• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leannan schreef:
    Caleb Maxwell Fox

    Zonder enige moeite trok ik hem weer van de grond en tilde hem in de lucht zodat hij net niet met zijn beide voeten op de grond kon.
    "Zet me neer, laat me gaan." Smeekte hij me, waardoor ik er alleen maar meer plezier in kreeg.
    "Helaas, maar nee." Grinnikte ik en zette mijn tanden in de andere kant van zijn nek en zoog het bloed uit hem tot ik een gorgelend geluidje hoorde.
    Bloed sijpelde nog wat uit zijn mond terwijl het licht in zijn ogen al was gedoofd.
    Met mijn vrije hand, rukte ik doodleuk zijn hart er uit en gooide het naar één van zijn vrienden. "Wie is de volgende?"

    [Misschien kan Nick ingrijpen of zo? Dan heeft hij ook iets te doen. En sorry maar ik zei al dat Caleb sadistisch was.]

    (Phoebe is nu officieel verliefd op Caleb. (cat)
    Ik had trouwens al een post geschreven met haar voor je andere personage.)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leannan schreef:
    Caleb Maxwell Fox

    Zonder enige moeite trok ik hem weer van de grond en tilde hem in de lucht zodat hij net niet met zijn beide voeten op de grond kon.
    "Zet me neer, laat me gaan." Smeekte hij me, waardoor ik er alleen maar meer plezier in kreeg.
    "Helaas, maar nee." Grinnikte ik en zette mijn tanden in de andere kant van zijn nek en zoog het bloed uit hem tot ik een gorgelend geluidje hoorde.
    Bloed sijpelde nog wat uit zijn mond terwijl het licht in zijn ogen al was gedoofd.
    Met mijn vrije hand, rukte ik doodleuk zijn hart er uit en gooide het naar één van zijn vrienden. "Wie is de volgende?"



    [Misschien kan Nick ingrijpen of zo? Dan heeft hij ook iets te doen. En sorry maar ik zei al dat Caleb sadistisch was.]


    [Maar hun zijn toch op een hele andere plek dan Nick?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Diamond Wood
    Het was een erg stille dag en veel Vampires waren buiten. En ach, wat frisse lucht kan geen kwaad. Ik doe de deur van mijn kamer op slot en ga via het raam naar buiten. Het was op de tweede verdieping, dus het ging gemakkelijk. mijn gehoor pikte direct verschillende dingen op. Twee paar voetstappen, en een smekende stem. Een mens, waarschijnlijk omsingeld door Vampaneze. Ik rolde mijn ogen en ging maar richting de andere paar voetstappen. Tien meter van ze af kon ik ze al identificeren, Carmella en Kyara.
    'Goedenacht, dames.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Denyse Laramie
    Na een paar minuten ging ik rechtop zitten, veegde met mijn hand mijn mond even af. Een sadistische glimlach sierde mijn gezicht, ik streelde met mijn vingers langs zijn gezicht. Bloed stroomde uit de wond op zijn schouder, doffe, angstige ogen keken me aan. Hij was verlamd van angst, kon niks meer.
    Rustig zette ik mijn nagels in zijn hals, sneed zijn huid open en dronk het laatste bloed wat hij nog had eruit. Toen ik opstond, klopte zijn hart niet meer. Bloedvegen zaten op mijn handen, die ik aan mijn broek afveegde.
    Opeens sprong één van de jongens op en rende langs me heen. Mijn arm schoot uit, mijn slanke vingers sloten zich om de onderarm van de jongen, vingernagels boorden zich in zijn vlees. "Waar ga jij heen? Het feest is nog niet voorbij."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Morticia schreef:
    (...)
    (Phoebe is nu officieel verliefd op Caleb. (cat)
    Ik had trouwens al een post geschreven met haar voor je andere personage.)

    [Adelynn was eerder verliefd.. :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diora Cherelle Fox

    "En als je het gezegd hebt," Ging ik verder en had ergens de drang om haar aan te vallen. "Wat is je plan dan? Iedereen laten weten hoe 'slim' je wel niet bent?"
    Spottend keek ik haar aan en wist gewoon dat mijn ogen haar uitlachte.
    "Voor het geval dat je het nog niet wist," Zei ik en trok mijn wenkbrauw een beetje arrogant op. "Er zijn wel meerdere mensen die op elkaar lijken."
    Ik vroeg me af hoe lang ik haar kon uitdagen voordat er bij haar iets zou knappen.
    Misschien had ik wel zin in een ruzie met haar, zodat ze toch haar mond zou houden.
    "Maar als jij je zo nodig belachelijk wilt maken, mij best." Ik was misschien nog wat aan de waakzame kant aangezien ik mijn leven nog steeds niet beu was.


    [Hij ziet hen toch? (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Adelynn was eerder verliefd.. :3]

    (Ik zeg ook niet dat Phoebe wat met hem wilt. -gayhand- Ze wordt niet zo snel verliefd, maar bedoelt het meer als een soort speeltje.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Adelynn was eerder verliefd.. :3]

    [Dames, er is genoeg Caleb voor iedereen, rofl :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Nee, Adelynn is geen relatie-type :') Maybe she'll kiss him once, maybe she'll do more, but nah.. :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leannan schreef:
    (...)
    [Dames, er is genoeg Caleb voor iedereen, rofl :') ]


    In that case I have a gay man for him. (cat)
    [I'm kidding, unless I want Silver to have a random crush on someone that will never like him back. i might actually do that someday


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Ik herkende Diamond's stem, sloeg mijn blauwgroene ogen met een zucht ten hemel. De Vampire's was een aardige groep, maar de leider van het zooitje vond ik minder. Ondanks dat hij misschien wel twee keer zo oud was als ik, was het beleefde van vroeger er allang af.
    "Goeieavond, Diamond." Mijn stem klonk enigzins kil, en ik deed dan ook geen moeite om om te kijken. Ik streek mijn bruine lokken uit mijn gezicht, waardoor ze er krullend langs vielen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nick Swarts
    Verbaasd keek ik naar Diora, wiens gezicht inderdaad erg veel op dat van Caleb leek, waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen. Als Phoebe gelijk had, en dit meisje inderdaad de zus van Caleb was, betekende dat dat we een verrader in ons midden zouden hebben. Of, dat was hoe ik het graag noemde. Eindelijk had ik iets gevonden wat die Caleb een stuk minder perfect maakte dan alle meiden dachten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Who wants to meet matthew or liam ;3]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:35 ]

    Caleb Maxwell Fox

    "Boe," Zei ik doodserieus naar de jongste van het groepje terwijl ik mijn armen wat ophief zodat het leek alsof ik hem aan zou vallen.
    Een vreemd, angstig gilletje ontsnapte uit zijn mond waardoor ik in de lach schoot.
    "Wat is er met jou gebeurd?" Lachte ik hem uit terwijl hij weg liep. "Hebben ze je gecastreerd bij de geboorte?"
    Als een speer ging ik achter hem aan terwijl ik op hem afsprong en hem neer pinde tegen de grond.
    "Dit is leuk," Grijnsde ik. "Moeten we meer doen."
    Ik duwde zijn hoofd tegen de grond en boog me wat voorover zodat ik bij zijn oor kon.
    "Omdat je de jongste bent, zal ik het minder pijnlijk maken." Fluisterde ik en duwde met mijn handpalm op de schedel van de jongen onder me terwijl ik hem paniekerig hoorde huilen.
    Wanneer zijn schedel verbrijzeld was, bewoog hij niet meer en zette ik mijn tanden in zijn nek zodat ik hier ook plezier van had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.