• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    "Héeee ukkie." Hoor ik en ik kijk op, daat staat Elisábeth.
    Ik sta op en kijk haar aan.
    "Hoooi." Zeg ik lachend. "Jullie waren lang weg, gaat het wel goed met die mudbloods?" Vraag ik en kijk naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colt45 schreef:
    [Hmmm, I wonder what plans Voldie has with Elion; dat hij zo uitdrukkelijk wil dat Elion ook verder komt.. SUCH A MYSTERY. xD]


    [I'm not gonna tell that to you, muwhahaha xD]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [I'm not gonna tell that to you, muwhahaha xD]

    [NOES! Now it has become an even larger mystery :c]


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth
    Ik lachte. ''Tot zo ver het goed kan gaan met ze.'' grinnikte ik geheimzinnig, en sloeg een arm om zijn schouders. Ik wist, dat als ik dronken was, ik veel losser en handtastelijker was. Dus dan kon ik net zo goed 'mezelf' blijven, toch?
    ''Heb je het een beetje naar je zin?'' vroeg ik, en keek rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    Even kijk ik de commonroom rond, tot mijn oog op een aangeschoten Elion valt. Dit kon nog wel eens de kans zijn om hem over te halen. Daarom besloot ik maar naar hem toe te lopen en naast hem te gaan zitten. Als ik normaal een jongen ove wou halen ging ik gewoon wat met hem flirten, maar bij hem had ik het gevoel alsof dat niet zou gaan werken. 'Heejj' zei ik daarom glimlachend 'Geniet je een beetje van het feestje? Want het is ook deels voor jou georganiseerd he. Als jou naam niet uit de beker was gekomen, was de sfeer hier nooit zo goed geweesd' Na dat gezegt te hebben keek ik hem glimlachend aan, wachtend op zijn antwoord en hopend dat ik het goede had gezegt om hem op de juiste manier te laten reageren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    "Een beetje, ik verveel me voornamelijk." Zeg ik als ze een arm om mijn schouder heeft geslagen.
    Ik lachte even. "Maar jij bent er, dus dan kán ik me niet vervelen." Grinnik ik.
    Ik trek haar mee naar de tafel met de drankjes en pak een butterbeer voor ons beiden, ik geef een glas aan Elisábeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik grinnikte. ''Daar heb je gelijk in, ukkie.''
    Ik pakte het glas dankbaar aan, en nam gelijk een paar grote slokken. Ik kon aardig goed tegen drank, dus dit zal niet zo veel kwaad kunnen doen. Daarnaast moest ik mijn zogenaamde dronken bui wel overtuigend spelen, toch?
    ''Dankje.'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Geen dank, er is toch genoeg." zeg ik en neem een aantal slokken van het drankje.
    Hoeveelste? vijfde? Nee, minder... Of meer?
    "Hoe kom je eigenlijk op ukkie?" Vraag ik en kijk Elisábeth aan.
    Ik kijk om me heen, er zijn aardig wat mensen. Ik zoek een plek om te zitten, maar alles is bezet, nouja, dan maar blijven staan, voor hoelang ik dat volhoud dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elion
    Hij keek verrast op toen een meisje bij hem kwam zitten.
    "Hai," groette hij terug, loom en ontspannen.
    "Geniet je een beetje van het feestje? Want het is ook deels voor jou georganiseerd he. Als jou naam niet uit de beker was gekomen, was de sfeer hier nooit zo goed geweest," zei het meisje en Elion grinnikte.
    Voor hem? Voor het feit dat het een leerling uit Zwadderich geworden was bedoelde ze vermoedelijk. Ach, het was desondanks leuk; drank, gezelligheid.. Nee, Elion klaagde niet.
    "Yeah, ik heb feestjes wel slechter meegemaakt," antwoordde hij op haar vraag, wat voor zijn doen een erg positief antwoord was, aangezien hij algemeen bekendstond als een ronduit cynisch persoon.
    Hij nam nog een slokje van zijn drankje en rekte zich behaaglijk uit. Ja, zo hield hij het nog wel even vol.


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth
    Ik giechelde.
    ''Je bent klein.'' antwoordde ik simpel. Het viel wel mee, volgens mij waren we net even groot, maar hey, ik was 'dronken'.
    Ik steunde op de tafel. ''En jonger.'' zei ik schouderophalend, en dronk mijn glas leeg om vervolgens direct een andere te pakken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Jonger, ja, kleiner..." Ik ging naast haar staan. "Oké, ik ben iets kleiner." Ik lachte even. "Niet zo snel joh!" grinnik ik als ze nog een glas pakt.
    Ach, ze was toch al dronken, dus veel erger kon het niet worden toch? Tja, misschien knock-out gaan maar dan help ik haar wel.
    Ik voelde mezelf ook licht aangeschoten, maar dat was ik al de hele tijd. Ik drink mijn glas leeg en pak er ook nog een.
    Drank heeft een raar effect op mij, het werkt niet zo heel snel, maar als het werkt, tja eerst aangeschoten; Dan word ik rustig. Maar als ik echt dronken ben? Geen idee eigenlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hey, ik zie nu pas dat ik de 8000 posts ben gepasseerd. hooray. :"D]
    Elisàbeth
    En ja, misschien eindigde ik wel écht dronken.
    ''Komt wel goed.'' grinnikte ik, en nam nog een paar slokken.
    ''Jij mag nog helemaal niet drinken.'' zei ik quasi-boos, en prikte hem even in zijn zij.
    Handtastelijker, die moest ik echt onthouden; straks was ik écht dronken en kwamen ze er nog achter dat ik nu nep bezig was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    'Mooi zo' antwoorde ik glimlachend toen ik merkte dat er een positief antwoord uit zijn mond was gekomen, iets wat ik eigenlijk niet verwacht had. Even dacht ik na, moest ik nu gelijk ter zaken komen of moest ik hem eerst beter te vriend krijgen? Ik besloot voor dat laatste te kiezen. 'Ik hoorde dat Modd... Hermelien Griffel trouwens kiezen dat alleen de beste leerlingen van school gekozen werden voor deze wedstrijden. Dat betekend dus dat je zowiezo wel een goede status krijgt hier op school, ook als je niet wint.' Of dat was wat hij wilde horen wist ik niet, ik kende deze jongen namelijk nieteens zo goed. 'Trouwens, volgens mij heb je echt een grote kans om te winnen, aangezien ik van verschillende mensen horen dat ze je echt goed vonden tijdens de lessen enzo. Maar laten we stoppen met het onderwerp Toverschooltoernooi, ik wil je namelijk niet nog zenuwachtiger maken dan je al bent. Ik ga even wat drinken halen, wil jij ook nog iets?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    Ik lachte even toen ze in mijn zij prikte.
    "Jij wel dan?" Vraag ik en prik haar terug in haar zij. Ik schudde lachend mijn hoofd.
    "Okée je bent zestien, maar alsnog mag jij ook niet drinken." Grijns ik. Ik neem uitgebreid een slok van mijn drankje en kijk Elisá uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elion
    Zelfs als de alcohol al een beetje z'n werk deed kon Elion slecht tegen dingen die voor zijn gevoel eigenlijk nergens over gingen. De eerste opmerking van het meisje viel daaronder, omdat de naam Griffel hem, zeker nu, enorm weinig zei. Ze was een modderbloedje van Griffoendor als hij zich niet vergiste, maar meer over haar was niet bij hem blijven hangen.
    "Trouwens, volgens mij heb je echt een grote kans om te winnen, aangezien ik van verschillende mensen horen dat ze je echt goed vonden tijdens de lessen enzo."
    Ah, vleierij, dat kende hij wel. Wat wilde ze van hem? Ze mocht best meteen terzake komen; hij werd er moe van als ergens omheen gedraaid werd.
    "Maar laten we stoppen met het onderwerp Toverschooltoernooi, ik wil je namelijk niet nog zenuwachtiger maken dan je al bent. Ik ga even wat drinken halen, wil jij ook nog iets?"
    Kijk, dat was een stuk duidelijker en directer. Elion keek naar zijn inmiddels bijna lege glas en grijnsde toen.
    "Hmm, ik zeg geen nee tegen een boterbiertje," grinnikte hij.


    Don't run away this time and die like a man.