• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Toegeven.'' zei ik schouderophalend.
    ''Ik denk niet dat tegenstribbelen zin heeft.'' voegde ik er aan toe. Ik kon het weten..
    In het begin vond ik het niks aan, maar langzaamaan wen je er aan. Ik snap de bedoelingen van The Lord, en sta er volledig achter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Geeft niks :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Toegeven. Ik denk niet dat tegenstribbelen zin heeft." Antwoord Elisábeth. Ik kijk haar aan, alsof ze het zelf allemaal heeft meegemaakt, zo lijkt het.
    "Ik denk dat ik er tegenin zou gaat tot het eind." Zeg ik eerlijk. Wat er om mij heen gebeurd heb ik niet eens in de gaten, ik kan me al moeilijk genoeg op Elisábeth focusen, ik weet nieteens meer wat ik een paar minuten geleden allemaal gezegd heb, laat staan net. Mijn hoofd voelt lichter dan licht, is dat wel goed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wrm staat mijn naam (nog)niet bij Hermelien griffel? =s ]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik knikte enkel.
    ''Zo erg is- kan het toch niet zijn?'' ik kuchte even. ''..Denk ik.'' voegde ik er snel aan toe, en sprong op wat me bijna liet omvallen doordat ik ontzettend licht in mijn hoofd was.
    Ik wankelde even, viel bijna om en steunde met mijn hand op de rugleuning van een stoel.
    ''Ik ga wat drinken halen, moe' je ook?'' vroeg ik met dubbele tong, om maar even het onderwerp te veranderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Elisábeth staat op en wankelt, waarna ze de stoelleuning vastpakt.
    "Ik ga wat drinken halen, moe' je ook?" Vraagt ze aan me. Ik knik.
    "Lekker, alleen niet zó heel sterk." Zeg ik terug, ik kwam haast niet uit mijn woorden maar ik zei het toch, dat vind ik al heel knap van mezelf. Toch?
    Ik kijk naar Elisábeth en lach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tis echt non-actief hier xD]


    Little do you know

    Oh Fock, ik moest nog met Mary reageren :c Ga ik zo doen


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth
    ''Lach niet, ukkie.'' grijnsde ik.
    Ik liep, tot zover je het lopen kon noemen, naar het drank. Voor Ray nam ik expres wat sterks, juist omdat hij gevraagd had om dat niet te doen. Voor mezelf nam ik gewoon een boterbiertje en liep terug. Af en toe morste ik wat, maar ach.
    Ray gaf ik het sterke drankje, en ik plofte -waarbij ik weer morste- naast hem neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jezus wat een spammer zijn jullie! Ik ben minder dan een dag offline, en het het hele topic is al weer vol! Grutten, toen ik online was spamde er niemand. :( Nou, wil iemand met Ginny of Mason praten? En is het al weer ochtend?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Sorry :c
    En nee, volgens mij nog niet.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Swagnipp schreef:
    [Jezus wat een spammer zijn jullie! Ik ben minder dan een dag offline, en het het hele topic is al weer vol! Grutten, toen ik online was spamde er niemand. :( Nou, wil iemand met Ginny of Mason praten? En is het al weer ochtend?]


    [Dawn verveelt zich dus stuur 1 van de twee maar op haar af =)]


    Little do you know

    [Ik weet niet echt waar Dawn is maar verzin dat maar zelf, als je iemand op haar afstuurt =p]


    Little do you know

    [Ooh, smoedels. Het is avond dus niemand kan de leerlingenkamer uit. :P Grrr, ik hoop dat TheseWords snel komt en het ''poef'' weer ochtend maakt. xd.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Haha xD Dawn is sneeky de leerlingenkamer uitgesneld want sommige slytherin's deden erg rot tegen haar, Wat niet zo smakelijke gevolgen had xd]


    Little do you know