• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen. Het is leuk om te horen dat ik toch iets goed doe bij anderen. "Geen dank. Iemand echt genot laten proeven is niet heel moeilijk, gezien alle manieren." Mijn ogen gleden langs het bladerdek terwijl ik al iets sneller begon te lopen. "Ik denk er vaak over weg te gaan bij de clan. Het is gewoon.. Niets meer voor mij." Prevelde ik zachtjes, na een blik op zijn masker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Mijn blik gleed onwillekeurig over hem heen.
    "Dan ben ik bang dat het niets tussen ons zal worden," zei ik, en liep naar de tafel. Ik schonk een glas vossenbloed in, en tilde het op. Leuned tegen het hout nam ik een flinke slok, wierp nog een bedenkelijke blik op Diamond.
    Nee, ik zal nooit smeken voor een man. Ook niet voor hem.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    Ik vervolgde mijn weg naar mijn kamer in het fort en toen ik daar uiteindelijk was, haalde ik gefrustreerd een hand door mijn donkere haar en gooide ik eerst een tafeltje om waar een paar boeken op lagen. Katherine hoorde niet meer in mijn gedachten en ik vond het goed, fijn zelfs, dat ze in mijn hart verder leefde, maar dan hoorde ze verder nog geen wrak van mij te maken.
    Gefrustreerd keek ik naar de boeken die op de grond lagen en het tafeltje dat nu op zijn kant lag en ik deed mijn best niet om dit op te rapen, aangezien het een actie was geweest waarin ik niet helder na had gedacht en ik het nodig had gehad iets van mijn frustratie kwijt te raken.
    Onregelmatig ademde ik door, terwijl ik met snelle passen naar een grote wandspiegel liep en mezelf hierin bekeek, nou ja, het litteken die links van mijn kin staat, midden bij mijn kaak. Mijn vingers liet ik er ruw overheen gaan en ik knarsetandde terwijl ik me boos weer omdraaide en naar mijn zwarte doodskist liep om hierin te gaan liggen, eigenlijk had ik ook een bed, maar ik had zin om nu helemaal alleen te zijn… om te gaan liggen in mijn doodskist met de deksel dicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Silver Quartz
    'Het is gewoon... niet meer voor mij.' Het was alleen door mijn masker dat ze mijn uitdrukking van shock niet kon zien. de clan verlaten?
    'Waar ga je dan heen?' vroeg ik, na een kleine stilte in een kalme stem. ik weet niets anders dan de clan, letterlijk. ik heb geen herinneringen van voor mijn leven als een Vampanees. Ik kon het me neit voorstellen en toch...

    Diamond Wood
    Met een korte lach val ik op de lederen bank neer.
    'We zullen zien, Car.' Dat is alles wat ik zeg. Ik begin vermoeid te raken. dit vergt veel energy. Ik vroeg me af waar alle andere waren, het was zeer stil in het fort.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Ik nam nog een slok van het bloed, keek vanonder mijn lange, donkere wimpers even naar hem.
    "Carmella," verbeterde ik hem simpelweg, en zette het glas weer neer. Ik liet mijn blik naar buiten glijden, de schemering was weer in gang gezet. Het zou hoogstens twee uur duren voor de zon weer op zou komen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    "Ik dacht dat ik als Sixx opnieuw kon beginnen. Een nieuw leven, een nieuwe kans. En ik voel me er alles behalve thuis. Ik wil me niet gebonden voelen aan een plek - verplicht te vechten omdat ik toevallig vampanese bloed heb. Ik wil het leven dat ik nooit gehad heb." Prevelde ik zacht tegen Silver, terwijl mijn vingers enkele lokken achter mijn oren streken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diora Cherelle Fox

    Wanneer ze me een harde duw gaf in een poging om me te laten wandelen, wilde ik net iets zeggen maar ze was me te snel af.
    Door een harde slag, leek het net alsof ik alle controle verloor over mijn ledematen en mijn zintuigen.
    Mijn beeld werd troebel, mijn knieën begaven het bijna en mijn oren begonnen te suizen.
    Vaag was ik me er van bewust dat ik aan het vallen was en in de vlucht wierp ik nog een laatste afkeurende blik op de jongen voor dat ik op de grond smakte.
    Een traan gleed over mijn wang terwijl ik probeerde te vechten tegen de duisternis, maar al snel had ik geen andere keuze dan me over te geven.
    Nu restte er voor mij alleen nog het zwarte gat waar ik in viel.



    Caleb Maxwell Fox

    Zachtaardig greep ik haar pols beet en bracht deze naar mijn lippen om er een zachte kus in te plaatsen voordat ik hem weer op mijn schouder legde.
    "Ik heb meer zelfbeheersing dan dat," Grijnsde ik en steunde weer met mijn hand tegen de muur. "Dat zou je ondertussen toch al moeten weten."
    Ik tilde met mijn duim en wijsvinger haar kin wat op zodat ik haar beter kon aankijken terwijl mijn ogen op haar lippen gericht bleven.
    "Ik kan hier zo weg wandelen als ik wil," Grijnsde ik en vond haar ogen weer. "Al moet ik zeggen dat ik dit te leuk vind om zo maar weg te gaan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn ogen vestigden zich op de zijne toen hij mijn kin vastpakte. De hand die hij op zijn schouder had gelegd baande zich meteen weer een weg naar beneden, over zijn borst.
    "Ik heb nog niet alles geprobeerd," zei ik met een halfzachte stem, nadat hij had verteld dat hij zich prima kon beheersen.
    Hij liet zijn blik naar mijn lippen schieten, keek weer naar mijn ogen. Mijn mondhoeken krulden omhhoog in een zoete glimlach.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese.
    Duister glimlachte ik toen ik op haar afliep en wanneer ik bij haar neerboog, draaide ik haar eerst om, om zeker te weten dat ze buiten westen was. Toen dat het geval was, glimlachte ik liefjes en liet mijn ene hand onder haar nek. Mijn andere arm deed ik onder haar knieholtes, pakte haar bij het verste been bij mij vandaan en tilde haar op, om daarna op te staan en om te draaien.
    ‘Ze is nu in een erg diepe slaap,’ meldde ik Nick liefjes en liep langzaam naar hem toe, waarna ik dichtbij hem kwam staan, met haar nog in ons midden en duwde haar zowat praktisch tegen zijn middel aan, zodat hij haar wel vast moest houden. Dit alles deed ik zonder zelfs met mijn ogen te knipperen of weg te kijken van zijn ogen, de gehele tijd hield ik zijn blik vast.
    Toen ik zeker wist dat hij haar vast had, liet ik haar los en draaide mezelf om, klaar om weg te lopen en het verdere werk aan hem over te laten. ‘It’s been a real slice, Nick. Bye,’ Geamuseerd stak ik mijn hand op en liep weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Schrijf dadelijk wel iets, eerst de hond uitlaten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Caleb Maxwell Fox

    "Pas op, je bent gevaarlijk bezig." Grijnsde ik en duwde haar dichter tegen de muur. "Je speelt met vuur terwijl je weet dat ik het niet eens erg vind."
    Ik haalde een hand van de muur en woelde er zacht mee door haar haren terwijl ik haar blik letterlijk voor geen seconde loste.
    Ergens vroeg ik me af wat er in haar hoofd speelde, ik had ik het vermoeden dat ze me gewoon wilde plagen, net zoals ik deed bij haar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [En toen, was het stil :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ja, ik wacht op Nick of iemand die met Phoebe (als Nick niet reageert) of Finn wilt/ gaat praten.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb Emerence?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik kan nu niet veel doen :') Diora is bewusteloos geslagen door de lieftallige Phoebe...En Caleb is Adelynn nog net niet aan het uitkleden met zijn ogen, rofl.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.