• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alicia
    Toen ze mij haar idee verteld had schudde ik mijn hoofd, dat leek me namelijk niet zo'n heel slim idee. 'Ik wil niet dat wij straks ook straf krijgen, Dumbledore is echt wel slim genoeg om door te hebben dat Dawn dat nooit in haar eentje gedaan kan hebben en als dat wel gebeurt, worden er zowiezo punten van Slytherin afgetrokken'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 11:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ben ff weg. Begin honger te krijgen =p Totzo]


    Little do you know

    [Ben er weer =D]


    Little do you know

    Colt45 schreef:
    [Iemand voor Elion? :3]


    [Ik kan Alicia wel weer gewoon terug laten gaan?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [That would be much appreciated o3o]


    Don't run away this time and die like a man.

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Toegeven.'' zei ik schouderophalend.
    ''Ik denk niet dat tegenstribbelen zin heeft.'' voegde ik er aan toe. Ik kon het weten..
    In het begin vond ik het niks aan, maar langzaamaan wen je er aan. Ik snap de bedoelingen van The Lord, en sta er volledig achter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie wil Dawn meeten? =p]


    Little do you know

    Alicia
    'Trouwens, Rose, ik ga denk ik maar weer terug, dat kind zal toch vast alweer weg zijn gerend' zei ik, waarna ik op stond en weer terug naar Elion liep. 'Ben ik weer' zei ik terwijl ik naast hem ging zitten. 'Heb je me gemist?' vervolgde ik plagend, alsof er helemaal niks had voorgevallen tussen mij en Dawn. Daar hoefde hij namelijk niks van te weten en als hij er wel al iets van wist hoopte ik dat hij er niks van zei. Deze jongen begon ik namelijk écht aardig te vinden, iets wat natuurlijk ook kon komen doordat ik half dronken was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    Hij keek op toen Alicia er weer was. Normaal had een lege vraag als 'heb je me gemist' hem verveeld of geïrriteerd; nu was zijn bullshit meter even ver naar de klote als zijn morele kompas (dat sowieso altijd al enigszins roestig was op bepaalde gebieden) dus boeide het hem geen fuck.
    "Absoluut," mompelde hij droogjes. Hij had geen idee waar ze net geweest was, maar het boeide hem ook niet echt, hij was lang blij dat dat kind dat hem drank had gehaald niet terug was gekeerd.
    "Kom d'r bij zitten," merkte Elion luchtigjes op, terwijl hij nog iets gemakkelijker ging zitten op de bank.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia
    'Mooi zo' antwoorde Alicia glimlachend toen hij zei dat hij haar gemist had, ookal klonk het niet erg gemeend. Dat was iets wat Alicia in haar dronken bui niet echt op viel. 'Ik denk dat ik eerst nog even wat drinken ga halen' zei ze toen hij zei dat ze erbij moest komen zitten 'Wat zal ik voor jou mee nemen?'


    [Ik ga haar even totally dronken voeren, heb even geen zin meer om de hele tijd haar gedachten (als Zijn dochter met de opdracht die ze van Hem gekregen heeft) erbij te moeten typen en dat gedeelte van haar valt weg als ze eenmaal dronken is]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    Ik leunde nogaltijd tegen de muur en omdat ik te moe werd om te blijven staan liet ik me langzaam via de muur zakken om op de grond te gaan zitten.
    Ik kon mijn ogen bijna niet meer open houden en liet het dus maar voor wat het was en viel langzaam inslaap..


    Little do you know

    Elion
    Meer drinken? Klonk goed.
    "Ehh, weenie.. iets sterks of zo," grinnikte Elion. Dit sloeg hij niet af en hij had geen zin meer in slappe boterbiertjes. Het was een aardig tijdje geleden dat hij een dergelijk gezellig feest als dit had gehad, dus hij ging gewoon lekker mee en deed waar hij zin in had.

    [Is goed ^^ Elion is dat punt al pretty much nabij xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia
    'Komt eraan' zei Alicia glimlachend, waarna ze weer terug naar de tafel met drank liep om twee glazen in te schenken. Eenmaal terug gaf ze één van de twee aan Elion, welke maakte niet uit want het was beide hetzelfde, waarna ze zich naast hem op de bank liet vallen en gelijk een aantal stevige slokken van het drankje nam waardoor ze het heerlijk in haar keel in voelde branden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    "Thanx." Hij pakte het drankje aan en nam een grote teug, glimlachend toen hij de scherpe smaak proefde.
    Hij was een toestand waarin je zowat alles met 'm kon doen, zolang het maar aangenaam was; hij was niet in de stemming om moeilijk te gaan doen.
    Redelijk snel dronk hij de rest van zijn drank op. Hij was echt vrolijk, merkte hij, alsof er niet echt iets fout kon gaan en alles best heel grappig was.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Er zijn niet echt veel mensen actief..]


    Little do you know