• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Merle Jovita
    toen ik de grote zaal in kwam om te ontbijten zocht ik naar Mabel maar haar kon ik niet vinden. dus besloot ik om bij een paar meisje van beaux battons te gaan zitten. 'hallo, ik ben Merle' stelde ik mezelf voor.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik keek op toen een meisje ons in het Engels hoorde begroetten. Ze stelde zich voor als Merle en ik glimlachte naar haar. 'Bonjour Merle,' zei ik en ik vervolgde mijn zin in het Engels. 'Ik ben Axelle en dit is Alize maar dat wist je waarschijnlijk al.'


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    'ssst...' ik stond aan de deur te luisteren of de slytherins al voorbij waren gelopen maar Fred moest er natuurlijk weer doorheen praten met z'n grote mond. ik was niet bang voor slytherins nee dat zeker niet ik had gewoon geen zin om op mijn eerste schooldag al strafwerk te maken omdat ik bij een duel betrokken was geweest. 'volgens mij zijn ze weg' en ik opende deur 'nu heb ik echt honger' en ik sleurde Fred mee the great hall in.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred Weasley
    Ik grinnikte en liet me meesleuren. Ik zag Merle bij twee Franse meiden zitten. Ik grinnikte toen ik de roze Slytherins aan het ontbijt zitten terwijl ze vrolijjk uitgelachen werden. Ik ging zitten, een paar meter van Merle af want ze zou intussen wel doorhebben dat wij hierachter zouden zitten. 'Eet smakelijk,' zei ik grinnikend terwijl ik een hoop eten op mijn bord gooide. 'Er is weer eens genoeg.'


    Remember to be ridiculous.

    marcel
    " jij bent ook mijn beste vriendin' zei ik tegen dawn met een lach op mijn gezicht. Ze kon me altijd weer aan het lachen maken, zeker met haar geklets over wanneer het weer kerst zou worden. ik vroeg me af of Dawn bij haar eigen afdeling wel geaccepteerd werd. "Vallen andere slytherin's je weleens lastig, of valt het mee?"
    Ik had zin om met iemand een grap uit te halen, dus daarom was ik opzoek naar een slachtoffer, het liefst een vijand


    Can't control my second personality

    Merle Jovita
    'hoe vinden jullie het op Hogwarts?'


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Mabel Jovita
    'genoeg is er volgens mij nooit als Ron aan het ontbijt zit, maar jij komt ook aardig in de richting hoor' zei ik terwijl ik mijn bord twee keer zo vol schepte als dat van Fred. Merle zat tot mijn verbazing te kletsen met twee meiden van Beaux Battons in had geen tijd om mij en Fred afkeurend aan te kijken iets wat mij goed uitkwam misschien was ze het vanavond vergeten.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Axelle Bernette Beaumonde
    'Anders,' zei ik. 'Het is minder sierlijk en een stuk kouder hier, ik vroor bijna dood toen ik van de koets hierheen liep. Onze uniformn zijn duidelijk minder op koude ontworpen als die van jullie.'


    Remember to be ridiculous.

    Junah schreef:
    Merle Jovita
    'hoe vinden jullie het op Hogwarts?'

    Alize
    'Maar verder is het geweldig!' loog ik toen ze ons vroeg hoe we Hogwarts vonden. Eerlijk gezegt vond ik er niks aan in vergelijking met Beauxbatons. Maar dat besloot ik haar niet te vertellen. het was namelijk de bedoeling dat ik wel een beetje aardig deed.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred Weasley
    'Vol?' vroeg ik grinnikend. 'Wat zei je ook alweer? Maar wat Ronnieponnie betreft ben ik het wel met je eens, wanneer leert hij nou eens fatsoenlijk eten?'


    Remember to be ridiculous.

    Merle Jovita
    'jullie vinden er niets aan bedoel je?' 'het is heel gezellig hier hoor en het schoolterrein is prachtig alleen het weer valt inderdaad wel wat tegen maar in heel Engeland is dat zo dus het is maar wat je gewend bent' zelf vond ik het hier ook nogal koud dus ik begreep Alize en Axelle wel.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Mabel Jovita
    'waarschijnlijk als hij vredig onder de zoden ligt.'


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik glimlachte naar haar en keek Alize even waarschuwend aan. 'Het zal even wennen zijn maar het kasteel is facinerend,' zei ik. 'En gelukkig bestaan er altijd nog warmtebezweringen, ik zal ze even terug moeten zoeken.'

    Fred Weasley
    'Ja,' zei ik. 'En als hij zo doorgaat met zich in de problemen brengen, gigantische spinnen, reuze tovershaak en basilisken kan dat wel eens eerder zijn als oorspronkelijk gepland.'


    Remember to be ridiculous.

    Junah ik heb een tip voor je:
    Zet je beide personages in 1 reactie. Dan is dit topic niet zo snel vol aangezien je ook steeds maar 1 zin plaatst voor je ene personage..
    Vat het niet gemeen op hoor =)


    Little do you know

    Dawn
    Ik keek Marcel glimlachend aan toen hij me vertelde dat ik ook zijn beste vriendin was. Maar bij die tweede vraag verdween mijn glimlach meteen,
    "Nee.. Ik heb daar nooit vrienden gekent. En gister bij dat feestje hebben twee meiden me verkeerde drank gevoerd waardoor ik moest kotsen.. Het is echt vreselijk daar.." Zuchtte ik.
    "Kan ik voortaan niet gewoon altijd bij jullie op de bank slapen?" Lachtte ik.

    Hermione
    Nadat ik een boek had geleend en naar de Common Room had gebracht ging ik in de Great Hall zitten om nog wat te drinken aangezien het ontbijt er nog stond en velen nog aan het eten waren. Ik ging naast Mabel en Fred zitten
    "Hey" Zei ik vrolijk waarna ik wat Pumpkin Juice inschonk en er een slok van nam.


    Little do you know