• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    "Eh- Ja, daar weet ik geen antwoord op." Lach ik en sla mezelf voor mijn hoofd.
    "Mijn benen doen wat zeer, maar alle plekken zijn bezet." Zeg ik en ik kijk rond.
    "Er komt er zo wel een vrij volgens mij, maar ik wil niet onbeleefd zijn, want diegene gaat daar toch weer zitten." Zeg ik, kijkend in de richting van Alicia en Elion.

    Elisàbeth
    Ik giechelde, pakte zijn hand vast en trok hem mee naar een willekeurige bank.
    ''Mogen wij alsjeblieft zitten?'' vroeg ik de eerstejaars met een zogenaamde dubbele tong, maar de jongen zei van niet. Oké, dan spelen we het anders.
    ''Imperio.'' fluisterde ik zachtjes, voordat Ray weer ging zeggen dat dit te erg was.
    Ik liet de twee eerstejaars op staan, en weg lopen naar het drank.
    Ik plofte grijnzend neer, en trok Ray mee.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Uhuh, nee, dat was niet de reden dat ze met hem praatte. Hij onderdrukte een droge grinnik. Wat boeide het hem ook? Hij mocht 'r wel, ze was gezellig.
    Hij bedacht zich dat voor 'beter leren kennen' het weten van elkaars naam wel nuttig was. Hij had geen idee of ze zich al eens aan hem voor had gesteld, als hij eerlijk moest zijn.
    "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg hij daarom maar zonder omhaal. Zowel dronken als aangeschoten als nuchter bleef Elion een heel direct iemand. Nu waarschijnlijk nog meer dan wanneer hij niets op had; hij was geen type voor omslachtige benaderingen.
    Hij nam nog een slok van het boterbier, zonder het echt te proeven.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Dawn zou ook een Gryffindor helpen hoor =)]


    Little do you know

    Mason

    Ik haal grijnzend een hand door mijn haar. 'Mag ik wel vragen wat zo'n schoonheid als jij verlamt op de grond doet? Zo laat nog.' onwillekeurig zwaai ik mijn haar opzij en help haar overeind.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alica Vilijn
    'Alicia' antwoorde ik glimlachend, express mijn achternaam niet zeggend. Ik had een hekel aan de naam Jones en hem de naam Vilijn vertellen leek me eerlijk gezegt niet zo heel goed plan. Ik had geen idee van wat hij dan zou doen maar hij zou ban voor me worden, ineens heel veel respect voor me krijgen of me haten. Drie dingen die ik absoluut niet wou. Als het gebeurde om hoe ik me gedroeg, maakte het me alledrie niets uit, maar als het alleen maar zou komen door de naam Vilijn, zou ik het een stuk minder respecteren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    "Uhm.. Nou twee andere van mijn afdeling, Slytherin dus, hadden Fred Weasly vervloekt met de cruciatusvloek.. En ik verdedigde hem dus door diezelfde vloek op de slytherin af te vuren.. Toen ik dat stopte werd ik verward en daarna verlamd en toen zijn ze er vandoor gegaan.. Mij achterlatend.."
    Zeg ik zachtjes..


    Little do you know

    Elion
    Hij liet de naam even op zich inwerken en nam de laatste slok van zijn biertje, waarop hij voorover boog en het flesje op de grond zette.
    De kamer rondkijkend viel het hem op dat aardig wat mensen al redelijk dronken waren.
    Bij zichzelf kon hij dat altijd wat moeilijk beoordelen, mede omdat het hem niet zoveel boeide.
    Hij zag twee derdejaars verdwijnen richting de slaapzalen en grinnikte. Hij veroordeelde ze niet; hij was toch geen haar beter. Mensen vonden hem wel eens een slet, of goedkoop. Hij zat er niet mee. Nee, erg zedelijk was hij niet, maar hij geloofde toch niet in bullshit als 'ware liefde'. Je had vriendschap en je had lust, zo simpel was het: sommige mensen mocht je, maar zou je niet doen, anderen wel.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    Nadat ik nog een paar slokjes van mijn cocktail genomen had en merkte dat hij wonderbaarlijk genoeg bijna leeg was merkte ik dat de alcohol al heel ligt zijn werk begon te doen. Iets wat echt geen goed teken was, ik mocht namelijk niet dronken worden. Zou dat wel gaan gebeuren, dan had ik mezelf niet meer in de hand en kon er vanalles gaan gebeuren. Mensen konden me dan zelfs zo ver krijgen om de hele school te vertellen dat ik de dochter van The Dark Lord was, iets wat echt niet mocht gaan gebeuren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mason

    Ik schud meelevend mijn hoofd. 'Ja, het is stom als je verlamt word.' ik gaap en kijk op mijn horloge. 'Het is trouwens al 11 uur, ik ga terug. Klare's jonge borrel drinken met de rest. Doei!' ik zwaai en loop terug naar de leerlingenkamer.

    [Jha, sorry. Ik moet gaan. Doei!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ray

    "Zo kan het ook." Grinnik ik en ga naast Elisábeth op de bank zitten.
    "Wat zijnz e toch weer aardig." Grijns ik naar haar.
    Ik weet heus wel dat ze een vloek gebruikte, maar who cares now? Ikke niet hoor.
    "Én, nog plannen?" Vraag ik en kijk haar aan. Ik lachte weer even, ik wist nu echt niet meer wat goed en slecht is hoor. Wacht... "Dit is de commonroom toch?" Vraag ik terwijl ik om me heen kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Nee, geen plannen. Jij?'' vroeg ik hem simpel, en dacht na.
    Ik schoot in de lach.
    ''Ik denk het..'' mompelde ik nadenkelijk, en ging op de bank liggen terwijl ik mijn benen over zijn schoot legde.
    ''Zeg, als Snape binnen zou lopen, danst hij dan mee?'' grinnikte ik, terwijl ik keek naar de dansende mensen.
    Ik moest hard lachen bij het gezicht van een dansende Snape.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 18:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Een beweging trok zijn aandacht; een zwaar opgemaakte vierdejaars liep naar hem toe.
    "Hey, Elion.. Kan ik wat te drinken voor je halen?" vroeg ze op haast flirterige toon. Elion onderdrukte een sarcastisch antwoord en besloot hier gebruik van te maken; hij verkeerde toch niet onder de illusie dat ze dit aanbood om zijn persoonlijkheid.
    "Doe me maar iets sterks.. Oh, en haal dan ook wat voor Alicia hier," mompelde hij daarom relaxed. Het meisje keek Alicia met toegeknepen ogen aan en verdween toen, om al snel met drankjes terug te komen. Elion hoopte dat ze niet zou blijven plakken, ze had iets wat hem stoorde.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    'Dankjewel' zei Alicia poeslief toen het meisje een drankje dat naar haar mening wel iets te sterk was voor haar neer zette. 'Kan je Elion en mij nu weer gewoon alleen laten?' vervolgde ik op een stuk minder lieve en bijna dreigende manier, waardoor het meisje snel wegliep en er een grijns op mijn gezicht verscheen. Toch handig, die status die ik hier had in Slytherin had...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    Ik lach en zie het al voor me. "Een dansende Snape. Laat me niet lachen." Zeg ik en schiet weer in de lach.
    Mijn handen leg ik op haar benen en kijk haar aan, dan lach ik weer.
    "Echt, als hij dat doet kun je me wegdragen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elion
    Hij grinnikte toen Alicia het meisje bot wegstuurde. Bitch, dacht hij, al stelde dat niet zo gek veel voor; hij mocht haar wel. Als ze niet praatte over dingen die compleet onboeiend waren in ieder geval. Dan was ze best goed te pruimen.
    Hij nam een slok van zijn drankje dat in zijn keel brandde en hij grijnsde. Een heel glas hiervan en hij zou redelijk los worden, vermoedelijk.
    Ach, als hij morgenochtend maar niet naast die meid van net wakker werd, dan klaagde hij niet. En niet naast een eerste, tweede, of derdejaars, uiteraard.

    Brb; eten


    Don't run away this time and die like a man.