• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Fijn, heel fijn! Ik heb een heel topic gemist. En dat terwijl ik 1 dag offline was. Gosh, jullie zijn de grootste spammers die ik ooit heb ontmoet. Nouja, George, Mason en Ginny zitten gewoon vrolijk ergens op een plek ofzow. Wil iemand mij trouwens een samenvatting geven van topic 1? Ik heb geen zin om dat allemaal te lezen.]

    George

    Half onderuitgezakt zit ik op de bank in de leerlingenkamer naast Mason. 'Kijk,' zeg ik dan terwijl ik overeind schiet. 'Op die kleine eerste jaars daar kan ik snoep testen.' Ik ga er naar toe en bied het jongetje van snoep aan.

    Mason


    'Best.' mompel ik. De verveel heerst, en de teleurstelling dat ik niet ben getrokken door de vuurbeker is nog niet over. Ik heb eigenlijk gewoon zin om dat joch van Zwadderich eens te laten zien dat ik sterker ben. Maar ja, ik ben te lui.

    [Wil iemand met George, Mason of Ginny praten? Voor de duidelijkheid, ze zitten alle 3 in de leerlingenkamer.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [de drie kampioenen zijn gekozen, fred heeft ruzie met elisa en ray gehad, verder is er niks gebeurd volgens mij]


    Alicia Jones
    Met een drankje in mijn hand liep ik de leerlingenkamer door. Af en toe maakte ik kort een praatje met iemand maar eigenlijk was ik gewoon op zoek naar Elisabèth. Toen ik haar eenmaal gevonden had verscheen er een glimlach op mijn gezicht en liep ik op haar af. 'Elisa!' zei ik half dronken, of nouja, dat speelde ik, ik was namelijk nog helemaal nuchter. 'Ik zag net dat modderbloedje daar buiten. Ga je even mee, gaan we haar vragen gezellig met ons mee naar binnen te komen!' Even liet ik mijn ogen over de mensen om ons heen gaan, tot ik zag dat we in de gaten werden gehouden door Ray die naast ons staat. 'Heej' zei ik en gaf hem even een dronken knuffel, waarna ik me weer op Elisa richtte. 'Ga je mee?'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:59 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik zuchtte opgelucht, en probeerde een lachje uit te stoten die zogenaamd verried dat ik al ver van de wereld was.
    ''Yessss. Stomme modderbloedjes.'' grinnikte ik 'dronken', en wuifde dom naar Ray toen ik samen met Alicia naar buiten liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik kijk naar Alicia die mij een dronken knuffel gaf, zo die is wel al ver.
    "Hoi." lach ik en kijk naar de twee, Alicia vraagt of Elisa mee gaat, ik besluit erbij weg te lopen. "Spreek jullie later dan wel." Zeg ik lachend en laat me op een zetel zakken, nadat ik er een eerstejaar vanaf heb geduwt.
    Ik geef toe, misschien was ik nu lichtelijk aangeschoten, maar who cares, it's a party. Alicia en Elisa waren ondertussen al weg gegaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alicia
    Ik zuchte opgelucht toen we buiten stonden en mijn dronken bui was, nadat we de deur hadden gesloten, gelijk voorbij. 'Oké, dat hebben we gehad' begon ik 'Nu alleen nog van dit stomme schoolterrein af en verdwijnselen. Kom mee' vervolgde ik, waarna ik haar mee naar buiten trok. Het zou vast niet zo heel lang meer duren voor we het schoolterrein hadden verlaten, maar we mochten echt niet te laat komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wie wil met Ray proaten?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik klokte mijn drankje nog even naar binnen, en gooide het bekertje weg. Ik snelde met Alicia van het schoolterrein af, en toen we eenmaal er vandaan waren, pakte ik haar hand vast.
    We verschijnselden naar Malfoy Manor, en eenmaal aangekomen bleef ik even stilstaan zodat mijn duizeligheid wegging. God, ik had zo'n hekel aan verschijnselen. Bah.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Half onderuitgezakt zat hij op een donkere sofa, met een drankje in zijn hand. Hij was amper licht aangeschoten, maar hij vermaakte zich desondanks prima. Als je wat op had was het geslijm van sommige afdelingsgenoten een stuk makkelijker verteerbaar en was de aandacht wel leuk.
    Hij nam een slok van zijn drankje dat aangenaam brandde in zijn keel en sloot even zijn ogen.
    Als hij eerlijk was had hij geen flauw idee hoe deze nacht zou eindigen, maar hij had zich voorgenomen zich te gedragen. Hij herinnerde zich zijn laatste dreuzel-feest nog - ja, in de vakanties kon tovenaarstrots hem de pot op - waar hij de volgende ochtend naast een onbekend meisje wakker was geworden op een smerig matras. Hij herinnerde zich er verder zeer weinig van.

    Blaise
    Hij ging in een fauteuil zitten met tussen zijn vingers een flesje boterbier. Hij keek de commonroom rond. Het viel hem op dat een paar weg waren, maar het had zijn interesse niet echt; het zou hem niets verbazen als er later op de avond ook stelletjes en dergelijken vandoor gingen. Dat soort dingen kreeg je met feestjes.
    Hij verveelde zich; hij had zo gauw geen mensen getroffen met wie hij het goed kon vinden, door de drukte in de kamer.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Haha, proaten is Gronings volgens mij :P George, Ginny en Mason zijn wel vrij. Maar ze zijn alle 3 Griffoendor's en ze zitten in de leerlingenkamer. Hoe laat is het trouwens? In de rpg...]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Klaine4Ever schreef:
    [Wie wil met Ray proaten?]

    [Ik heb Elion en Blaise in de aanbieding xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    Bij Malfoy Manor aangekomen liet ik even een zucht mijn mond uit ontsnappen, om eerlijk te zijn had ik hier namelijk helemaal geen zin in. Maar ik moest wel, ik had namelijk niet echt een andere keuze en als zelfs zijn eige dochter hem niet zou gehoorzamen zou ik niet weten wat er van mijn vader over zou blijven. 'Lets go' zei ik daarom uiteindelijk, waarna ik naar binnen liep.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Swagnipp schreef:
    [Haha, proaten is Gronings volgens mij :P George, Ginny en Mason zijn wel vrij. Maar ze zijn alle 3 Griffoendor's en ze zitten in de leerlingenkamer. Hoe laat is het trouwens? In de rpg...]


    iets als 10 uur 's avonds ofzoo


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kom maar met eentje dan ;)]

    Ray

    Ik staarde voor me uit, wat ik altijd deed als ik aangeschoten was, al was ik niet vaak aangeschoten. Maar die keren dat het wel zo was... Ik word er volgens mij rustig van, drank...
    Ik lachte even om mijn gedachten en keek nog steeds vooruit.
    Mijn oplettendheid word alleen wel flink minder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nou nou Elisábeth, wat moet ukkie wel niet denken als hij er achter zou komen 0.o]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry sorry sorry ik ga film kijken Xx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.