• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alicia
    Terwijl ze steeds meer van het drankje dronk merkte Alicia niet dat ze het punt bereikte dat ze zo dronken werd dat ze zichzelf niet meer in de hand hield, waardoor ze de opdracht die ze gekregen had, de werkelijke reden waarom ze hier naast Elion zat, vergat en je alles met haar zou kunnen doen. 'Echt lekker, dit spul' zei ze terwijl ze dichter naar Elion ging zitten en tegen hem aan leunde.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    Hij voelde dat ze tegen hem aanleunde en ging ook iets dichter tegen haar aanzitten.
    "Echt hè," grinnikte hij zacht.
    Het was zeker niet onaangenaam, tegen dit meisje aanzitten, ookal zou het niet lang meer duren voor Elion even kwijt was hoe ze ook alweer heette. Boeiend; ze leek hem bepaald niet het soort dat daarmee zat of iets dergelijks.
    Hij bewoog zijn glas wat. "Verdomme, nu al leeg," mompelde hij hoofdschuddend.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia
    Even haalde Alicia haar schouders op toen hij zei dat zijn drankje nu al op was. 'Dan neem je toch een paar slokken van die van mij' stelde ze voor, maar inplaatsvan hem het glas te houden hield ze een stevig vast waarna ze hem zo hield dat hij er niet bij kon zonder dat hij op zou moeten staan. 'Maar daar moet je wel iets voor doen...' vervolgde ze uitdagend, hem niet vertellend wát. Dat mocht hij namelijk zelf gaan verzinnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    Hij lachte. "Je vergeet dat ik lui ben, princess," zei hij met een grijns.
    "Stel eens iets voor wat ik ervoor moet doen en misschien overweeg ik het."
    Een paar mensen liepen langs en trokken een afkeurend gezicht, waar Elion nogal om moest lachen, gewoon omdat de alchohol en het grappig maakte. Laat ze maar kijken, dacht hij, stuck up bitches.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia
    'Jij wilt nog wat drinken' hielp ze hem herringeren 'Dan mag je daar ook zelf wat moeite voor gaan doen' Alicia was niet iemand die snel iets toe zou geven, nu met dit drankje dus ook niet. Als hij iets zou willen zou hij er moeite voor moeten doen, zo simpel was het.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik heb het lijstje van Hermione af =)]


    Little do you know

    Elion
    "Dan pas ik," zei hij luchtig; hij was een beetje beneveld, ontspannen en had geen zin om moeite te gaan doen. Alleen het woord was al vermoeiend.
    "Ik wacht de volgende wanhopige derdejaars wel af," voegde hij er grinnikend aan toe. Ja, dat was misbruik maken van zijn status, maar degenen die zo slijmden deden exact hetzelfde; het ging hen echt niet om zijn karakter, dus hij ging niet doen alsof hij zich schuldig voelde als hij op ze inging.

    [Oh Elion, you so lazy]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Iemand die Dawn wil meeten?]


    Little do you know

    [Mary's right where you left her, als je daar nog belang bij hebt]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Okey ik laat Dawn die kant opgaan]


    Little do you know

    [Allrighty]


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    Ik was wakker geworden en liep nu nog wat door de gangen, ondanks de tijd.
    Ik liep een hoek om en zag dat Mary er nogsteeds stond.
    "Hey Mary, Wat doe je hier nog zo laat, en alleen?" Vroeg ik meteen waarna ik haar kant op liep..


    Little do you know

    Mary
    Ze deed nu eigenlijk wat Dawn eerst had gedaan; voor het raam staan, naar buiten kijken, hoewel ze voornamelijk haar eigen reflectie zag.
    Voetstappen. Geschrokken keek Mary op, om weer te ontspannen toen ze Dawn herkende.
    "Hey Mary, Wat doe je hier nog zo laat, en alleen?"
    Ze haalde haar schouders op.
    "Weet ik eigenlijk niet.. Rust zoeken denk ik," mompelde ze zacht. "Ik kan niet zo goed tegen grote groepen mensen en zo.."


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    Ik grinnikte "Je lijkt op mij" Zei ik met een lach op mijn gezicht.
    Ik ben even in de common room geweest.. Maar meteen deden ze rot tegen me.." Zei ik zacht.
    "Dus toen ben ik er zo snel als ik kon vandoor gegaan"
    Een zucht rolde over mijn lippen..


    Little do you know

    [Sorry sorry sorry sorry, ik was dit helemaal vergeten. D: Mag ik het laatste bericht op Ray alsjeblieft?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.