• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gondor schreef:
    (...)

    Is al eerder geprobeerd, helpt niet.

    Koop een nieuwe laptop (cat)
    Sorry, ik weet het ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ozera schreef:
    Oke dit is echt een goed idee van je. Als ik er nu weer eens in slaag mijn pc kapot te krijgen weet ik je te vinden hha (:

    Hahaha, okay ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben van plan om aan een nieuwe story te werken en wil deze keer alles zelf doen, zo ook een trailer maken.

    Maar nu heb ik het probleem, dat ik enkele video's gedownload heb van youtube en dat is automatisch naar QuickTime Player gezet.
    Het is rot irritant aangezien ik op deze manier mijn trailers niet kan maken aangezien geen enkel programma op mijn computer dat aan wilt nemen.

    Nu vroeg ik me af, hoe ik hier van af kan raken want ik word er onderhanden wel al gek van.

    Ik heb hier trouwens een topic van gemaakt, maar als jij me kan helpen sluit ik het wel:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Ik ben van plan om aan een nieuwe story te werken en wil deze keer alles zelf doen, zo ook een trailer maken.

    Maar nu heb ik het probleem, dat ik enkele video's gedownload heb van youtube en dat is automatisch naar QuickTime Player gezet.
    Het is rot irritant aangezien ik op deze manier mijn trailers niet kan maken aangezien geen enkel programma op mijn computer dat aan wilt nemen.

    Nu vroeg ik me af, hoe ik hier van af kan raken want ik word er onderhanden wel al gek van.

    Ik heb hier trouwens een topic van gemaakt, maar als jij me kan helpen sluit ik het wel:W

    Hoe bedoel je, het is automatisch naar QuickTime Player gezet? En probeer anders de video's nog eens te downloaden maar dan via een ander programma/website. Dat is sneller dan het allemaal omzetten.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, het is automatisch naar QuickTime Player gezet? En probeer anders de video's nog eens te downloaden maar dan via een ander programma/website. Dat is sneller dan het allemaal omzetten.

    Ik bedoelde dus, als het gedownload is dat het op mijn computer in QuickTime Player staat.
    En zo kan ik dus geen trailers maken als het daar in staat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dus, als het gedownload is dat het op mijn computer in QuickTime Player staat.
    En zo kan ik dus geen trailers maken als het daar in staat.

    Kijk waar de bestanden worden opgeslagen, druk er met je rechtermuis knop op en dan openen met. Dan kun je het bestanden openen met dat wat jij wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ow wait ik was helemaal vergeten te reageren, sorry!
    Het komt soms nog wel, wel minder dan eerst. Eerst kwam het om de 5 minuten en dan 2 keer tegelijk. En nu krijg ik het 1 of 2 keer op een dag :')
    Dus dank je wel :')

    Jeliebers schreef:
    Ow wait ik was helemaal vergeten te reageren, sorry!
    Het komt soms nog wel, wel minder dan eerst. Eerst kwam het om de 5 minuten en dan 2 keer tegelijk. En nu krijg ik het 1 of 2 keer op een dag :')
    Dus dank je wel :')

    Alsjeblieft ^^ Meer kan ik helaas niet voor je doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alsjeblieft ^^ Meer kan ik helaas niet voor je doen.

    Haha, nee dat verwachtte ik niet hoor. Dat zou wel aan mijn computer ofzo liggen :')

    Jeliebers schreef:
    (...)
    Haha, nee dat verwachtte ik niet hoor. Dat zou wel aan mijn computer ofzo liggen :')

    Ja, dat heeft te maken met wat erin zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb alles afgezocht en begin nu krankjorum te worden omdat ik er niet achter kom wat er mis is xd..

    Als eerst, msn denkt stoer te doen en meld zich niet meer aan.
    Iets met foutcode; 80072efd
    + telkens problemen met de keypoorten..

    En als tweede, Chrome, Firefox & IE denken stoer te zijn door de helft van de sites die ik bezoek niet meer te openen..
    [Zoals, Tumblr, hotmail, weheartit, ebuddy]



    Laat maar zitten... Hij doet stoer opeens en alles wilt opeens..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Telefoon probleem van Lynnx opgelost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heey, ik weet niet of het echt een computer probleem is,
    maar de programma's die ik wil kijken op net5.nl, sbs6.nl enzo, blijven grijs? Er laad helemaal niks. Weet jij misschien hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen? =3

    Krull schreef:
    Heey, ik weet niet of het echt een computer probleem is,
    maar de programma's die ik wil kijken op net5.nl, sbs6.nl enzo, blijven grijs? Er laad helemaal niks. Weet jij misschien hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen? =3

    Dit kan te maken hebben met Adobe Flash Player of Adobe Shockwave. Het herinstalleren van deze programma's helpt vaak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klein vraagje. Wel op mijn oude pc had ik google chrome en daar had ik die Adblocm. Maar op mijn nieuwe laptop staat nu weer IE en ik heb voorlopig nog niet echt de zin weer alles van google chrome te installeren, bestaat dat ook voor IE? mits ik dat best handig vond. Alvast bedankt (:


    Tears are words the heart can't say.