• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Kan ik nog meedoen het lijkt me erg leuk. Alleen zit ik ermee dat ik op vakantie ga en dan eigenlijk niet kan schrijven :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn 2e deel komt laat/vannacht, want ik ga naar de Efteling vandaag. Zit nu ook in de trein.


    Til hug og blod.

    Artistique schreef:
    Kan ik nog meedoen het lijkt me erg leuk. Alleen zit ik ermee dat ik op vakantie ga en dan eigenlijk niet kan schrijven :c

    Tuurlijk kan je meedoen, het is niet echt tijdsgebonden je kan het doen wanneer je maar wilt. Je kan ook na je vakantie beginnen? (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ozera schreef:
    (...)
    Tuurlijk kan je meedoen, het is niet echt tijdsgebonden je kan het doen wanneer je maar wilt. Je kan ook na je vakantie beginnen? (:


    Ja, maar dan zijn jullie allemaal al veel verder :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)

    Ja, maar dan zijn jullie allemaal al veel verder :c

    Hha dat moet je zelf weten, op Tumblr zag ik er die al aan dag 24 zat dusja. Je kan ook gewoon tijdens de vakantie ze ergens op papier opschrijven en later activeren?


    Tears are words the heart can't say.

    Dag drie, beschuldiging is al af. c:
    Een Engels SA, vond ik best wel leuk.

    Dag 3: Rusteloos. Ik ben volop bezig (:


    Tears are words the heart can't say.

    Artistique schreef:
    (...)

    Ja, maar dan zijn jullie allemaal al veel verder :c

    Dat maakt niet uit.
    Er zullen er wel nog bijkomen.
    Meesten zitten nu wel op dag drie, maar er zijn ook mensen die nog maar aan 2 zitten.

    En zo ver is dat niet, hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dag 2: look
    Hmm, even nadenken... Ik ga denk ik voor een ander gebruik van het woord dan jij had gebruikt :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik doe mee, maar dan wel voor mezelf in een schrift iets.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    PercyWood schreef:
    Waarom is mijn story nog niet toegevoegd? D:


    Mijne staat er ook nog niet in hoor, maar dat komt denk ik heus wel. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb 'Beweeg' voor vandaag. Lastige, maar ik weet er wel wat bij te vinden denk ik


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cadenza schreef:
    Ik heb 'Beweeg' voor vandaag. Lastige, maar ik weet er wel wat bij te vinden denk ik


    Succes! =D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb trouwens mijn eerste deel gisteren weer er afgehaald. Hij heeft toen een half uur online gestaan. Maar er zaten nog wat gaten in toen ik hem overlas. Gaat niet veel tijd kosten om dat aan te passen, maar ik had gisteren er geen tijd meer voor. Ik ga dat dus vandaag waarschijnlijk nog wel opvullen. En voor vandaag dus ook beschuldiging :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hmm... voor vandaag heb ik diamant. Maar het eerste wat me dan te binnenschiet is romantiek, maar dat lijkt me zo standaard dus dat wil ik niet... hmm dat wordt dus even nadenken voordat ik ga schrijven, haha. =P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •