• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Summer

    'Lijkt me een goed plan en ik ga we eerst" antwoord ik. "Maar geef me nog een momentje".
    Ik schiet de bal naar weer naar Brady en loop naar de kant voor ik een par minuten geleden nog zat. Daar leg ik mijn slippers neer en loop weer terug.

    [let niet op spellingsfouten zit op mijn mobiel kan zo pas op de computer]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ze begint te gillen en ik krijg een golfwater over me heen. 'Die krijg je terug' zeg ik lachend en ik spat wat water haar kant op. Ik schud het water even uit mijn haar en haal er dan een hand door heen. Darna duik ik onder water en zwem een beetke weg van haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ben even weg)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    Ik gil nog een keer als ik zelf ook een golf water over me heen krijg en zwaai een beetje met mijn armen om me heen. Inmiddels is Jay al weg gezwommen en ik probeer nog een keer water over hem heen te gooien maar de golf komt nog niet halverwege en hij lacht.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    'Hmm, ik vind dat Zaily en Jayden een veel beter idee hebben,' grijns ik, ik ren naar Summer toe gooi haar over mijn schouder en sprint naar de rivier.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zaily

    Ik zie Brady met Summer naar de rivier toe rennen en lach 'Dus Meisjes hebben niet eens meer het recht om te lopen?' vraag ik Brady en lach weer. Dit word nog een leuke vakantie.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Summer

    Ik kijk met grote ogen van Brady naar de rivier en schud mijn hoofd. "Dat durf je niet" zeg ik. Erna hoor ik Zaily wat zeggen en dan weer lachen. "Blijkbaar niet nee" lach ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [goodmorning (voor mij:P), waar kan ik inspringen?]

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik en zwem weer naar haar toe. Ze staat met haar rug naar mij toe en ik grinnik. Ik ga achter haar staan en fluister bij haar oor: 'Boe!'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ben er weer het ging regenen dus ik ga voorlopig nog niet..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben even weg over een half uur - uur weer terug (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    quin98 schreef:
    [goodmorning (voor mij:P), waar kan ik inspringen?]


    [ik weet niet we zijn allemaal (of tenminste 4 van ons) bij de rivier]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zaily

    'Boe!' Ik schrik en kijk achterom waar Jay me grijnzend aankijkt 'Jay, ik schrik me dood!' zeg ik en duw hem het water in.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik leg de bal weg en kijk lachend naar de mensen in het water. Ik zie Zaily Jayden het water duwen en ren er gauw op af. Ik duw Zaily het water in en grijns.

    Andrew
    Ik kom terug zwemmen en zie dat er allemaal mensen het water ingegooid worden. Ik zwem er rustig omheen en trek mezelf op de kant. Ik kijk er even lachend naar en laat me daarna achterover vallen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:07 ]