dus sorry als ik plots ofline ben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Silver Quartz
    'Silver,' sprak een lispelende stem vanuit de schaduwen. al snel kwam sixx tevoorschijn. Ik wist niet veel van haar, behalve dat ze een zwijgzaam type was. Oh en knap, als ik de anderen mocht geloven. Voor mij was er nooit veel verschil tussen de dames. ik glimlach. Het witte masker draait nog in mijn rechterhand, maar al lang niet meer zo snel als tijdens mijn korte gesprek met Liam.
    'Sixx,' antwoorde ik zachtjes, waarna ik mijn linkerhand door mijn haar haalde. Er verscheen een kleine glimlach, die al net zo snel weer weg was. 'Goede jacht?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Denyse Laramie
    "Vroeg je daar niet om dan?" vroeg ik zogenaamd onschuldig.
    Caleb stond tegen me aan, zijn voorhoofd rustend tegen de mijne. Achter me was de muur, en aan weerskanten zijn handen. Ik kon nergens heen, maar het kon me niet echt deren.
    Langzaam streelde mijn vingers weer over zijn borst, een stukje verder naar beneden in de richting van zijn buik.
    In mijn ogen lag een uitdagende glinstering.

    Carmella Reina Jae Marvella
    God, ik had het ook nooit moeten vragen.
    "Ik dacht dat als jij je ongepast mag gedragen het wel zo eerlijk is als ik dat ook doe," zei ik, waarna ik hem aardig ruw van me weg duwde. "Maar bedankt voor het aanbod," voegde ik er sarcastisch aan toe.
    Dergelijke vragen moest ik dus maar niet meer aan type's als Diamond stellen. Hoewel, Diamond was de enige die ik kende van zijn.. nou ja, type.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce - Vampanese.
    “Aww,” Spotte ik glimlachend met haar bedreiging dat we hier spijt van zouden krijgen. “Zoeken kunnen ze altijd, maar de vraag is of ze je kunnen vinden.” Zei ik met een onheilspellende toon en een gemene grijns op mijn blanke, volle lippen.
    Ze was opgehouden met worstelen en liet zich nu als een lappenpop in mijn greep hangen, maar nog steeds hield ik haar op dezelfde manier vast. Het meisje kon nog steeds wegglippen en Nick zei dat we haar mee moesten nemen.
    “Wat een complimenten zo vroeg op de avond,” Lachte ik kort en sadistisch, waarna ik haar handen stevig op haar rug deed en haar met een ruw gebaar liet weten dat ze wel kon lopen. Toen ik echter een beter idee had gekregen, keek ik even naar Nick en haalde toen met een snel en hard gebaar uit naar haar nek, waardoor ze zeker voor een paar uur bewusteloos zou zijn.

    (Finn is trouwens vrij, anyone interested?)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diamond Wood
    'Ik dacht dat als jij je ongepast mag gedragen het wel zo eerlijk is als ik dat ook doe. Maar bedankt voor het aanbod,' hoorde ik sarcastisch, nadat ze me wegduwde. Oh dit was te makkelijk.
    'Natuurlijk mag je je ongepast gedragen, schat. Voornamelijk in mijn doodskist en zonder die kleren.' Ik knipoog snel en sla een klein zandpad in. Er was een mens aanwezig, ongeveer 30 meter va deze locatie. Bingo, food.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Ik ben bang dat je voor dergelijke activiteiten meer je best moet doen dan dat." Mijn blik viel ook op de vrouw die daar stond, duidelijk verdwaald. Ik sloeg mijn armen over elkaar en leunde tegen de boom waar ik naast stond.
    Veel meer z'n best. Ik was honderdnegenentwintig en was enkel naar bed geweest met de man waarmee ik even getrouwd was geweest. Dat was voor z'n schoonfamilie me veranderde in een vampier en hij niks meer met me te maken wilde hebben.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ben even pizza eten, duurt niet lang]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Ik glimlachte toen hij mijn aangenomen naam uitsprak, waarna ik mijn slanke schouders langzaam ophaalde. "Ik denk dat ik de stad in ga. Hier zal ik alleen vegetarisch bloed vinden." Mijn gezicht vertrok in een spottende grimas. Ik speelde met mijn vingers, terwijl mijn ogen over Silver gleden. Ik moest bekennen dat ik niet veel wist van de meeste anderen. Ik was erg.. Op mezelf. En de jongens dié iets probeerden waren even snel weer klaar. Silver was niet onaantrekkelijk. Hij was een vrije benaming voor het type waar ik gewoonlijk wel voor viel. Alhoewel ik zeker was dat Silver niet helemaal hetero was. "En jij?" Ik speelde met een lok voor mijn ogen, terwijl ik zo nu en dan een blik op de jongen wierp.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.