• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    "Toen mijn ouders me in de zomervakantie voor mijn eerste jaar vertelden dat ik in slytherin móest komen begon ik me zo te gedragen en in jaar 1 was ik ook een oprechte slytherin.. Maar toen ik iemand pijn had gedaan omdat diegene me enkel uitschold toen begon ik in te zien hoe erg ik was.. Toen veranderde ik.." Zei ik zachtjes terwijl ik terug dacht aan het eind van het eerste jaar. Het was vreselijk. Ik weet niet meer wie ik zoveel pijn heb bezorgd maar wat ik wel nog weet is dat ik mijn bijnaam, Freak, eraan heb overgehouden..


    Little do you know

    [Haha poor marcel xD
    Ik vond het wel leuk om ook nog een gryffindor erbij te doen dusja =)]

    [Ik ga nu =( Ik ben over iets meer dan een uurtje waarschijnlijk wel weer =) Mja ByeBye ××]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:33 ]


    Little do you know

    Marcel

    Ik kon de slaap maar niet vatten, ik piekerde te veel. Zou ik dit jaar wel echte vrienden vinden, of zou ik weer gepest worden.
    Ik hoopte op een leuker jaar. Langzaam drong het tot me door dat ik niet meer kon slapen, ik stapte uit mijn bed, deed mijn gewaad weer aan en ik liep naar de gangen
    [is het nog avond? Of is het alweer ochtend?]


    Can't control my second personality

    Lisanne Kerly Jenson

    Langzaam doe ik het lichtje dat langs mijn bed staat aan en neem ik het boek van de grond. Bang om teveel lawaai te maken leg ik het zo voorzichtig mogelijk langs me op het bed. Geen geluid. Gelukkig, ik trek mijn zwarte enkel laarsjes nog aan en sta op van het krakende bed. Ik kijk een beetje bang de slaapzaal rond of niemand het opgemerkt heeft en snel als ik zeker ben dat iedereen nog slaapt de kamer uit. Na een beetje door de gangen te zwerven kom ik uit op de grote plaats. De maan schijnt mooi en met een glimlach op mijn gezicht zet ik me op een bankje. Ik sla mijn boek op en kijk naar de foto van mijn ouders. Eventjes op mezelf zijn.

    face=arial]En zo spring ik dus in like a boss.[/face

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:58 ]


    The artist is the kid that survived.

    Marcel
    Terwijl ik door de gangen ronddwaalde zag ik een meisje op een bankje zitten. Ik kan het moeilijk beschrijven maar ze zag er niet echt vrolijk uit. Ze zat te kijken naar iets wat leek op een foto. Hoe graag ik ook een praatje met haar wilde maken, ik deed het toch niet. Ze zag er uit alsof ze haar rust hard nodig had

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:04 ]


    Can't control my second personality

    Dawn
    Ik had afscheid genomen van Mary want ik merkte dat ik beter even alleen kon zijn.. Als ik langer zou praten zou ik gaan huilen. En dat was wel het laatste wat ik wou.
    Toen ik een tijdje had rondgelopen hoorde ik hoe er iemand ook door de gangen liep. Ik besloot te gaan kijken wie het was. Toen ik de persoon gevonden had keek ik even stilletjes toe om te ontcijferen wie het was, ik sloop wat dichterbij om de persoon beter te kunnen bekijken en zag al snel dat het marcel was.
    "Boe!" Riep ik terwijl ik mijn handen op zijn schouders plaatste..

    [En btw ja ik denk dat het nacht is =)
    Zowieso is het al twaalf uur geweest]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:19 ]


    Little do you know

    Marce
    "Boe"
    Ik moest een paar seconde van de schrik bekomen. Ik had niemand aan horen komen, en ik had al helemaal niet verwacht dat het Dawn was die me aan het schrikken maakte. "hey, wat doe jij hier nog zo laat nog" vroeg ik dan ook verbaasd

    [brb, ik moet effe snel gaan douchen ]


    Can't control my second personality

    Dawn
    Ik moest lachen toen ik zijn geschrokken gezicht zag. Ik bedacht me nu pas dat ik eigenlijk had moeten doen of ik Snape was. Dan was het nog leuker geweest. "hey, wat doe jij hier nog zo laat nog" vroeg Marcel toen verbaasd.
    "Zoals je ziet Lolmaken, En even tot rust komen, Ik zou kunnen zeggen vrienden zoeken maar ja wie is er nu nog, op jou na, door de gangen aan het dwalen zo na twaalfen" Zei ik met een lach op mijn gezicht.
    "Ik vraag me eigenlijk af.. Hoe zou je reageren als ik me had voorgedaan als snape..? Ik denk dat mijn lolletje dan tien keer leuker was geweest.." Zei ik grijnzend "Maar zo gemeen ben ik echt niet hoor" Voegde ik er meteen aantoe aangezien ik niet wilde dat hij dacht dat ik echt zo gemeen was..

    [Okey, Totzo =D]


    Little do you know

    Ray

    Elisabeth loopt weg, ik kijk haar na tot ze russen de rest verdwenen is. Opstaan lukt toch niet dus ik blijf zitten.
    Even later komt Elisabeth terug en krijg ik een drankje in mijn hand gedrukt, ik neem er een slok van, hmm best lekker. Ik kijk Elisabeth aan. "Dit is echt iets minder sterks hé?" Vraag ik dan. Ik kijk even naar het drankje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel
    Door de vraag van Dawn, bedacht ik me hoe een geluk ik had gehad. Als we nu betrap werden door een leraar, kregen we toch wel een fikse straf. "o god als Jij je voor had gedaan als Snape dan had ik waarschijnlijk ik mijn broek geplast van de schrik. " hoewel ik het sarcastisch zei, zou het diep van binnen best de waarheid kunnen zijn. Snape blijft nou eenmaal de engste leraar hier.
    Opeens dacht ik weer aan het onbekende meisje van Hufflepuf waarmee ik Dawn eerder op de dag nog zag praten. Nog steeds wist ik haar naam niet. "Dawn, hoe heet eigenlijk dat aardig meisje van Hufflepuf waar je het zo goed mee kan vinden?". Ik was wel nieuwschierig naar haar, ze leek me het type waarmee ik wel bevriend zou kunnen worden


    Can't control my second personality

    Dawn
    Ik moest echt lachen om de sarcastische opmerking van Marcel. Hij was toch best wel grappig.
    "Dawn, hoe heet eigenlijk dat aardig meisje van Hufflepuf waar je het zo goed mee kan vinden?" Vroeg Marcel na een korte stilte.
    "Oh, Das Mary, Hoezo? Je vind haar toch niet leuk he?" Zei ik plagend waarna ik hem aankeek met een, toch vriendelijke, grijns op mijn gezicht.


    Little do you know

    Lisanne Kerly Jenson

    Wanneer ik luide voetstappen hoor sla ik snel het boek dicht en sta op. Dat zal Sneep wel zijn. Ik moet hier weg. Met volle snelheid laat ik me op de grond zakken wanneer de gedaante tevoorschijn komt. 'Wie is daar?!' ja, dat is Sneep. Zo stil mogelijk kruip ik achter het bankje vandaan en ga naar de struik die nu voor mijn neus staat. Ik verstop me erachter en kijk bang of Sneep iets gemerkt heeft, hij staat met zijn rug naar me toe. 'Ik ruik je.' mompelt hij. Ik voel of ik mijn boek nog in mijn gewaad heb zitten. Nee! Oh, nee, dat kan niet gebeuren, niet nu! Ik kijk naar de bank en zie dat het boekje er nog achter ligt. Snel kijk ik nog even naar Sneep en kuip dan snel naar het bankje om het boek te nemen. 'Aha!' Sneep trekt me aan mijn kraag omhoog nog voor ik het bankje bereik. 'Ik wist wel dat er hier een paar verdwaalde zielen waren. Nu zeg op waar zijn die andere?'


    The artist is the kid that survived.

    Marcel
    "haha nee hoor, ze leek me gewoon erg aardig" zei ik tegen Dawn, die me met een grijnzend gezicht aankeek. Blak daarna hoorde ik opeens wat stemmen
    Ik kon alleen nog net opvangen hoe sneep zei "waar zijn de andere". Ik kon met zekerheid zeggen dat Smape het meisje dat op het bankje zat had betrapt. Het zou een kwestie van tijd zijn voordat Snape mij en Dawn ook zou vinden.
    "heb jij een idee om Snape te vermijden?" ik hoorde zelf aan mijn stem dat ik nogal paniekerig klonk

    [@ Higgins, haha echt grappig dat stukje dat Snape zegt "ik ruik je"
    Geniaal gewoon]


    Can't control my second personality

    Elisàbeth
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op.
    ''Misschien wel, misschien niet.'' grinnikte ik, met een ó-zo charmante wenkbrauwwiebel erachter aan.
    Ik nam een nipje van mijn drankje, en voelde hoe de alcohol in mijn keel brandde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''