• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ga nog wel verder met mijn verhaal, maar ik denk dat ik me voor nu tijdelijk terugtrek uit de wedstrijd en later opnieuw begin met een verse start. Ik schrijf nog wel dagelijks verschillende stukken, maar ik zit momenteel gewoon erg krap in mijn tijd door de dingen die er tussen komen steeds. :x


    Til hug og blod.

    Hmm voor vandaag heb ik ''beweeg''. Ben benieuwd wat daar uit zal komen, ik zou het niet weten namelijk...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had voor vandaag begin. En hij staat online. =DDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hmm, dit is best wel een leuk idee (: ! Ik begin er morgen of overmorgen wel mee (zie, daar begint m'n uitstelgedrag al), maar het lijkt me wel leuk om eens iets anders te gaan schrijven en om met opgelegde thema's te werken. Nu heb ik alleen nog iemand nodig die me pusht om het ooit af te werken, liefst binnen 30 dagen 8D.


    There will be beauty from pain.

    Waarom heb ik dit niet eerder gezien?? (huil)
    dan had ik mee gedaan.

    Ik ben zo iemand die ergens aan begint en het nooit afmaakt :$

    Maar goed de volgende keer beter.

    XOxo(cool)


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    HORANGIRLx schreef:
    Waarom heb ik dit niet eerder gezien?? (huil)
    dan had ik mee gedaan.

    Ik ben zo iemand die ergens aan begint en het nooit afmaakt :$

    Maar goed de volgende keer beter.

    XOxo(cool)

    Je kan nu nog meedoen.
    Ik begin vandaag ook pas. c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Awesome idee! (:
    IK DOE MEE! =D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Thunderforst schreef:

    Je kan nu nog meedoen.
    Ik begin vandaag ook pas. c:


    Ja zou kunnen maar ik ga op vakantie en heb dan geen internet. dus dan kan ik 10 dagen of langer toch niets doen.

    dus heleaas. maar tanks om te zeggen dat ik gewoon nog zou kunnen gaan doen.

    Xoxo(cool)


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    HORANGIRLx schreef:
    (...)

    Ja zou kunnen maar ik ga op vakantie en heb dan geen internet. dus dan kan ik 10 dagen of langer toch niets doen.

    dus heleaas. maar tanks om te zeggen dat ik gewoon nog zou kunnen gaan doen.

    Xoxo(cool)

    Ook daarna kan het nog steeds, hoor. Er zijn meerdere mensen die na hun vakantie er mee gaan beginnen. Of beginnen voor hun vakantie en het afmaken erna.
    x


    Bowties are cool

    Day 4: Sunset...
    Holy fuck, dat wordt héél erg fluffy x'D

    Kun je trouwens de Engelse in de beginpost zetten, Thunderfrost? Die update ik namelijk wel dagelijks (behalve als ik op vakantie ga) en de vertalingen zijn afhankelijk van wanneer ik tijd en zin heb.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HORANGIRLx schreef:
    (...)

    Ja zou kunnen maar ik ga op vakantie en heb dan geen internet. dus dan kan ik 10 dagen of langer toch niets doen.

    dus heleaas. maar tanks om te zeggen dat ik gewoon nog zou kunnen gaan doen.

    Xoxo(cool)

    Papier? Zo ga ik het doen + ik heb een schrijfapp op mijn iPod, ook heel handig (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:19 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    't Gaat weer een Engelse worden. Ik kan me dan beter uitdrukken, aangezien ik mijn woorden in het Nederlands niet meer vind :'].

    Laswell schreef:
    't Gaat weer een Engelse worden. Ik kan me dan beter uitdrukken, aangezien ik mijn woorden in het Nederlands niet meer vind :'].

    Daarom schrijf ik ook in het origineel in het Engels (:

    *moet nog voor vandaag schrijven*
    Ehh... Crap...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké, ik ga ook meedoen! Ik ga gedichten schrijven bij elk woord. Story komt vandaag online :Y)

    Eerste woord dat ik heb is 'rusteloos.'


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga morgen beginnen! (:
    Hier is mijn story: KLIKKERDEKLIK.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen