• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    Carmella stampte boos weg, alsof ze een vijf-jarige was in plaats van een oudere Vampire. Met een zucht leunde ik me naar Kyara, waar ik een zachte kus op haar wang drukte.
    'Wacht hier maar even, ik haal haar wel over,' zei ik zachtjes. Zo moeilijk kon dat niet zijn. Ik haalde een hand door mijn donkere haren en ging de vrouw achter na. Haar kwade voetstappen waren niet moeilijk te vinden.
    'Car, stel je niet aan,' verzucht ik, terwijl ik mijn hand over de hare laat glijden. ik weet dat ze hem weg zou trekken, dus verstevig ik mijn grip en trek ik haar naar me toe.
    'Heb je echt zin om hier in je eentje rond te dwalen?' ga ik verder met een opgetrokken wenkbrauw. Alleen met Kyara zou ook gaan, maar ik zou me sneller vervelen. Carmella was een uitdaging, en ik zou geen 'nee' als antwoord nemen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nesaea schreef:
    Carmella Reina Jae Marvella
    "Ik ben niet saai, ik heb gewoon geen behoefte aan zo'n sekshok," sneerde ik. Normaal gesproken was ik geduldig, erg geduldig. Maar op de één of andere manier kreeg hij het voor elkaar om het bloed binnen tien minuten onder mijn nagels vandaan te halen.
    "Maar gaan jullie maar, hoor. Ik vind wel iemand in het bos." Geërgerd liep ik verder, wachtend tot ze óf weg zouden gaan of ze begonnen te zeuren dat ik ook mee moest. Ik was honderdnegenentwintig verdomme, veel te oud voor een 'discotheek'.

    (Hahaha, omg, I laughed my ass off. Lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyara Jones
    Geïrriteerd keek ik naar hoe Diamond achter Carmella aan liep. Dan toch niet joh. Even liet ik mijn zucht uit mijn mond ontsnappen, maar toen besloot ik maar gewoon de andere kant op te lopen. Er was waarschijnlijk nog meer dan genoeg te doen hier, daar had ik die andere twee echt niet bij nodig.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Carmella Reina Jae Marvella
    Natuurlijk, ik had het kunnen weten. Ik rukte mijn hand los, en zette een stap naar achteren. Rustig streek ik mijn krullende lokken uit mijn gezicht.
    "Punt één: ik heet Carmella," begon ik, mijn naam duidelijk uitsprekend in de hoop dat het door zou dringen. Waarschijnlijk niet, maar dan had ik het tenminste geprobeerd. "Punt twee: ik stel me niet aan. Als ik me aan zou stellen zou ik jullie smekend overhalen met me mee het bos in te gaan, maar in plaats daarvan red ik me prima alleen en interesseert het me precies niks wat jullie daar allemaal gaan uitspoken."
    Mijn stem was inmiddels weer beheerst, kalm. "Daarbij, heb je het niet veel leuker met alleen Kyara? Volgens mij vindt zij je een stuk leuker dan dat ik doe."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Morticia schreef:
    (...)
    (Hahaha, omg, I laughed my ass off. Lol.)

    [Well, it's kinda true, vampieren van 129 komen niet vaak in de disco :3]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:50 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kyara Jones
    Na een stuk gelopen te hebben kwam ik aan bij een meer waar ik maar even besloot te gaan zitten. Ik had al wat gegeten dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. En die twee zouden mij waarschijnlijk ook niet missen, net zo min als ik hun...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Diamond Wood
    'Okay, okay, relax,' zucht ik verveeld als ze haar hand lostrekt. Man, ze was vermoeiend. Een uitdaging, ja, maar nu werd ze irritant. ik haal mijn schouders op en merk dat Kyara er al vandoor is.
    'Is er iets dat ik je persoonlijk heb aangedaan?' kat ik vervolgens terug, een gevaarlijke glans in mijn fel-blauwe ogen. de gouden rand zou niet goed zichtbaar zijn bij zo weinig licht. ik leun tegen de boom achter me, maa hou mijn ogen op die van haar gericht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mabel Georgia Atterbury
    Hij schud zijn hoofd. 'Daar ben je dan nu al te laat mee,' gromt hij waarna hij me nog even aankijkt en daarna weer wegloopt.
    Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Aansteller,' mompel ik. Eigenlijk zou ik moeten gaan jagen maar die jongen heeft mijn humeur verpest en veel honger heb ik toch niet. Ik loop naar de boom waar ik net ook in zat en ga weer op dezelfde zitten. Verveeld leun ik met mijn hoofd tegen de stam van de boom. We zouden een huis dichterbij het dorp moeten hebben. Of nog beter, gewoon in Londen zelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diora Cherelle Fox

    Woest probeerde ik me los te wurmen uit haar greep wat me nog steeds niet lukte.
    "Jullie gaan hier spijt van krijgen," Katte ik nijdig en keek hen beide vol verachting aan. "Ze zullen me missen, ze komen me zoeken."
    Na een tijdje gaf ik het worstelen op aangezien het toch niet veel zin had en liet me als een lappenpop hangen in haar greep.
    "Ik hoop dat jullie weg kunnen rotten in de zwartste hel als mijn clangenoten jullie te pakken krijgen."
    Ik voelde me ergens erg schuldig dat ik zo stom was geweest om hen uit te dagen in plaats van rustig er van door te gaan toen ik de kans nog had.
    Nu zou Caleb zeker in moeilijkheden komen, tenzij hij deed alsof hij me niet zou kennen.




    Caleb Maxwell Fox

    "Schatje, ik rook," Lachte ik nonchalant en haalde een aansteker boven. "Wat voor roker zou ik zijn als ik niet eens een aansteker bij de hand zou hebben?"
    Op een rustig tempo verzamelde ik alle lijken bij elkaar, strooide wat droog gras en hout van bomen bovenop hen en ging er vervolgens met mijn aansteker langst.
    De vlammen likten gulzig aan de dode jongeren waardoor ik een klein lachje niet kon onderdrukken.
    "Kom, we gaan voordat we ook verbranden." De kans was er natuurlijk altijd dat er een bosbrand zou uitbreken, maar aangezien ik dacht dat het er niet warm genoeg voor was, betwijfelde ik het.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Escritura -> Angelite

    also,als er iemand vrij is kunnen ze naar Liam en silver komen die ergens in het bos zijn. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Nick?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Nick?)


    [Sorry maar ik weet nu even niet hoe ik met Nick moet reageren zonder er maar één zinnetje van te maken]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [weetje laat ook maar]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Hello, ben er weer.
    Ik ga even posts schrijven en Lizz' naam veranderen :3 (oeh, Angel (wbw))]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelynn Denyse Laramie
    "Dan mag ik straks vast een sigaret van je?" vroeg ik, terwijl we ons uit de voeten maakte.
    Het fort was snel bereikt voor ons, toen we er eenmaal waren wierp ik onwillekeurig nog een blik over mijn schouder. Ik streek mijn donkere lokken uit mijn gezicht en poetste een opgedroogde druppel bloed van mijn handpalm.

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Nee, je grove, ongemanierde, arrogante voordoen irriteert me alleen maar enigzins." Ik sloeg mijn armen over elkaar, liet mijn blik even over hem heenglijden. Hij leunde nonchalant tegen een boom, en toch leek zijn blik de mijne niet los te willen laten.
    Kyara was er al vandoor gegaan, en ik moest zeggen dat ik niet snapte waarom. Had ze niet graag alleen met Diamond naar de discotheek gewild? Dansend tussen alle anderen, waar iedereen zich zo schaamteloos aan elkaar aanbood?


    "Do you believe monsters are born or made?"