• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik keek hem aan. ''Oh?'' vroeg ik grijnzend.
    ''En waarom niet?'' ging ik uitdagend verder, terwijl ik weer een slokje nam terwijl ik hem aan bleef kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Eh- Ja, daar weet ik geen antwoord op." Lach ik en sla mezelf voor mijn hoofd.
    "Mijn benen doen wat zeer, maar alle plekken zijn bezet." Zeg ik en ik kijk rond.
    "Er komt er zo wel een vrij volgens mij, maar ik wil niet onbeleefd zijn, want diegene gaat daar toch weer zitten." Zeg ik, kijkend in de richting van Alicia en Elion.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik reageer zo, even eten ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    'Komt eraan' antwoorde ik glimlachend, allang blij dat hij nog steeds geen negatieve opmerking gemaakt had. Vervolgens stond ik op en liep ik naar de tafel waar de drankjes op stonden, waar ik een cocktail voor mijzelf en een groot boterbiertje voor hem vandaan haalde. Even dacht ik eraan er iets sterkers door te gooien, zodat ik gelijk van zijn irritante, negatieve opmerkingen af was als die nog zouden komen. Maar dat zou hij waarschijnlijk gelijk merken, vooral omdat hij me nog niet vertrouwde. Nee, dat zou later komen, eerst moest ik zijn vertrouwen zien te winnen. 'Proost' zei ik glimlachend nadat ik terug was gelopen en hem zijn boterbiertje had overhandigd, waarna ik ging zitten en een slok van mijn cocktail nam.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Oooh, ik verveel me. Er is geen Griffoendor online :(( Weetje, haal mij maar weg bij George. Ik maak nog even een personage ;p]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Swagnipp schreef:
    [Oooh, ik verveel me. Er is geen Griffoendor online :(( Weetje, haal mij maar weg bij George. Ik maak nog even een personage ;p]


    okay


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Eigenlijk kan ik niet echt iets doen.. Ik ben volgens mij nogsteeds verlamd xD
    Woop Woop een hele dag verlamd in een gang liggen.. xD Iemand help Dawn please? XD]


    Little do you know

    [Zijn vertrouwen winnen, die vind ik goed xD Lol, gooi er gewoon een paar liter drank in, gaat veel makkelijker xD Alsie dronken is kan je alle kanten met 'm op. Goed, hij neemt je dan niet meer serieus, maar da's een detail]

    Elion
    Hij pakte het biertje aan en leunde achterover.
    "Proost." Hij hief het biertje kort op en nam er toen een slok van. Het had hem geen moeite gekost dit spul te leren drinken; in de vakanties had hij met dreuzel-drank al meer dan voldoende ervaring opgedaan.
    "Dus, vanwaar deze plotselinge vriendelijkheid?" vroeg hij haar, al zat er niets achter. Nuchter zou dit een scherpe vraag zijn geweest, nu was het meer iets wat hem zo eventjes te binnen schoot.
    Hij nam nog een slok en nam haar kort op, zodat hij zometeen, als hij dronken was, in elk geval nog een beetje zou weten wie hij voor zich had.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:39 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    ScenexLover schreef:
    [Eigenlijk kan ik niet echt iets doen.. Ik ben volgens mij nogsteeds verlamd xD
    Woop Woop een hele dag verlamd in een gang liggen.. xD Iemand help Dawn please? XD]

    [Ik heb Mary, een verlegen maar erg vriendelijke huffelpufster. You likes?]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Ik ga eten tot zo ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alicia Jones
    Hoewel ik deze vraag al de hele tijd had geprobeert te vermijden, kwam hij er nu gelukkig iets minder irritant uit dan ik in het begin verwacht had. Ik was zelf bereid hem te antwoorden op de manier dat hij het nu vroeg. Even beet ik op mijn lip, nadenkend wat ik hem kon zeggen. 'Je was me nooit eerder echt opgevallen' antwoorde ik, deels naar waarheid. 'Iets wat natuurlijk wel gebeurde toen je onze school mocht vertegenwoordigen. Maar dat is niet de reden waarom ik met je praat hoor, zo'n sneu persoontje ben ik ook weer niet. Het viel me gelijk op dat je gewoon nuchter bleef en niet, zoals de meeste jongens hier, gelijk dacht dat je heel veel waard was. Daarom dacht ik dat het misschien wel leuk was om een praatje met je te maken, puur om je beter te leren kennen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Verlamd in een gang? Awh sneu ;p Mason helpt haar wel ( haar toch?)]

    Mason

    Als ik een tijdje heb gezeten, loop ik naar de gangen. Het maakt mij dus geen ene flikker uit dat dat na 9 uur niet mag. Ik loop een gang in en zie dan een meisje verlamt liggen. Bezorgt kniel ik bij haar neer. 'Boe.' zeg ik droog waarna ik mijn toverstok trek. 'Finité.' mompel ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Colt45 schreef:
    (...)
    [Ik heb Mary, een verlegen maar erg vriendelijke huffelpufster. You likes?]


    [Hell yeah! Dawn is van Slytherin maar ze mag iedereen wel dusja =D]


    Little do you know

    [Gryffindor helpt een Slytherin, wat lief :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Toen ik voelde hoe ik me weer kon bewegen kwam ik slaperig overeind.
    "O mijn god dankje!" Zeg ik zachtjes als ik de persoon aan kijk die zojuist mijn leven redde. Tenminste zo zag ik dat.
    Ik keek de persoon dankbaar aan met een zwak glimlachje. Ik was, ondanks dat ik nogal lang half had liggen slapen, echt doodmoe..


    Little do you know