• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    "heb jij een idee om Snape te vermijden?" Zei Marcel paniekerig.
    "Oh dus jij dacht dat ik niet vaker rond deze tijd op de gangen dwaal? Ik ken alle gangen, ik ben Snape al zovaak ontvlucht" Zei ik grinnikend waarna ik zijn hand pak en hem meetrok naar de dichts bijzijnde gang waar ik me altijd verstopte. Voor Snape ons kon zien vluchten we de meisjes wc in die toevallig ook op deze gang zat. Ik drukte Marcel in een hokje en trok de deur achter ons dicht en ging op de wc staan zodat, als snape hier zou kijken, hij mijn voeten niet zou zien. Ik keek Marcel grijnzend aan..

    [Haha bij dat 'Ik ruik je' stukje moest ik ook best lachen xD]


    Little do you know

    Marcel
    Nog voordat ik het door had werd ik al snel meegesleurd door Dawn.
    Een beetje ontdaan zei ik, "ik ben je erg dankbaar dat je me gered hebt van Snape, maar schuilen in de meisjes wc!"
    Hoewel eerlijk is eerlijk, Snape had niks door, hij rende gewoon langs ons voorbij.
    Hierdoor had ik even de rust om rond te kijken, de meisjes wc leek echt een heel stuk schoner als die van de jongens, best jammer dat ik hier niet gewoon vaker kon gaan.


    Can't control my second personality

    Lisanne Kerly Jenson

    'Ik, ik weet niet waar U het over heeft meneer Sneep.' zei ik aarzelend, bang om wat fout te zeggen. 'En ik denk dat jij dat wel weet,' hij snuift kwaad en trekt nog wat harder aan mijn kraag. 'Nee, meneer Sneep, sorry meneer Sneep.' hij trekt me richting een gang en ik zie nog net twee gedaantes zich verstoppen. Blijkbaar heeft Sneep het niet gezien en wandelt gewoon door. 'Je gaat hier zeker voor boeten, eerst s'nachts door de gangen zwerven en dan ervoor zorgen dat je vriendjes kunnen ontsnappen.' hij trekt me de gang door en trekt nog altijd pijnlijk aan mijn kraag. Met tranen in mijn ogen denk ik aan het boekje wat nog achter het bank je ligt, wat als iemand het vindt? Mijn grootste geheimen staan erin..

    face=arial]Héhé, een leerkracht bij mij op school zei dat altijd ^^[/face


    The artist is the kid that survived.

    Dawn
    Ik stapte lachend het hokje uit en ging even keek ik de ruimte door. Hier kwam ik niet heel vaak. Toen we de wc's uitliepen bedacht ik me, aangezien snape altijd in de buurt van de kelders was, dat ik niet ongezien naar de common room kon komen..
    "Nee! Ik kan nu nooit meer teruggaan naar de common room van Slytherin!" Zei ik geschrokken "Waar moet ik nu inhemelsnaam slapen?" Vroeg ik aan niemand in het bijzonder. Ik was namenlijk al best moe.. En om nu weer tegen een muur te gaan zitten slapen leek me niet echt.. Comfortabel..


    Little do you know

    Ray

    Ik kijk Elisabeth aan en haal dan mijn schouders op. Ik zet het glas aan mijn lippen en drink het in een paar slokken leeg. Met als luide boer daarna.
    Ik schiet in de lach en kijk Elisabeth aan. "Sorry ik kon het echt niet laten." Zeg ik grijnzend en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel
    Nadat Dawn dat zei, bedacht ik me pas hoe laat het was, de vermoeidheid begon al aardig toe te slaan.
    Aangezien ik erg nasr mijn bed verlangde bedacht ik snel een oplossing.
    We konden wel Naar de gryffindor common room want dat was de andere kant op. Daar kon Dawn wel voor een nachtje slapen. We liepen snel de wc's uit. Mijn oog viel gelijk op het boekje dat het meisje had laten liggen bij het bankje.
    Ik nam het mee en ik had bedacht dat ik het morgen wel aan haar terug zou geven. Daar was ik nu te moe voor.

    [ik moet zo gaan, maar ik probeer eerst Marcel nog naar de slaapzalen te krijgen]


    Can't control my second personality

    Dawn
    Marcel had aangeboden dat ik wel in de Gryffindor common room kon overnachten en dat vond ik ook geen probleem. Ik vond het fijn dat ik iniedergeval ergens comfortabel te slapen. Ik liep met Marcel mee en eenmaal daar aangekomen deed The Fat Lady nogal moeilijk aan het feit dat we laat zijn, dat ik een slytherin was kon ze niet zijn want ik hield mijn handen voor mijn stropdas. Toen we binnen waren ging ik even voor Marcel staan en keek hem dankbaar aan "Trusten Marcel, dankje dat ik hier mag slapen" Zeg ik waarna ik hem een knuffel geef en me daarna op de bank laat vallen en niet veel tellen later met een lach op mijn gezicht inslaap val. Ik was deze jongen inmiddels al wel wat vershculdigd. Oeps..

    [Dit is voor vandaag mijn laatste stukje =)
    ByeBye ××]


    Little do you know

    Marcel
    Eindelijk lag ik in mijn bed. Ik kon dit keer met een gerust hart gaan slapen.
    Hoewel het boekje dat ik had gevonden me nog wel dwars zat, maar ik besloot omdat maar voor morgen te bewaren.
    Al met al was het een goed begin, want in mijn ogen had ik toch wel wat vrienden gemaakt
    [ik ga ook, bye]


    Can't control my second personality

    [Haha, MArcel is maatjes met een meisje uit Slytherin xP]


    Little do you know

    ScenexLover schreef:
    [Haha, MArcel is maatjes met een meisje uit Slytherin xP]


    face=arial]Schattig toch?[/face


    The artist is the kid that survived.

    [Mag ik Hermelien nu wel of niet spelen? =s]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik schoot in de lach, en leek er maar niet van af te komen.
    ''D-dat.. Was.. Ran-ranzig!'' grinnikte ik, en veegde een traan van het lachen weg.
    Ik wuifde even met mijn hand om de stank van zijn boer bij me uit de buurt te houden, en keek hem grinnikend aan.
    De slappe lach, áltijd als ik dronken was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Heb ik nog iets gemist? En hoe kan ik Alicia en Alize invoegen? Zijn hun nog ergens nodig geweesd?]



    Topic 3

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:12 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Nee denk niet dat je iets gemist heb?
    Voor zover ik weet niet..]


    Little do you know

    TheseWords schreef:
    [Heb ik nog iets gemist? En hoe kan ik Alicia en Alize invoegen? Zijn hun nog ergens nodig geweesd?]

    Had nog op Alicia gereageerd, zou je op in kunnen gaan. Maar ik moet wel weg, dus als je niet wilt wachten kan je beter iemand anders zoeken :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't run away this time and die like a man.