• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leannan schreef:
    [Ik kan nu niet veel doen :') Diora is bewusteloos geslagen door de lieftallige Phoebe...En Caleb is Adelynn nog net niet aan het uitkleden met zijn ogen, rofl.]

    (Haha, erg lieftallig is ze wel, huh? -grins- I hope someone soon comes online, so I can talk.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Haha, erg lieftallig is ze wel, huh? -grins- I hope someone soon comes online, so I can talk.)

    [Ik had de neiging om iets te posten voor Diora, maar dan iets zoals -> *Is bewusteloos*]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Ik had de neiging om iets te posten voor Diora, maar dan iets zoals -> *Is bewusteloos*]

    (Erg lief van je, maar ik denk niet dat ik daar iets mee zou kunnen, haha. En anders is er morgen weer een dag.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Silver Quartz
    Met een ongemakkelijk gevoel bedenk ik me dat ik zeer dankbaar ben voor mijn masker. de emoties staan nu waarschijnlijk op mijn gezicht te lezen. Sixx is zwijgzaam, en zover ik weer praat ze niet veel over haarzelf. ik weet niet of ik ongerust of vereert moet zijn dat ze dat nu wel doet. dus knik ik langzaam.
    'Een nieuw leven en een nieuwe kans loopt niet altijd zoals je verwacht had,' mompel ik zachtjes. Het huis waar ze het over had kwam in zicht. Ik wist hoe het was, ook al was mijn kans niet gewilt. Ik wist niets van mijn kansen voor mijn Vampanees leven, niets over mijn tijd als een mens. Wie was ik? Ik duw het mijn gedachten uit en klim achter haar aan het huis in.
    'Maar je moet doen wat jij het beste vind, Sixx. Als jij die kans wilt grijpen, moet je dat doen. Je zult in ieder geval altijd een ally hebbe bij mij.' Ik geef een vermoeide glimlach, die ze niet ziet onder het masker, en ga op zoek naar een slaapplek.

    Diamond Wood
    Een bekende steek in mijn brein zorgde dat mijn grip zwakker werdt. ik zie haar ogen naar mijn lippen flitsen en lach zachtjes. Het is bijna zonsopgang, en ik heb wel genoeg van Car gehad voor vandaag. Toch moet ik nog even de kers op de taart leggen. De puntjes op de I. Mijn grip verstevigd weer en mijn lippen drukken een iets e zachte kus op die van haar.
    'Slaap wel, Car,' lach ik. Daarna laat ik haar los en verlaat ik de kamer. Dit was een zeer interessante nacht geweest.

    [Door relatieproblemen kan ik vandaag niet online zijn. ik wilde jullie niet vast laten zitten, vandaag deze posts. :3 Nu kunnen jullie gewoon verder.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry dat ik opeens weg was, maar het was half-uit met m'n vriend, so I wasn't so happy. Nog steeds niet, maar nu heb ik juist zin in RPG..]

    Leannan schreef:
    Caleb Maxwell Fox

    "Pas op, je bent gevaarlijk bezig." Grijnsde ik en duwde haar dichter tegen de muur. "Je speelt met vuur terwijl je weet dat ik het niet eens erg vind."
    Ik haalde een hand van de muur en woelde er zacht mee door haar haren terwijl ik haar blik letterlijk voor geen seconde loste.
    Ergens vroeg ik me af wat er in haar hoofd speelde, ik had ik het vermoeden dat ze me gewoon wilde plagen, net zoals ik deed bij haar.


    Adelynn Denyse Laramie
    Ik grinnikte even, mijn vingertoppen streken gevaarlijk dichtbij de rand van zijn broek.
    "Wie zegt dat ik het erg vind?"
    Ik tilde mijn hoofd een beetje op, zodat onze gezichten dichterbij kwamen. Ik vroeg me af waar dit heen zou gaan. Misschien werden we wel gestoord, en zouden we het nooit weten.
    En ja, ik speelde met vuur. Maar ik hield daarvan, met vuur spelen. Kijken hoe ver ik kon gaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella Reina Jae Marvella
    Mijn lichaam verstijfde en over mijn lippen kwam nog net een zacht, protesterend geluidje. Ik tilde één van mijn handen alvast op om hem weg te slaan, maar iets hield me tegen om dit te doen.
    "Weltrusten, Car," zei hij, de nadruk leggend op die belachelijke bijnaam die hij me had gegeven. Mijn ogen hield ik stug op het glas met vossenbloed gericht, terwijl ik zijn voetstappen weg hoorde slenteren.
    Pas toen ik zeker wist dat hij weg was, raakte ik met mijn vingertoppen onwillekeurig mijn volle lippen aan. Ik had hem weg moeten slaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Ik boog een klein beetje naar onder toe zodat ik aan haar hals kon en drukte er zachte kusjes in, mijn hand dat ik eerder door haar haren liet woelen, verplaatste ik naar haar onderrug terwijl er een brede grijns op mijn lippen speelde.
    Ik was diegene die de controle wilde, dominantie, zo kon je het ook noemen.
    "Zou je er spijt van krijgen?" Vroeg ik half fluisterend en bleef zachte kusjes in haar hals geven.
    Ze wist waarschijnlijk dat ik nooit een relatie wilde, maar dat ik eerder genoot van vrouwelijke aandacht, wat niet lukte als je in een relatie was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Was even douchen :3]

    Adelynn Denyse Laramie
    "Alleen als je er slecht in zou zijn." Ik plaatste één vinger onder zijn kin, en tilde zijn gezicht op. Mijn lippen streken even over die van hem.
    "Ben je dat?" vroeg ik met een zachte stem, terwijl mijn andere hand nog steeds zijn onderbuik aan het strelen was.
    Ik hield er wel van, mannen die de baas wilde spelen bij dit soort.. spelletjes. Af en toe pakte ik een beetje van die dominantie terug, net genoeg om hem te laten weten dat ik geen onderdaan van hem was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    "Ik heb nog nooit iemand horen klagen," Grijnsde ik en ging met mijn hand dat op haar onderrug lag een stukje onder haar topje. "Maar besef je dat dit eenmalig is?"
    Ik was niet van plan om te liegen tegen haar, ze verdiende tenminste de waarheid dat ik alleen maar uit was op een one night stand.
    Niet netjes, dat weet ik ook wel maar het was voor iedereen het beste en op die manier had ik ook geen last van vriendinnen die te hebberig werden.
    Zacht drukte ik een kusje op haar mondhoek, gewoon om haar nog meer te plagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Met een zucht sloeg ik mijn ogen ten hemel om hem duidelijk te maken dat ik ook geen interesse had in allemaal relatie-gedoe. Monogamie, geklef. Niks voor mij.
    Vervolgens verscheen er weer een glimlach op mijn gezicht, mijn lippen plaatsen zich even in zijn hals.
    "Dus als het me bevalt mag ik ook niet terug komen voor meer?" vroeg ik tegen zijn kaak, waarna ik daar ook een zachte kus achterliet.
    Als Caleb zo goed was als hij leek, waarom zou ik daar dan geen gebruik van maken? Hoe noemden stervelingen dat ook alweer? Friends with benefits? Ik grinnikte even, maakte met mijn vinger een spoor van zijn borst naar zijn onderbuik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    "Misschien," Was mijn mysterieuze antwoord terwijl ik mijn gezicht in haar hals verborg en haar geurtje automatisch opsnoof.
    Ik wist niet hoe het zou lopen, of ik het fijn zou vinden of niet, maar om nu al meteen wat beloftes te maken was te vroeg.
    Behendig tilde ik haar op zodat haar benen eventueel rond mijn middel geslagen konden worden en duwde haar met haar rug tegen de muur terwijl ik grijnzend naar haar opkeek. "Tja, dominantie."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Ik grinnikte even, sloeg mijn benen om zijn middel en trok hem zo dichterbij.
    "Vindt je hier niet een beetje.. openbaar?" De kans dat iemand voorbij zou lopen was niet erg groot, maar hij was wel degelijk aanwezig.
    Ik streelde langs zijn gezicht, boog me voorover en kustte zijn kaaklijn. Ik kwam nog net bij zijn hals, plaatste mijn lippen daarna op het dunne, gevoelige stukje huid vlak achter zijn oorlel.
    Niet dat ik echt een andere plek in gedachten had. Ja, één van onze kamers. Ik had nog nooit seks in een doodskist gehad, omdat ik die dingen al niet comfortabel vond om in te slapen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Is Diora in dat Vampanese-fort bewusteloos aan 't zijn of what? :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Is Diora in dat Vampanese-fort bewusteloos aan 't zijn of what? :3]

    (Ik wacht op degene die Nick speelt om te antwoorden.. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik lachte even. "Wie zei dat het hier door zou gaan?"
    De gang was, op ons na dan, verlaten, maar de kans dat er iemand langs zou komen, was enorm groot wat ik overigens al te riskant vond.
    Niets was gênanter dan betrapt te worden terwijl je bezig was met de daad om het mooi te verwoorden.
    Langzaam begon ik naar mijn kamer te wandelen terwijl ik mijn handen net onder haar kont had geplaatst zodat ik een betere grip op haar had en haar niet zou laten vallen of zo iets.
    "Weet je het zeker?" Vroeg ik wanneer ik de gang uit was gewandeld. "Je kan nog altijd terug."



    [Misschien kan Nick met Diora terug naar het Fort gaan om Caleb er op te wijzen dat hij het weet?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.