• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    PainEnds schreef:
    (...)

    [Het is geen Broek. HET IS BROEKIEWOEKIE. Ik haat het als iemand gelijk heeft >_> Poor me. Maar tis al goed, ik draai door]


    s]Kom je daar nu pas achter?[/s


    ©1998

    (heel erg bedankt ik ben zeer opgelucht.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    s]Kom je daar nu pas achter?[/s
    '

    [HEEExD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (verder met het verhaal, alsjeblieft??? Ik kan niet verder want Clair heeft iemand vastgepakt.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sherina

    Sam pakte Beth vast en kalmeerde haar. "Bedankt," zei ik. 'Wat denkt ze wel niet? Zomaar hulpeloze dieren pijn doen.' Ik keek naar Milagro die, zag ik, rustig lag. Hopelijk had Beth Milagro geen pijn gedaan. "Maar hebben jullie Sarah's hamster, Cuppy, gezien?" vroeg ik nog eens.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Ik keek vaag om mij heen nog half van jschok over Clair, mijn oma en Cuppy. Ik bedenk me dat eigenlijk niemand nog had opgemerkt dat mijn uiterlijk was veranderd. Sinds datik terug was gebeurde er allemaar erge dingen. Behalve dat Clair terug was natuurlijk. Ik oiep naar binnen en zag datl bijna iedereen binnen was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Met Cuppy op mijn hand liep ik naar boven. Amore had in de tijd toen er niemand meer op de zolder woonde voor hem gezorgd. 'Kijk eens wie daar is!' fluister ik in Cuppy's oortje. 'Cuppy!' roept Sarah blij. 'Het valt me nu pas dat Sarah er iets, zo ongeveer 10 jaar ouder uit ziet.....


    ©1998

    Beth

    'Dat beest beet me' siste ik woedend. Nogsteeds had ik mijn nachtmerrie-stand aanstaan en Sam raakte me aan, voelde ik. Snel sloeg ik zijn hand weg en keek een beetje beteuterd. 'Dat beest moet weg! Snel, geef me een lepel!' riep ik.

    Sam

    Ineens realiseerde ik me dat Beth me net een nachtmerrie had laten zien. Een paar keer knipperde ik met mijn ogen. Verbluft schudde ik mijn hoofd en raakte Beth weer aan. Dit keer had ze het uitgezet en ik kalmeerde haar voor de tweede keer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik wachtte nog op antwoord, maar Sarah en Jade kwamen binnen, Sarah met Cuppy op haar schouder. "Oh, je hebt hem al gevonden," zei ik blij. Ik aaide hem over zijn kopje. Jade liep naar de bak van Milagro.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Ik stap mijn hand uit, en lied Milagro over mijn arm naar mijn nek kruipen. Ik wou volgend semester graag Spaans als extra vak doen zodat ik Milagro comando's kan geven. Opeens komt Beth op me afstormen met een lepel. 'Watt the fuck ga je met de lepel doen!'


    ©1998

    clair

    moeizaam sleurde ik mezelf naar binnen. Pijn, overal pijn. Ik wilde naar bed. ik wilde nú naar bed. Alles trilde. Grote zwarte vlekken voor mijn ogen. Grote vlekken in mijn hoofd. Ik sleepte mezelf metershoog de eerste trede van de trap op. Het voelde alsof ik onder stroom stond. De tweede trede. Ik ging het niet halen, ik kon het niet halen. Derde trede. Ik gaf het op. Ik voelde de klap nauwelijks toen mijn benen onder me wegtrilden. Net als er zoveel mensen bij mij waren weg getrild. Ik gaf het op.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Hoe hebben we Clair zo achtergelaten? xD Sorry]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    We hoorden een klap en renden er allemaal heen. Clair lag onderaan de trap. Ik was haar helemaal vergeten! Ikakte haar ene arm en Jade de andere. W hielpen haar naar boven. En legdn haar op bed. Ze viel direct in slaap. Nou ja, misschien viel ze ook gewoon flauw. Maar ze kon tenminste even haar zigen vergeten..


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik hoorde een klap. 'Howlie Fuck! Clair!' roep ik meteen. Samen met Sarah sleur ik haar naar boven en leg haar op bed. Meteen slaapt ze als een blok..


    ©1998

    Sherina

    Sarah en Jade brachten Clair naar binnen en legden haar op bed. Ze zag er verschrikkelijk uit, maar gelukkig sliep ze meteen. Dat doet haar vast goed. Ik bedacht me dat ik al veel te lang niet gegeten had en ik ging naar de eetzaal.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.