• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik kan vrij traag reageren; inspi ran off en ik zit een Penumbra playthrough te kijken voor nieuwe inspi]


    Don't run away this time and die like a man.

    Klaine4Ever schreef:
    [Nou nou Elisábeth, wat moet ukkie wel niet denken als hij er achter zou komen 0.o]

    [Hahahahaha :c]

    Elisàbeth
    Ik knikte, en liep samen met Alicia naar de verzamelplaats.
    Bijna iedereen was er al; gelukkig waren we nog op tijd.
    Ik nam plaats aan de plek waar ik altijd zit; naast mijn moeder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Zal ik The Dark Lord even spelen? Of wil jij dat doen?]

    Alicia Vilijn
    'Vader' zei ik als teken van begroeting, waarna ik naast hem plaats nam en hij aan zijn toespraak kon beginnen. Ergens was ik wel benieuwd naar wat hij te zeggen had, welke opdracht hij mij en Elisa deze keer weer zou geven, maar aan de andere kant wou ik het liefste zo snel mogelijk weer weg. Ik walgde namelijk van de onmenselijke manier waarop Hij er nu uitzag.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Haha, doe jij 't maar hoor (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké. Ik ben er niet echt goed in hoor...]

    The Dark Lord
    'Welkom allemaal' zei ik terwijl ik even de groep rondkeek 'Alicia, Elise, omdat ik niet wil dat iemand ontdekt dat jullie weg zijn van school ga ik jullie eerst een opdracht geven en daarna mogen jullie weer terug, begrepen?' Even wachtte ik tot Alicia en Elise ingestemd hadde en vervolgens praatte ik verder 'Oké, ik heb een opdracht voor jullie. Ik wil dat jullie ervoor zorgen dat Harry Potters naam in de toverschooltroffee komt. Vervolgens wil ik dat jullie zowel hem als die jongen uit Slytherin helpen verder te komen. Hoe jullie dit doen maakt niet uit, maar zorg ervoor dat Kruml en dat meisje van Beauxbatons uitgeschakelt worden. Wanneer dit gebeurt is en deze twee het tot de finale hebben behaald, wil ik dat jullie de troffee in een viavia veranderen die Potter naar het kerkhof van mijn vader zal brengen, waar wij hem eens hartelijk zullen verwelkomen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Okee ben er weer, verveelde me xd dus ben weer gekomen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik knikte.
    Dat leek me wel gemakkelijk, en ik deed de opdracht met plezier.
    Ik zag mijn moeder me goedkeurend aankijken, maar negeerde het een bleef The Lord aankijken.
    Ja, dat moest wel lukken, toch?
    Ik moest even goede vriendjes worden met Potter, en dan gaat alles vanzelf.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    The Dark Lord
    'Ga nu' vervolgde ik toen ik wist dat ze de opdracht goed begrepen hadden 'En zorg ervoor dat niemand erachter komt dat jullie hier zijn geweest of waar jullie mee bezig zijn' Dat risico konden we namelijk niet nemen. Het was momenteel heerlijk makkelijk om twee spionnen binnen de muren van Hogwarts te hebben en als iemand er ooit achter zou komen zou dat alles een stuk moeilijker maken.

    Alicia Jones
    Ik knikte, waarna ik op stond en de vergaderzaal verliet, waarna ik wachtte tot Elisa ook buiten was. 'Dat zal niet zo heel erg moeilijk worden' zei ik tevreden toen we buiten gehoorsafstand waren van de anderen. 'Neem jij Potter onder handen? Dan zorg ik voor Elion' Of... dat liet ik Blaise doen, maar dat maakte geen verschil. Ik zou er wel voor zorgen dat de anderen zouden verliezen. 'Trouwens, ik heb een geweldig idee om Potter mee te laten doen aan het toernooi, dus laat dat maar aan mij over'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    ''Natuurijk niet, My Lord.'' antwoordde ik, en liep samen met Alicia weer weg.
    ''Vertel.'' grijnsde ik, en stemde in op haar eerste verzoek. Potter was zo'n naïef ettertje, dat kwam wel goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    'Laten we nu maar weer terug naar school gaan' vervolgde ik 'Trouwens, misschien dat we nog wat van dat feestje mee kunnen pakken, dan kan ik gelijk even met die Elion praten' Tevens had ik wel zin in een lekker feestje, de serieuze zaken zouden morgen wel komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ja, dan kan iemand even Ray vermaken want die verveeld zich een beetje.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Agosh, Elisàbeth wilt wel weer naar 'ukkie' komen, als je dat wilt :3

    Ik ga nu een post schrijven, trouwens.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja ukkie is alleen :C]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik grinnikte. ''Let's get drunk again.'' grijnsde ik, pakte haar hand vast en verschijnselde.
    Vervolgens liepen we weer dat hele stuk, terug naar Hogwarts.
    We glipten naar binnen, en slopen door de donkere gangen; op zoek naar de Common Room.
    Eenmaal aangekomen liep ik naar binnen, door naar Ray.
    ''Héeee ukkie.'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hmmm, I wonder what plans Voldie has with Elion; dat hij zo uitdrukkelijk wil dat Elion ook verder komt.. SUCH A MYSTERY. xD]


    Don't run away this time and die like a man.