• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Hehe, geeft toch niet. Ik ben allang blij dat mensjes weer meer komen, aangezien het topic weer geopend is. Alleen weet ik het van Naomi niet.. Maken we nu de tijdsprong? Pleeeaaase?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Sorry, ik was een weekje op vakantie (zonder wifi) en vergeten het te vermelden, stommmm.]


    I can't define who I am.

    Vintain
    'Great!' roep ik enthousiast tegen Nala. Ik ben blij dat ze door is, ze verdient dit. En vooral dat kleine beetje aandacht van haar ouders. 'Ik ben ook trots op je hoor, vergeet dat niet.' Ondertussen probeer ik even sneaky naar Sanne te kijken, wat nog al mislukt en ik dus maar verontschuldigend glimlach.

    [Ik ga vanaf nu ook wat meer online zijn, maar 18 aug. ga ik weer op vakantie voor twee weken...]


    I can't define who I am.

    {@Naomi, is niet erg bedankt voor het melden nu ^^ Fijn dat je ff weer een tijdje online bent ^^ Weet je of je op die vakantie vanaf 18 aug. wifi hebt??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Bwehh. Maar wann maken we die tijdsprong nou?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik hoorde mijn pa iets zeggen over dat de wifi daar geld kost... Maar ik weet het niet zeker, en als het wel zo is gaat hij het misschien wel kopen.]


    I can't define who I am.

    {Nice, maar ik weet niet of het leuk is om nu een beetje halfslachtig verder te gaan spelen omdat mensen steeds weg zijn etc....}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ja inderdaad, maar ik dacht dat het topic stopgezet zou worden?]


    I can't define who I am.

    [Is het al geweest XD Maar maken we daar dan geen tijdsprongetje bij?:$ Luna is al drie weken weg, of nouja, in het spel een dag....
    Dan zetten we hem toch weer stil?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ohhhhhh, nou ja... Ik ga dus pas over 2 weken... dus laten we gewoon iedereen terugkomen die er weer is, en de mensen die weg moeten weggaan...]


    I can't define who I am.

    [Oh, nouja.. Maar maken we dus die tijdsprong? En hoe groot is die? Dan kan ik namelijk bepalen hoe ik Luna terug laat komen ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ hee, ik ben nu op vakantie en ik kan deze week waarschijnlijk niet veel meer op internet :( vanaf zaterdag kan ik weer reageren. Ik hoef mij denk ik niet uit te schrijven toch? Aangezien alles nu een beetje dood ligt
    Byyyeee ]


    When you believe your dreams come true

    {Voor mij kan die tijdsprong nu... Ik weet niet of het gaat voor de rest... Volgens mij zal dit topic wel weer een beetje herleven als school weer begint, wanneer iedereen dus niet meer om de haverklap op vakantie vertrekt}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Het ligt idd een beetje dood ^^ Mijn school begint over een week of twee alweer en ik ben de hele tijd dagjes weg met vrienden/familie dus ik kan amper online komen... Ik weet niet wanneer jullie scholen weer beginnen, maar ik denk idd dat het dan een beetje opleeft (zoals Femke al zei ^^)}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ja, inderdaad. Maar dan doen we dus een tijdsprong? En van hoelang?

    Ik moet 21 augustus weer beginnen, alhoewel dat een introductiedag is. 22 augustus beginnen mijn lessen weer. Ben dan waarschijnlijk gewoon weer na school en 's avonds online. Meteen dat weekend begint ook mijn paardrijden weer, heb ik een feestje en nog een feest. Dus ik weet niet hoevaak en hoeveel ik dan online ben, maar ik denk vooral de ochtenden.

    Dan begint mijn dagelijkse ritme weer een beetje.. waarschijnlijk leeft het topic voor mij dan wel weer op. Maar nogmaals: hoe groot wordt deze tijdsprong? Bij wat ik nu al heb zou een paar dagen het makkelijkst zijn, maar hoeveel mogen jullie bepalen. Dan kan ik Luna terug laten komen, want voor mij ligt het al wekén dood]


    Stop acting normal. It gets bored.