• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelite schreef:
    (...)

    Well, kind of. (cat) Sorry, ik voelde me niet zeer goed en had echt behoefte aan wat RPG. I'm very sorry. Liam can come to the disco?]

    [I'm a little bit confused. Je hebt zin RPG omdat je je niet zo goed voelt maar wilt Matched nog niet openen? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    [I'm a little bit confused. Je hebt zin RPG omdat je je niet zo goed voelt maar wilt Matched nog niet openen? (cat)]


    [(cat) You know how much work it is to open an RPG? Yes you do, because this is yours. :'D ik moet het hele topic nog schrijven, schat. I'm very sorry though.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [It' fine dear! Well in about a few minuteals I will send Liam. I'm in love with silver his character]

    Carmella Reina Jae Marvella
    Met mijn blik nog op de kat gericht, bleef ik zijn zachte vacht strelen. Zacht gespin klonk, terwijl hij zijn kopje tegen me aanduwde.
    "Ik vind mijn eigen doodskist prima, dankjewel." Dat was niet waar. Ik had nog steeds een hekel aan doodskisten, wilde gewoon weer een bed, of iets dat even comfortabel lag als een bed.
    "Daarbij denk ik dat Shiva's gezeldschap een stuk minder opdringerig is," voegde ik er met een enigzins kille glimlach aan toe.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelite schreef:
    (...)

    [(cat) You know how much work it is to open an RPG? Yes you do, because this is yours. :'D ik moet het hele topic nog schrijven, schat. I'm very sorry though.]

    [Ehm. Ik maak er nooit zoveel werk van eigenlijk :'D Ik doe de cover, link naar rollentopic en rollenstory, dump de rollen erbij en ik begin.
    Als dat goed genoeg voor je is, wil ik hem best schrijven (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Silver Quartz
    'Wat denk je?' Ik laat de onbekende jongen los, waardoor hij zwakjes op de grond neervalt. Droog gedronken. Sixx' vangst ziet er zeker neit slecht uit, beter dan de mijne. Met een grijns lik ik mijn lippen af.
    'Nou het is wel duidelijk wie er gewonnen heeft. Dat is een zeer goede vangst.' Ik geef Sixx de tijd voor haar maaltijd. Die tijd gebruik ik om wat bloedspetters van het witte masker te halen. ik had het afgezet voor mijn maaltijd, maar nu ging het gewoon weer op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Ehm. Ik maak er nooit zoveel werk van eigenlijk :'D Ik doe de cover, link naar rollentopic en rollenstory, dump de rollen erbij en ik begin.
    Als dat goed genoeg voor je is, wil ik hem best schrijven (:]


    [Okay. ^^ Dan moet ik alleen nog even de matches maken, maar dat is zo gebeurt. ik moet even de aller eerste post schrijven, ik PB je als die klaar is en, als je wilt, mag je dan het topic openen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Angelite schreef:
    (...)

    [Okay. ^^ Dan moet ik alleen nog even de matches maken, maar dat is zo gebeurt. ik moet even de aller eerste post schrijven, ik PB je als die klaar is en, als je wilt, mag je dan het topic openen.]

    [Oke (: Ik heb mijn eerste posts ook al klaar liggen, die plaats ik dan wel na die van jou.
    En ik zal als we eenmaal zijn begonnen even de link naar wat mensen sturen die online zijn]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    'Ik vind mijn eigen doodskist prima, dankjewel.' Ze leek nog steeds niet echt blij. Ik trok mijn wenkbrauw op.
    'Daarbij denk ik dat Shiva's gezeldschap een stuk minder opdringerig is,' voegde ze toe met een kille glimlach. Ik glimlachte niet terug, maar hield mijn ogen op die van haar gericht. Ik maakte zelfs geen beweging om haar weer vast te nemen.
    'ik wilde niet opdringerig overkomen,' was mijn antwoord. Het werdt gezegt in mijn zachtste stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sixx
    "Ik doe mijn best." Gaf ik met een lichte knipoog toe, waarna ik me over de jongen boog en mijn tanden zacht in de broze huid liet zinken. Zijn bloed zorgde ervoor dat een zachte kreun over mijn lippen wist te glijden. Geen druppel alcohol, geen druppel drugs. Heerlijk. Mijn tong gleed langs mijn lippen toen ik mijzelf had teruggetrokken. "Proeven?" In mijn ogen twinkelden lichtjes. Opgetogen lichtjes. Ze waren een stuk helderder nu ik gedronken had. Mijn vrije hand liet ik door mijn lokken glijden. Silver was bijzonder fijn gezelschap. Geen losse handjes of gezeur. Silver was te overwegen als vriend, dat zeer zeker.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    Geïrriteerd na de ontmoeting met de jonge vrouw, was ik snel weer teruggegaan naar het fort. Knarsetandend sloeg ik de deur open en dicht en liep door de gangen, maar toen ik in een stemmen hoorde in de gezamenlijke kamer, zuchtte ik diep en toen ik er langsliep, keek ik wie het waren. Diamond en Carmella.
    Ik zette mijn masker op en liet niet merken dat ik wel degelijk geïrriteerd was, omdat ik dit niet wilde laten merken. “Carmella,” Een beleefde, gentlemanlike glimlach lag er op mijn gezicht, terwijl ik netjes haar kant op knikte en me toen omdraaide naar Diamond, “Diamond.” Zijn stem zei ik iets killer, maar nog steeds beleefd.
    “Excuseer me, ik ga maar weer eens, ik wilde mezelf alleen even snel laten zien,” Ik glimlachte, draaide me om en liep weer weg – op naar mijn kamer.
    Verdomde trut dat ze me weer aan Katherine had laten denken.

    (Ik had niks te doen 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay so are you guys still in the woods?]

    [Moet je nog een catchphrase of hoe je dat ook noemt? Iets van "What if the perfect life isn't perfect?"?
    Veel vraagtekens :3]

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Dat zal vast niet," zei ik sarcastisch, en ging op één van de fauteuils zitten. Ik sloeg mijn lange benen over elkaar, trommelde even met mijn vingers op de armleuning waarna Shiva naar me toe liep en op mijn schoot sprong.
    Vervolgens verscheen Finn. "Carmella," zei hij, en knikte beleefd in mijn richting. Ik beantwoordde deze met een glimlach, volgde hem met mijn ogen terwijl hij zich tot Diamond keerde.
    "Diamond." Deze keer klonk zijn stem iets killer, waarna hij weer vertrok. Mijn blik schoot naar Diamomnd. "Dat is nou een heer."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:28 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Moet je nog een catchphrase of hoe je dat ook noemt? Iets van "What if the perfect life isn't perfect?"?
    Veel vraagtekens :3]



    Je mag wel wat verzinnen -lui-

    @Sixx: Geef me even tien minuutjes, sorry sorry. D:]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zeg maar Megan. Geeft niet heur ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.