• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [ik ga, see you tomorrow (: en lekker slapen]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [slaap lekker ^^]

    Bonita
    Na een lange tijd is het nummer ingezongen en zet ik het op me laptop waar ik het opnieuw beluister. Glimlachend sluit ik mijn laptop af en pak een shortje en een leuke bandeau uit mijn kast die ik aantrek. Zodra ik dat heb gedaan trek ik mijn sleehakken aan en loop naar beneden.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    Nou zo ken ik ze weer hoor, eerst helemaal he Zaily! en een minuut later alweer met de voetbal bezig ik glimlach en kijk hoe ze bezig zijn terwijl ik mijn drinken drink.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayden Mason Howard.

    Eindelijk vond ik een skatebaan. Jammer genoeg was er niemand dus ging ik maar alleen. Ik deed een paar trucjes en toen vond ik het saai worden. Ik skate weer terug naar de camping. Het was best saai het was gewoon en lange weg rechtdoor. Ik maakte wat meer vaart en zag de camping naderen. Ik glimlachte en reed de camping op. Ik zag Zaily zitten en maakte een rondje om de plaats waar ze zat. 'Hey Zaily!' zei ik vrolijk en ik stopte voor haar neus.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    Ik pak het glas drinken van de aanrecht en loop weer naar buiten toe waar de jongens ondertussen al met de voetbal bezig zijn. Ik kijk hoe ze bezig zijn teerwijl ik ergens in het gras ga zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xheart schreef:
    Jayden Mason Howard.

    Eindelijk vond ik een skatebaan. Jammer genoeg was er niemand dus ging ik maar alleen. Ik deed een paar trucjes en toen vond ik het saai worden. Ik skate weer terug naar de camping. Het was best saai het was gewoon en lange weg rechtdoor. Ik maakte wat meer vaart en zag de camping naderen. Ik glimlachte en reed de camping op. Ik zag Zaily zitten en maakte een rondje om de plaats waar ze zat. 'Hey Zaily!' zei ik vrolijk en ik stopte voor haar neus.


    Zaily

    Vanuit de verte zie ik Jayden naar de camping toe skaten ik kijk naar hem en hij skate 'rond het bnkje waar ik op zit 'Hey Zaily!' zegt hij en stopt 'Hey Jay, en, nog een skatebaan gevonden?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayden Mason Howard

    'Ja, hij is echt cool! Alleen niemand was er dus ging ik maar weer terug, want in je eentje is saai.' Zeg ik en ik ga naast haar zitten. 'En nog een beetje zin in de vakantie?' vraag ik en glimlach naar haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    En dan bedoeld hij dus, zo kan ik aan niemand laten zien wat ik allemaal kan en heeft het geen nut, ik lach even en antwoord zijn volgende vraag 'Nou, ik ben er nog maar net maar ik heb het nu al naar mijn zin, ik ga zo nog even zwemmen, als ik er niet binnen een minuut sta te gillen van de kou.'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Goodmorning everybody (:]
    Brady Wright
    'Ik ga even wat drinken,' zeg ik tegen Jayy, ik schop de bal terug, pak een glas drinken en ga naast Summr zitten.
    'Kom je straks ook mee voetballen?' vraag ik aan haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zaily

    'Ga je zo anders mee zwemmen?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayden Mason Howard

    'Nou, ik ben er nog maar net maar ik heb het nu al naar mijn zin, ik ga zo nog even zwemmen, als ik niet binnen een minuut sta te gillen van de kou' zegt ze en ik kijk haar grijnzend aan. 'Uw wens is mijn bevel' zeg ik grijnzend en ik leg een arm onder haar knieholtes en en een onder haar hoofd en til haar op. Ik neem haar mee naar de rivier en spring erin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ goedemorgen (:]

    Summer

    "Is goed" zeg ik vrolijk.
    Ik neem nog een slok van mijn drinken en zet erna het glas naast me in het gras neer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    'Uw wens is mijn bevel' zget hij en kijkt me aan met een glimlach'Jay!' hij pakt me op en springt in de rivier, ojee, ik gil; dat water is ijs-ijs-koud! Ik kijk Jay gespeeld boos aan en plens een golf water over hem heen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:10 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    'Is goed' zegt Summer vrolijk, ik glimlach, drink mijn glas leeg en trek Summer omhoog. Ik haal de bal en schiet hem dan naar Summer.
    'Wie scoort is keeper?' vraag ik aan niemand in het bijzonder, gewoon aan iedereen eigenlijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.