• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    [Diegene die niet reageren. Goh, beetje logisch]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [Diegene die niet reageren. Goh, beetje logisch]


    [Kunnen we het een beetje leuk houden, je komt een beetje chagie over, ook al in eerdere berichten, je kunt je wel een beetje aanpassen aan de rest van het verhaal, toch?]


    ©1998

    clair

    Ik was dolblij om iedereen weer terug te zien. Maar voelde me nog wel behoorlijk zwak. Een golf misselijkheid spoelde door me heen en ik moest me aan de dichtbijzijnste persoon vastgrijpen om niet om te vallen. Iemand slaakte een geschrokken kreetje, maar ik had niet eens door wie het was. Ik wilde op een bed liggen en dagen, maanden, jarenlang slapen.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [ Okeej Beta, ik kon het niet laten:



    AngelCuppy!]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:29 ]


    ©1998

    Sam

    'Ik snap het niet' zei Beth opeens. 'Wat niet?' vroeg ik haar. 'Ik kan niks zien, en jullie wel' mompelde ze. 'Geloof me, ooit kan je zien. En dan gaan wij samen een wereldreis maken. Ik beloof het je' grinnikte ik. 'Je bent niet serieus' zei Beth ernstig. 'Ben ik wel' lachtte ik.

    Beth

    Hij nam me niet serieus. Boos stampte ik weg van hem en ging ergens staan. Ik voelde wat van glas. Zacht schoof ik het open probeerde te voelen wat er in zat. Ineens beet iets me. Hard slaakte ik een gilletje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BlackAlpha schreef:
    [ Okeej Beta, ik kon het niet laten:



    AngelCuppy!]


    [OHMYGOD, SO CUTE!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Reageert er nog iemand of wat. Het word niet leuk meer als iedereen afwezig is. Ja oke, vakantie, so what? Als je online bent, post dan wat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {ja maar ik lig nu op de grond te huilen en jullie lopen gewoon weg dat is een beetje vaag. Maar ik heb geen flauw idee wat ik dan zou moeten zeggen.]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    {ja maar ik lig nu op de grond te huilen en jullie lopen gewoon weg dat is een beetje vaag. Maar ik heb geen flauw idee wat ik dan zou moeten zeggen.]


    [Hoezo dan? Beth heeft je geen nachtmerrie laten zien, dus ik heb geen idee waarom]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik heb gewoon mijn verhaal geschreven en als jij je daar ff aan aan wil passen zou dat heel fijn zijn. Als iemand je een klein iets laat doen dan moet je dat niet ineens ontkennen en ineens zelf het verhaal verder schrijven alsof het nooit is gebeurt. Ik wordt er een beetje gek van dat jij alles wil zoals jij dat wil. Ik weet dat ik het gezellig moet houden maar ik wordt er echt gek van. Sorry.)
    (zip):$


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (waarom is het trouwens raar als je niks kan zien als je blind bent!!??)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    (waarom is het trouwens raar als je niks kan zien als je blind bent!!??)


    [Oke en nu moet jij oppassen en je grote bek maar houden. Luister is, ik heb nooit Beth iets laten doen. En jij mag niet over haar beslissen. Dus kop dicht, om ik erger me dood aan jou. En Beth begrijpt gewoon niet dat ze blind is. Moet jij nou zo nodig kritiek hebben? Ja, iedereen is vrij om zijn mening te uiten. Net als ik. En dat doe ik nu. Verwijder je stukje gewoon, dan is alles goed. Maar voortaan je grote bek dicht, om Broek houd daar niet van]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En this is me. Ik wil heel graag aardig zijn, maar het komt erop uit dat iedereen sorry zegt. En dat gaat bij mij niet gebeuren. Want dat ben ik. En jij kan niks beslissen hoe ik verderga. Ben je niet overtuigd? Vraag maar aan Bente. Haar Q naam is Shooter. En nu je mond houden, begrepen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [En this is me. Ik wil heel graag aardig zijn, maar het komt erop uit dat iedereen sorry zegt. En dat gaat bij mij niet gebeuren. Want dat ben ik. En jij kan niks beslissen hoe ik verderga. Ben je niet overtuigd? Vraag maar aan Bente. Haar Q naam is Shooter. En nu je mond houden, begrepen?]
    Zou je even iets rustiger aan kunnen doen? Je slaat namelijk een beetje door. Als je weer boos bent over je thuissituatie kun je me weer een pb sturen. İk hoef niet op iemandanders profiel te kijken om te geloven dat je niet wil aanpassen. Maar het is echt geen misdaad om jeaan te passen hoor.


    ©1998

    (who the hell is Broek?! En ik wordt er echt niet bang van hoor. Ik snap niet dat jij het niet kan hebben dat een iemand heel even de leiding neemt over jou karakter. Ik bedoelde het niet zo dat je er zo kwaad om werd ik wou gewoon graag da we op een normale manier ns verhaal konden verder schrijven en ik hoef geen bewijs van een of ander mens dat ik niet ken. En jij kent mij niet en anders had je wel geweten dat ik geen grote bek heb. En waarom zet je steeds overal om voor, achter en tussen?!)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!