• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    lluvia schreef:
    [Who wants to meet matthew or liam ;3]


    [Ik heb Silver vrij. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sweet, who do you wanna meet Matthew or Liam?]

    Escritura schreef:
    (...)

    In that case I have a gay man for him. (cat)
    [I'm kidding, unless I want Silver to have a random crush on someone that will never like him back. i might actually do that someday

    [Ik zie het voor me dat hij een stalker heeft...als ik nu van hem een homofoob maak, zou het nog grappig kunnen worden.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    lluvia schreef:
    [Sweet, who do you wanna meet Matthew or Liam?]


    Whoever is in the forest. 8D jij mag kiezen, i don't mind. Stuur er maar een op Silver af, die ergens in het bos zwerft.]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Ik zie het voor me dat hij een stalker heeft...als ik nu van hem een homofoob maak, zou het nog grappig kunnen worden.]


    [You have a deal. :'D Well, he wont be a stalker, he will just be very very flirty]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    [You have a deal. :'D Well, he wont be a stalker, he will just be very very flirty]

    [Love the drama + Ben dadelijk terug, even fruitpap maken voor mijn neefje :3 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Well then Liam is coming]

    Liam Oliver Anderson

    mijn voeten maken bijna geen geluid op de dode bladeren, takjes en muffe aarde. Ik weet waar ik naar opzoek ben en ik ben niet van plan een risico te nemen betrapt of gezien te worden. Ik spits mijn oren en luister of ik ergens iets hoor. Dan zie ik het. Een andere vampanees. Een jongen met donker haar.

    Phoebe Azalea Pierce.
    Ze keek me spottend aan, maar ik liet me niet op de stang jagen, dan zou ze toch met wat zwaarder geschut aan moeten komen. Ik heb al veel meegemaakt en laat dat mijn humeur nu niet verpesten door een stom kind dat denkt dat ze alles kan maken.
    “Wat probeer je te doen, schat? Als het je niet kon schelen, waarom probeer je me dan tegen te houden zodat ik het niet zeg?” Er kwam een spottende grijns op mijn lippen en ik draaide me om, waardoor ik opeens Nick zag staan.
    Een verbaasde blik kwam er in mijn ogen. “Nick.” Zei ik verward, kortaf. “Hallo.” Grijns ik daarna gelijk, verleidelijk, waarna ik naar hem toe liep. Altijd als er een jongen bij was, veranderde ik, en het maakte me niet uit welke jongen het was. “Wat vindt jij van de situatie?”

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [I'm waiting for Kyara or Diamond?]

    Adelynn Denyse Laramie
    Ik trok de jongen naar me terug, zodat onze lichamen even botste. Schaamrood verscheen op zijn kaken, waardoor er een glimlach op mijn gezicht kwam.
    "Wat is er jochie? Nog nooit een vrouwenlichaam gevoeld?" Ik streek mijn lange lokken naar achteren, boog me even over hem heen. Mijn hand streelde over zijn borst naar beneden, verdween tussen zijn benen. Hij gilde als een speenvarken toen ik zijn ballen letterlijk fijn plette in mijn hand, hij greep mijn pols vast en probeerde jammerend mijn hand weg te halen.
    Ik greep die arm van hem vast, trok er zo hard aan dat zijn schouder uit de kom viel. "Oeps," grinnikte ik, waarna ik mijn tanden in zijn nek zette.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    Carmella was de eerste die reageerde, met een kille; 'Goeieavond, Diamond.' hierbij keek ze me niet eens aan; ze streek alleen haar bruine lokken uit haar gezicht. Ik zeg niets terug en richt me op Kyara.
    'Dus vertel, waar zijn mijn twee dames mee bezig deze mooie nacht?' Het was aan de kille kant, maar dat merkte ik nauwelijks, ondanks het feit dat ik alleen een t-shirt droeg.

    Silver Quartz
    Achter me hoor ik een heel licht geluid; de voetstappen van een Vampanees - of een Vampier. Als ik me omdraai, herken ik hem. Liam, schattig bruin haar, opvallende blauwe ogen, sportief lichaam en toch wel een van de knappere mannen in de groep. Ik neem langzaam mijn masker af, geen enkele emotie op mijn bleke gezicht.
    'Liam,' begroet ik hem met een knipoog. Nu pas verschijnt er een klein glimlachje op mijn gezicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nick Swarts
    'Welke situatie?' vroeg ik grijnzend, alsof ik helemaal niet de hele tijd hier al stond om naar hun gesprek te luisteren. 'En wat wil ze niet dat je tegen mij of iemand anders zegt?' vervolgde ik, alsof ik alleen dat laatste zinnetje toevallig gehoord had. Waarschijnlijk zou Phoebe me nu wel antwoord geven, iets wat Diora juist niet wou en de situatie alleen maar leuker maakte.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Liam Oliver Anderson

    Het masker gaat af en ik herken het bleke gezicht van Silver. Ik glimlach als hij me met een lach en knipoog begroet. 'Liam,' Ik loop rustig lachend naar hem toe. 'Silver.' Zeg ik dezelfde manier als hij deed en haal een hand door mijn haar.

    Escritura schreef:
    Diamond Wood
    Carmella was de eerste die reageerde, met een kille; 'Goeieavond, Diamond.' hierbij keek ze me niet eens aan; ze streek alleen haar bruine lokken uit haar gezicht. Ik zeg niets terug en richt me op Kyara.
    'Dus vertel, waar zijn mijn twee dames mee bezig deze mooie nacht?' Het was aan de kille kant, maar dat merkte ik nauwelijks, ondanks het feit dat ik alleen een t-shirt droeg.

    Silver Quartz
    Achter me hoor ik een heel licht geluid; de voetstappen van een Vampanees - of een Vampier. Als ik me omdraai, herken ik hem. Liam, schattig bruin haar, opvallende blauwe ogen, sportief lichaam en toch wel een van de knappere mannen in de groep. Ik neem langzaam mijn masker af, geen enkele emotie op mijn bleke gezicht.
    'Liam,' begroet ik hem met een knipoog. Nu pas verschijnt er een klein glimlachje op mijn gezicht.



    Kyara Jones
    'Hoezo moet je dat weten?' vroeg ik lichtelijk geïrriteerd, maar toen besloot ik toch antwoord te geven 'We gaan even op zoek naar een paar prooien. Zin om mee te gaan?' Stiekem vond ik het ook wel leuk met hem in de buurt, iets wat ik liever niet te veel liet merken.


    (sorry voor korte stukje, moet even mijn neefje uit bed halen)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Silver Quartz
    Ik en Liam hadden nooit echt echte gesprekken gehad, maar dit leek er een fijne avond voor. Ik maak mijn glimlach iets echter.
    'Goede jacht? Het is er een fijne avond voor,' zeg ik, mijn stem niet ver van een fluistertoon. We waren zeker niet alleen in het grote bos. ik hoorde meer stemmen en voetstappen op een afstand van ons. Het kabbelende riviertje was maar een halve kilometer van hier, en zelfs dat was te horen.
    Het masker draai ik rond tussen mijn vingers, mijn ogen op de man voor me gericht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Een schamper lachje kon ik niet onderdrukken. Er zat niks van hem bij. In eerste instantie leek Kyara ook niet veel van hem te moeten, maar toen zei ze toch: "We gaan even op zoek naar een paar prooien. Zin om mee te gaan?"
    Een zucht ontsnapte aan mijn lippen. Blijkbaar vond ze hem leuker dan ze toe wilde geven. Vanuit mijn ooghoeken wierp ik hem een korte blik toe. Qua uiterlijk mocht hij er inderdaad wezen, en dat in combinatie met zijn 'leiderstatus' zorgde vast voor interesse van de dames. Nou, andere dames.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:04 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"