• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kaaaaarma..
    *kijkt onschuldig*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ScenexLover schreef:
    Dawn
    Ik grinnikte "Je lijkt op mij" Zei ik met een lach op mijn gezicht.
    Ik ben even in de common room geweest.. Maar meteen deden ze rot tegen me.." Zei ik zacht.
    "Dus toen ben ik er zo snel als ik kon vandoor gegaan"
    Een zucht rolde over mijn lippen..


    mary
    "Waarom dan?" vroeg ze voorzichtig. Dawn leek haar aardig, vriendelijk. Maar misschien zagen haar jaargenoten dat niet; ze hoorde doorgaans weinig goede verhalen over die lui.
    "Doen ze vaak zo?" vroeg ze. Zijzelf had geen enorme bult vrienden, maar gepest werd ze ook zeker niet.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Kar.. Ow laat maar =D Eigenlijk was het niet karma.. Dawn kwam op voor een ander. Dus dan neemt Karma geen wraak..]


    Little do you know

    Godver, eten, brb


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    "Ja.. Tegen mij doen ze best vaak zo.. Ik heb niet echt vrienden in mijn afdeling.. Nja.. Je kan zeggen dat ik geen vrienden heb.." Antwoord ik dan zachtjes.
    Ik wist niet echt wat te zeggen nu. Ik snapte ook neit waarom ik het zei.. Ik hield niet van medelijden. Ik wou niet dat mensen me zielig vonden. Ik hield niet van mensen die zielig gevonden werden of medelijden zochten. En als ik me goed bedacht dan gedroeg ik me nu wel zo..


    Little do you know

    [Godver.. Moet ook eten =(
    Totzo evorybody ××(Ikweetikschrijfhetfout)]


    Little do you know

    [Ben er weer =D]


    Little do you know

    [Is er uberhaupt iemand actief? xD]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:14 ]


    Little do you know

    [wat heb ik gemist? Was heel de dag weg, en ben te lui om alles te lezen xD]


    Can't control my second personality

    [Uhm ik denk niet dat je veel gemist hebt op het geen na dat ik de rol van Hermelien wil =p xD
    Oh en er zijn nogwat gemene dingen gebeurt met Dawn en verder is het feest nog niet afgelopen xD]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:17 ]


    Little do you know

    [Damnit.. Net iemand hier en dan moet ik bijna ofline -.-]

    [Heb nog 20minuten =)]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:21 ]


    Little do you know

    ScenexLover schreef:
    Dawn
    "Ja.. Tegen mij doen ze best vaak zo.. Ik heb niet echt vrienden in mijn afdeling.. Nja.. Je kan zeggen dat ik geen vrienden heb.." Antwoord ik dan zachtjes.
    Ik wist niet echt wat te zeggen nu. Ik snapte ook neit waarom ik het zei.. Ik hield niet van medelijden. Ik wou niet dat mensen me zielig vonden. Ik hield niet van mensen die zielig gevonden werden of medelijden zochten. En als ik me goed bedacht dan gedroeg ik me nu wel zo..

    Mary
    "Man, dat is echt zwaar kut," zei ze zacht, niet echt wetend wat ze verder nog kon zeggen. Sowieso was dergelijke krachttaal iets wat Mary zelden deed.
    "Jammer dat je niet van afdeling kan wisselen," mijmerde ze. Dat zou voor sommigen duidelijk echt een uitkomst zijn.

    ugh, inspiloos


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    "Jammer dat je niet van afdeling kan wisselen" Zei Mary toen.
    Deze woorden zette me aan het denken.. Misschien.. Nee.. Vast niet. Het zou onmogelijk zijn om van afdeling te wisselen.
    "Ja.. Ik pas niet in Slytherin.. Maar al zou ik in een andere afdeling gaan komen.. Mijn ouders zouden me dan zeker vermoorden.. Letterlijk.." Zuchtte ik..


    Little do you know

    Mary
    "Dat is vreemd. Ik dacht altijd dat de sorteerhoed objectief en onafhankelijk was, hoe kunnen je ouders er dan invloed op hebben gehad?"
    Als Dawn echt zo erg niet in Zwadderich paste als ze zei en er ook niet oprecht in had gewild, dan zou de sorteerhoed haar er toch nooit in hebben gedeeld? Ze vond het een vrij vreemd verhaal, al hoopte ze niet te direct te hebben geklonken.


    Don't run away this time and die like a man.

    [yeah, gelukkig want Marcel is nogal alleen als gryffindor (of de rest is gewoon niet online als ik dat ben)]


    Can't control my second personality