• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Brady Wright
    Ik spring met Summer het water in, een golf heerlijke koelte verspreid zich door mijn lichaam. Ik trek Summer boven water en grijns naar haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Straks'zeg ik tegen Zaily en kijk naar Jayden die begint te schreeuwen met iets dat het uit is. Verbaast sta ik op en loop naar de boom waar de tegenaan zit. Ik ga tegenover hem zitten en kijk hem even aan. 'Wat is er?'

    Zaily

    Ik ben net gaan zitten als Jayden tegen een steen aanschopt en boos tegen een boom aan gaat zitten 'Jay! Wat is er?' Ik druk de handdoek in Jayy's handen en loop naar hem toe.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayden Mason Howard

    'Ze is verdomme vreemd gegaan en ze zet het nog op het internet ook' zeg ik boos en ik staar boos voor me uit. Eigenlijk had ik dit ook wel kunnen verwachten. Ze hing al weken rond die gast!

    [Ik ben even naar de stad.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    Ik kijk verbaast naar Jayden. 'sorry maar, Wat een slet' zeg ik en kijk naar Zaily die er ook bij komt.

    Summer

    "Blijkbaar heb ik me dus toch vergist" zeg ik.
    Ik probeer hem boos aan te kijken, iets wat totaal mislukt doordat ik opnieuw in de lach schiet. "Je hebt geluk deze keer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    Ik slik even, hier was ik niet zo goed in, maar ik besluit dat ik Jayden misschien maar even uit moest laten praten aangezien ik dat zou willen als mijn vriendje me dat geflikt had. Maar dat is het punt, dit gebeurd mij gewoon nooit...

    [ik moet nu ook weg srry]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    Ik grijns en druk een kusje op Summer's wang.
    'Wat je daar straks of het al officieel was...' begin ik, '...ik ga het vanavond officieel maken, niet dat je denkt dat ik het niet wil ofzo. Alleen ik wil dat het speciaal is.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [doegg]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar om me sprakeloos te maken?" vraag ik. 'Ik meen het dit is echt heel erg lief van je'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iemand voor Drew?]

    [Kom in het water ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Oke ^^]
    Andrew
    ik kijk naar Brady en Summer in het water en maak lachend een bommetje vlak naast hun zodat ze beide nat worden. Daarna zwem ik onderwater tussen hun in en kom bovenwater. 'Boeh!'

    [bleg ik ben helemaal nat geregend]

    -wat heb ik gemist, was op de voetbal en moet vanaaf oppassen-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3